Lazovic:" Ik wil helemaal niks meer met Feyenoord te maken hebben, en om dan hier in Rotterdam een goal te scoren. Ik zet me helemaal in voor Vitesse"quote:
Ah, dat is best een behoorlijk bedrag, goed voor Vitessequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ja een kleine 8 ton als mijn berekeningen weer kloppen 840.000 om precies te zijn
quote:Vitesse krijgt bedrag voor Diarra
Vitesse profiteert mee van de transfer van Mahamadou Diarra naar Real Madrid. De middenvelder werd voor een transfersom van tussen de 25 en 28 miljoen verkocht door Olympique Lyon. Diarra speelde drie jaar voor Vitesse en was toen nog jonger dan 23 jaar, waardoor Vitesse recht heeft op een opleidingsvergoeding. "Uitgaande van een transfersom van 25 miljoen euro, levert dat Vitesse een bedrag op van 375.000 euro", rekent algemeen directeur Paul van der Kraan voor. "Dat kan meer nog worden, dat hangt af van de premieregeling, bijvoorbeeld als ze de Champions League winnen."
Komen verschillende zaken bij kijken. Zo krijgt Quick Boys (de club waar Kuyt ooit begon) iets van 3-4 ton na z'n transfer. Maar heeft te maken met leeftijd toen 'ie daar voetbalde, evt. contractuele zaken etc.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik snap niks van die berekeningen neem ik als voorbeeld kuyt 18.000.000 / 100 x 5 ( aantal jaar utrecht ) = 900.000
Als we zo door gaan welquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
kan we die sinouh 2 jaar geleden nog wel hererineren , met die steward![]()
maar moet ik de titel nog effe aanpassen of gaan we deze week veel typen in dit topic
waarover ongeveer? nog een speler derbij?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:25 schreef Positive_Thinking het volgende:
Knopper vertrekt wel als alles goed gaat.
Ik verwacht vandaag nog wel wat nieuws op TVG(en nee niet alleen over het gesprek van Knopper)
ADO toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben heel benieuwd welke keeper we zouden krijgen
Knopper naar heerenveen wordt al uitgesloten op het heerenveenforum op fok , naar welke club kan ie nog meer ?
Was het THEEEEO geroep er nog?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
ADO toch?
Wat heb ik een zin in zaterdag. Afgelopen weekend op Lowlands gezeten dus geen Vitesse kunnen zien, maar god wat zaten we met spanning op een smsje te wachten
.
Ik heb het nog een paar keer gehoord maar het is bijna uitgestorven.. Net nu onze Theooo naam maakt in Nederlandquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Was het THEEEEO geroep er nog?
Wees gerust, Fredje Benson begint de Pinkpop cultheld te worden, dus we blijven goed vertegenwoordigd!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb het nog een paar keer gehoord maar het is bijna uitgestorven.. Net nu onze Theooo naam maakt in Nederland.
Beetje onzichtbaar, maar kreeg ook nauwelijks een fatsoenlijke bal. Werd dus ook wel terecht gewisseld. Heeft wel een goeie voorzet in de benen. Heb zin in zaterdag!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef DeVinger het volgende:
Hoe speelde Due eigenlijk?
Nee denk het niet, al wil ik er wel nog steeds een keer heen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:04 schreef Elvislives het volgende:
Volgend jaar kan ik vanwege mn stage niet op Pinkpop zijn, dus dan moet iemand mn taak overnemen...Jij DeVinger, of geen PP voor jou?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef WebForce het volgende:
Wat is dat geroep op Lowlands en Pinkpop dan? Spontaan maar wat gaan blaten en dan een menigte die dat overneemt
Die Rojer moet echt is in de Jupiler divisie gaan voetballen. Das echt zo'n kereltje die daar ieder jaar topscorer kan worden en dan vervolgens weer keihard mislukt in de eredivisiequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Opstelling Jong PSV:
1. Ruud Boffin
2. Dirk Marcellis
3. Rens van Eijden (88 Rob van Boekel)
4. Jelle de Bock
5. Lindsay Wilson
6. Marten Boverhof (88 Jelle Schijvenaars)
7. Roy Beerens
8. Ibrahim Afellay
9. Lee Nguyen
10. Bilal el Yacoubi (Juan-Carlos Carrizo)
11. DaMarcus Beasley
opstelling psv wel kunnen vinden , die van vitesse nog niet![]()
en de doelpuntenmakers met dank aan Positive_Thinking![]()
51' 1-0 Beerens
59' 1-1 Esajas
61' 1-2 Rojer
74' 1-3 Rojer
82' 1-4 Esajas
Kaarten:
35' Geel Kaya (Vit)
77' Geel Meuelens (Vit)
83' Geel Van Polen (Vit)
Ik dacht meer aan Stefan Jansen ofzo (die van Den Bosch). Riga knalt er dit jaar wat in, in de Primera Division!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:04 schreef DeVinger het volgende:
Ik noem een Mustapha Riga
mischien nog een dan , sikoraquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:15 schreef DeVinger het volgende:
Ik relateerde het aan ex-Vitesse spelers
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:45 schreef DeVinger het volgende:
Uhh, nee. Of jij speelt een ander spelletje dat ik voor ogen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |