Zat toen heel ergens anders dan in Venloquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Had je kunnen weten van een paar jaar terug
nee die was er gister niet bij , hij zat/zit in Frankrijk om dat zijn vrouw op het punt van bevallen stond ( hij zal inmiddels wel vader zijn ) de 3de op rij na Theo Janssen en Eldridge Rojer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Speelde Sansoni nog mee en zo ja, hoe deed hij het?
Enigste verrassing wat mij betreft. Jammer voor Fred btw.quote:Aad de Mos heeft elftal rond
Vitesse zal de competitie beginnen met het beoogde spitsenduo Mads Junker- Danko Lazovic. Dat zei trainer Aad de Mos na de 31 overwinning bij VVV Venlo. „ Ik heb eindelijk gezien dat Lazovic en Junker de combinatie gaan worden”, zei De Mos in het prachtige stadion De Koel. „ Mijn intuïtie blijkt toch juist te zijn. Ik kom terug bij mijn eerste gedachte: Lazovic en Junker.” In Venlo nam met name Lazovic veel twijfels weg. Hij scoorde met een bekeken en geplaatste boogbal vanaf vijfentwintig meter en die treffer leek bevrijdend op hem te werken.
„ Dat zijn belangrijke momenten in een voorbereiding”, aldus De Mos. „ Lazovic heeft het heel goed gedaan. Zelfs bij balverlies. Hij werkte voor het team en gaf daarmee een signaal naar iedereen dat hij wilskrachtig is.” Lazovic en Junker zochten in Venlo zelfs enkele keren het onderlinge samenspel. De vooruitgang van het duo gaat ten koste van Fred Benson. De spits uit Ghana was juist zo goed op dreef, maar verliest de concurrentiestrijd vooralsnog. Tegen VVV bleek eens te meer dat Benson geen goede optie is voor de ( linker) zijkant.
Anders Due ( links) en Youssouf Hersi ( rechts) hebben bij De Mos hun plek verdiend op het middenveld, waar Theo Janssen en Remco van der Schaaf het centrum bemannen. In Venlo probeerde De Mos het eerst met Hersi achter Lazovic. „ Ik heb nu gezien wat het beste elftal is”, wees De Mos op de veel betere tweede helft. „ Ik vond Hersi de grote aandrijver bij ons.” Centraal achterin zullen Ruud Knol en Sebastien Sansoni beginnen in de competitie. „ Een heel sterke combinatie”, aldus De Mos. „ Knol- Sprockel is een andere combinatie.” De coach gaf aan dat hij geen linksback wil aantrekken. Door de langdurige absentie van Michael Jansen werd deze positie een probleem, maar De Mos vertrouwt op Siebe Blondelle (‘ hij doet het goed’) en heeft Purrel Fränkel als achtervang.
Wel heeft De Mos bij technisch manager Jan Streuer aangedrongen op de komst van een doelman. Reservekeeper Piet Velthuizen staat nog weken buitenspel na zijn knieoperatie en De Mos wil het niet riskeren dat hij een keeper uit A1 op de bank moet zetten, mocht eerste keus Harald Wapenaar uitvallen.
zou eigenlijk ook raar zijn als je een speler gaat halen voor de bank ,quote:
timmer en lodewijks vechten 1 en 2 uit dan zou ekramy 3de keeper worden , en ze zitten nog met die grabbelaar in de maag , aad de mos wil nog een goede 2de keeper daar heeft ie op aangedrongen bij streuer volgens de gelderlander.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Waarom zou Ekramy hier voor enkele weken de bank warm houden en de rest van het seizoen op de tribune? Pietje is 2e keep alleen tijdig geblesseerd, Ekramy wordt gewoon 2e man in Rotterdam toch? Of is Lodewijks nog geen keeperstrainer, maar nóg een jaartje reserve (achter Timmer).
quote:Wel heeft De Mos bij technisch manager Jan Streuer aangedrongen op de komst van een doelman. Reservekeeper Piet Velthuizen staat nog weken buitenspel na zijn knieoperatie en De Mos wil het niet riskeren dat hij een keeper uit A1 op de bank moet zetten, mocht eerste keus Harald Wapenaar uitvallen.
die durft de mos denk ik het vertrouwen nog niet te geven dan zou van driel weer naar jong vitesse kunnen als velthuizen weer terug is , als er dan nog een goede 2de keeper bijkomt hebben we het wel lekker luxe 4 keepersquote:
En Yakubu ook nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en we hebben nu 3 internationals junker en due voor denkemarken en swerts voor belgie![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Is er nog ergens een transfervrije keeper te scoren dan? Zal vast wel.
Is Due al A-international zelfs?
quote:Junker en Due in Deense selectie
De Deense bondscoach Morten Olsen heeft de Vitesse-spelers Mads Junker en Anders Due opgenomen in de voorlopige selectie voor de interland tegen Polen, op 16 augustus in Odense.
Due speelde al één A-interland toen hij nog bij FC Nordsjaelland speelde. Junker werd aan het einde van afgelopen seizoen wel geselecteerd, maar moest zich toen geblesseerd afmelden.
Junker en Due missen door de interland mogelijk het oefenduel van Vitesse op 12 augustus in Engeland tegen Wigan Athletic. Denemarken kan hen overigens niet opeisen, omdat het om een vrienschappelijke interland gaat.
Dan tellen we alle jeugdinternationals maar niet mee!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:34 schreef Elvislives het volgende:
Ja die waren we ook nog vergeten, wat een luxe!Misschien een keeper huren voor een halfjaar?
Edit: Lazovic ook al 5 interlands en nu ook weer geselecteerd, gaat hard zo!
Én Yakubu, maakt 5. Dan nog jeugdinternationals.quote:Lazovic terug in Servische selectie
Lazovic terug in Servische selectie 04-07-2006 TV Gelderland TxT Vitesse-spits Danko Lazovic is opgenomen in de definitieve selectie van Servie voor de oefeninterland op 16 augustus tegen Tsjechie. Lazovic, die vijf interlands speelde, is na jaren weer opgeroepen door de nieuwe bondscoach Javier Clemente. Die handhaafde slechts acht spelers uit de WK-selectie. Het is nog niet zeker of Vitesse Lazovic wel laat gaan, omdat de Arnhemmers op vrijdag 18 augustus al in actie moeten komen tegen Sparta. Eerder werden ook al Gill Swerts voor Belgie en Mads Junker en Anders Due voor Denemarken geselecteerd, al betrof het hier voorlopige selecties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |