abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40429773
2-1 voorlopig, 0-1 achtergestaan. Verrassend inderdaad .
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:19:22 #27
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_40435352
Kom net terug uit Venlo, waar we een bagger eerste helft voorgeschoteld kregen van Vitesse. Tweede helft ging gelukkig stukken beter.

Sprockel en Knol vielen mij tegen, Hersi was dan wel weer goed aan het ballen. Lazovic en Due speelde ook sterk.

Leuk stadion trouwens. Alleen de catering was bagger .
Bridge over troubled water
pi_40436942
Had je kunnen weten van een paar jaar terug

Eerste helft was inderdad niks, Tweede heb ik wel grootste gedeelte van zitten genieten. 1-3 was een mooie uitslag.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:15:39 #29
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_40437085
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Had je kunnen weten van een paar jaar terug
Zat toen heel ergens anders dan in Venlo

EDIT: Nu is het wel duidelijk, sorry voor de dubbelpost
Bridge over troubled water
pi_40437469
Speelde Sansoni nog mee en zo ja, hoe deed hij het?

dubbelpost is weg
That's all folks!
pi_40441260
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Speelde Sansoni nog mee en zo ja, hoe deed hij het?
nee die was er gister niet bij , hij zat/zit in Frankrijk om dat zijn vrouw op het punt van bevallen stond ( hij zal inmiddels wel vader zijn ) de 3de op rij na Theo Janssen en Eldridge Rojer.
pi_40443563
quote:
Aad de Mos heeft elftal rond

Vitesse zal de compe­titie beginnen met het beoog­de spitsenduo Mads Jun­ker- Danko Lazovic. Dat zei trainer Aad de Mos na de 3­1 overwinning bij VVV Venlo. „ Ik heb eindelijk gezien dat La­zovic en Junker de combinatie gaan worden”, zei De Mos in het prachtige stadion De Koel. „ Mijn intuïtie blijkt toch juist te zijn. Ik kom terug bij mijn eerste ge­dachte: Lazovic en Junker.” In Venlo nam met name Lazo­vic veel twijfels weg. Hij scoorde met een bekeken en geplaatste boogbal vanaf vijfentwintig me­ter en die treffer leek bevrij­dend op hem te werken.
„ Dat zijn belangrijke momen­ten in een voorbereiding”, aldus De Mos. „ Lazovic heeft het heel goed gedaan. Zelfs bij balverlies. Hij werkte voor het team en gaf daarmee een signaal naar ieder­een dat hij wilskrachtig is.” Lazovic en Junker zochten in Venlo zelfs enkele keren het on­derlinge samenspel. De vooruit­gang van het duo gaat ten koste van Fred Benson. De spits uit Ghana was juist zo goed op dreef, maar verliest de concur­rentiestrijd vooralsnog. Tegen VVV bleek eens te meer dat Benson geen goede optie is voor de ( linker) zijkant.

Anders Due ( links) en Yous­souf Hersi ( rechts) hebben bij De Mos hun plek verdiend op het middenveld, waar Theo Janssen en Remco van der Schaaf het centrum bemannen. In Venlo probeerde De Mos het eerst met Hersi achter Lazovic. „ Ik heb nu gezien wat het beste elftal is”, wees De Mos op de veel betere tweede helft. „ Ik vond Hersi de grote aandrijver bij ons.” Centraal achterin zullen Ruud Knol en Sebastien Sansoni begin­nen in de competitie. „ Een heel sterke combinatie”, aldus De Mos. „ Knol- Sprockel is een ande­re combinatie.” De coach gaf aan dat hij geen linksback wil aantrekken. Door de langdurige absentie van Mi­chael Jansen werd deze positie een probleem, maar De Mos ver­trouwt op Siebe Blondelle (‘ hij doet het goed’) en heeft Purrel Fränkel als achtervang.

Wel heeft De Mos bij tech­nisch manager Jan Streuer aan­gedrongen op de komst van een doelman. Reservekeeper Piet Velthuizen staat nog weken bui­tenspel na zijn knieoperatie en De Mos wil het niet riskeren dat hij een keeper uit A1 op de bank moet zetten, mocht eerste keus Harald Wapenaar uitvallen.
Enigste verrassing wat mij betreft. Jammer voor Fred btw.
pi_40443642
Ik probeer er geen hoge verwachtingen van te krijgen van dit seizoen, maar...
pi_40454040
Zie, Junker Lazovic wordt het
pi_40455839
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef DeVinger het volgende:
Zie, Junker Lazovic wordt het
zou eigenlijk ook raar zijn als je een speler gaat halen voor de bank ,

nu nog een goede 2de keeper ( dat wil de mos ) als ik het mag zeggen doe dan ekramy van feyenoord maar.

en we hebben nu 3 internationals junker en due voor denkemarken en swerts voor belgie
pi_40456219
Waarom zou Ekramy hier voor enkele weken de bank warm houden en de rest van het seizoen op de tribune? Pietje is 2e keep alleen tijdig geblesseerd, Ekramy wordt gewoon 2e man in Rotterdam toch? Of is Lodewijks nog geen keeperstrainer, maar nóg een jaartje reserve (achter Timmer).
pi_40456355
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef DeVinger het volgende:
Waarom zou Ekramy hier voor enkele weken de bank warm houden en de rest van het seizoen op de tribune? Pietje is 2e keep alleen tijdig geblesseerd, Ekramy wordt gewoon 2e man in Rotterdam toch? Of is Lodewijks nog geen keeperstrainer, maar nóg een jaartje reserve (achter Timmer).
timmer en lodewijks vechten 1 en 2 uit dan zou ekramy 3de keeper worden , en ze zitten nog met die grabbelaar in de maag , aad de mos wil nog een goede 2de keeper daar heeft ie op aangedrongen bij streuer volgens de gelderlander.

het stukje uit de krant dan snappen mensen het beter , of niet
quote:
Wel heeft De Mos bij tech­nisch manager Jan Streuer aan­gedrongen op de komst van een doelman. Reservekeeper Piet Velthuizen staat nog weken bui­tenspel na zijn knieoperatie en De Mos wil het niet riskeren dat hij een keeper uit A1 op de bank moet zetten, mocht eerste keus Harald Wapenaar uitvallen.
pi_40456420
En onze derde keeper dan
pi_40456504
Ze hadden toch van Driel (of was het die andere ) aangetrokken als 3e doelman?
pi_40456532
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:32 schreef DeVinger het volgende:
En onze derde keeper dan
die durft de mos denk ik het vertrouwen nog niet te geven dan zou van driel weer naar jong vitesse kunnen als velthuizen weer terug is , als er dan nog een goede 2de keeper bijkomt hebben we het wel lekker luxe 4 keepers
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:27:43 #41
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40473118
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

en we hebben nu 3 internationals junker en due voor denkemarken en swerts voor belgie
En Yakubu ook nog.

Dit seizoen zit ik op 212 by the way, dus als ik er nog bij mag...vette OP!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_40485062
Is er nog ergens een transfervrije keeper te scoren dan? Zal vast wel.

Is Due al A-international zelfs?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40485865
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Is er nog ergens een transfervrije keeper te scoren dan? Zal vast wel.

Is Due al A-international zelfs?
quote:
Junker en Due in Deense selectie

De Deense bondscoach Morten Olsen heeft de Vitesse-spelers Mads Junker en Anders Due opgenomen in de voorlopige selectie voor de interland tegen Polen, op 16 augustus in Odense.
Due speelde al één A-interland toen hij nog bij FC Nordsjaelland speelde. Junker werd aan het einde van afgelopen seizoen wel geselecteerd, maar moest zich toen geblesseerd afmelden.

Junker en Due missen door de interland mogelijk het oefenduel van Vitesse op 12 augustus in Engeland tegen Wigan Athletic. Denemarken kan hen overigens niet opeisen, omdat het om een vrienschappelijke interland gaat.
pi_40486041
Okee. Leuk voor die jongens natuurlijk. Ook goed voor je club.

Bram van Polen is ook international trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:34:01 #45
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40489907
Ja die waren we ook nog vergeten, wat een luxe! Misschien een keeper huren voor een halfjaar?

Edit: Lazovic ook al 5 interlands en nu ook weer geselecteerd, gaat hard zo!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_40490660
Keeper huren voor half jaar lijkt mij inderdaad de beste optie, anders zit je weer met 4 keepers in de maag en verpest je het mogelijke talent van Velthuizen (heb ik wel vertrouwen in), Van Driel lijkt me niet bijzonder.
pi_40506474
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:34 schreef Elvislives het volgende:
Ja die waren we ook nog vergeten, wat een luxe! Misschien een keeper huren voor een halfjaar?

Edit: Lazovic ook al 5 interlands en nu ook weer geselecteerd, gaat hard zo!
Dan tellen we alle jeugdinternationals maar niet mee!
www.thuisuiteten.nl
pi_40506882
Vitesse zit inderdaad in de lift, nou niet op het rode knopje drukken, maar rustig doorgaan
(of was het de groene? Abetlje )
quote:
Lazovic terug in Servische selectie

Lazovic terug in Servische selectie 04-07-2006 TV Gelderland TxT Vitesse-spits Danko Lazovic is opgenomen in de definitieve selectie van Servie voor de oefeninterland op 16 augustus tegen Tsjechie. Lazovic, die vijf interlands speelde, is na jaren weer opgeroepen door de nieuwe bondscoach Javier Clemente. Die handhaafde slechts acht spelers uit de WK-selectie. Het is nog niet zeker of Vitesse Lazovic wel laat gaan, omdat de Arnhemmers op vrijdag 18 augustus al in actie moeten komen tegen Sparta. Eerder werden ook al Gill Swerts voor Belgie en Mads Junker en Anders Due voor Denemarken geselecteerd, al betrof het hier voorlopige selecties.
Én Yakubu, maakt 5. Dan nog jeugdinternationals.

Daar zal het ook wel bij blijven

Met verder kut-Wappie, Knol, Sansoni, LB, VD Schaaf, Janssen, Hersi

Wie weet ooit Janssen & Jansen nog eens

[ Bericht 74% gewijzigd door DeVinger op 05-08-2006 12:10:19 ]
pi_40545579
Van den Berg naar ADO. Gaan nog leuke wedstrijden worden in en tegen Den Haag
pi_40545617
1-1 in Keulen. Laten we maar snel beginnen met de comptitie dan weten we tenminste waar we staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')