ik ga akkoordquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:06 schreef DeVinger het volgende:
Die Webforce mag openen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef DeVinger het volgende:
Ik begin wel een keer een andere spelletje, deze heb je gewonnen
quote:THOMAS MANDL OP PROEF BIJ VITESSE 22-08-2006
Vitesse heeft deze week veertienvoudig Oostenrijks international Thomas Mandl op proef. De 27-jarige Oostenrijker wordt mogelijk voor 1 september aangetrokken om de selectie te versterken. Hoofdtrainer Aad de Mos acht versterking wenselijk nu tweede keeper Piet Velthuizen herstellende is van een meniscus operatie.
Mandl kwam in het verleden onder andere uit voor FK Austria Wien, FC Basel en SK Sturm Graz.
vitesse.nl
Ja, dat heeft Streuer ofzo al is gezegd, dan komt er een flinke salaris post vrijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
net was in het tv gelderland nieuws dat als knopper weggaat dat die keeper wordt gecontracteerd.
Die jongen werd verkeerd gebruikt bij Twente, als linksbackquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:36 schreef Ketjing het volgende:
Om terug te komen op die namen, het kan ook andersom. Fafiani ging ooit "hogerop" naar Twente, zit nu ook lekker in de bierleauge
daar zijn zat voorbeelden van komt een rijtjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:36 schreef Ketjing het volgende:
Om terug te komen op die namen, het kan ook andersom. Fafiani ging ooit "hogerop" naar Twente, zit nu ook lekker in de bierleauge
daar is ook een rijtje van op te mensen van op te noemen , maar die vullen jullie zelf maar inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:19 schreef Elvislives het volgende:
In de categorie "toekomstig international", ja.
het topic moet toch op een of andere manier volquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:02 schreef DeVinger het volgende:
Het is niet de bedoeling dat we nu constant spelletjes gaan spelen he
hij traint toch weer mee met het eerste of vergis ik mij nu .quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef DeVinger het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen, maar hoe is het eigenlijk met Jansen, komt die echt nog wel terug?
Je hoort er helemaal NIETS over, dat is vaak geen goed teken...
Dat is het idee van dit spel (hoe heet t ook alweer?) dan je meerdere spelers uit één categorie zoektquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar is ook een rijtje van op te mensen van op te noemen , maar die vullen jullie zelf maar in
ipv begraven dus?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat is het idee van dit spel (hoe heet t ook alweer?) dan je meerdere spelers uit één categorie zoekt
En ik denk niet dat Jansen nog op nivo komt. Zelfs als hij al helemaal blessurevrij raakt, fit wordt, voluit kan en dúrft te gaan, dan nog loopt hij 2 jaar achter op zijn ontwikkeling. Hij is nu 23 geloof ik, maar heeft al 15 maanden niet gespeeld. Zoiets is funest voor een voetballer.
Ik denk niet dat we de ouwe Jansen nog terug gaan zien....maar ik laat me gráág verassen!
quote:
Ik heb er vet veel zin in!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef DeVinger het volgende:
Je bent een man van weinig woorden
Leuke column Methodmich. Hij lijkt inderdaad een gelukkig man zeker na de wedstrijd van Sparta en de goal voor Servie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven
Over Danko Lazovic.
Mandl of Velthuizenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:48 schreef Positive_Thinking het volgende:
Kom op Wapenaar is niet zo slecht. Vorig jaar was het gewoon een zooitje wat zijn uitwerking had in de hele ploeg. We zullen zien hoe hij het dit seizoen gaat doen. Ik verwacht wel wat meer van hem.
Scoreborden zullen nu wel betere kabels en constructie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |