abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41202938
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aaah ja dat was vandaag die amateurtjes...

Argon, mwah dat moet te doen zijn. Lijkt op papier makkelijker dan AGOVV
Aardige ploeg Argon, maar niet opgewassen tegen Vitesse natuurlijk. Tegen een eerste divisionist hadden ze allicht kans gehad.

Leuke spelers daar. O.a. Eelco Zeinstra, keeper met een Bert Konterman-krullenbol.

Sergio de Windt (oud-Juventus en Ajax), die tegenwoordig linksback staat.

Dan hebben ze Kelvin de Lang op het middenveld, die heeft een ietwat raar hoofd. Wel een slim ventje in het veld.

Omar Boukhari, broertje van, speelt er achterin.

De beste spelers lopen voorin. Giorgio Berkleef, oud-RKC en Willem II en vriend van Quincy, een handige en rappe linksbuiten. Ceryl Bané speelt er ook voorin.

Dan Patrick Lokken, die vorig jaar bij Haarlem mislukte en terugkeerde naar Argon, om daar wel weer veel te scoren. Vandaag weer drie tegen Harkema.

De beste van allemaal vind ik Tayfur Kahraman. Linksbenig, zeer technisch en een geweldige trap in de benen. Die zou misschien een vrije trap kunnen maken.

Maar goed, voor Vitesse mag dit geen probleem zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41206983
Dank je voor je verslag method.

Pff Verloren van AZ en erg gefaltteerd verloren!! Gelijk spel of zelfs winst voor Vitesse was reeeler geweest.
pi_41207086
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dank je voor je verslag method.

of zelfs winst voor Vitesse was reeeler geweest.
Dat viel ook wel mee maar AZ was zeker te pakken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41207180
AZ was zeker te pakken.en de scheids wou ook niet mee werken. Maar zolang we de kansen zelf niet benutten blift het moeilijk om te winnen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:25:12 #280
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_41207510
jammer
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_41207734
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef WebForce het volgende:

[..]

[afbeelding]
In Mijdrecht dus .

Veel zin in over 2 uur ! Ga zo naar het stadion
Je hebt de mooiste stad van Nederland van je mapje gewist. Wat triest.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41207924
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:32 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Je hebt de mooiste stad van Nederland van je mapje gewist. Wat triest.
Ik zie Arnhem gewoon staan hoor.
pi_41208072
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef Klingon het volgende:

[..]

Ik zie Arnhem gewoon staan hoor.
Hmm, ik had toch verwacht dat je dezelfde klacht zou hebben, maar dan over Zevenaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:04:17 #285
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41208693
Samenvatting gezien, en ik zag de Roelof Luinge show, ook dit jaar weer dus
pi_41209621
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hmm, ik had toch verwacht dat je dezelfde klacht zou hebben, maar dan over Zevenaar.
Zevenaar = Knol

Ik moet zeggen, 1-3 is wat geflatteerd. Maar ja, opnieuw erg efficiënt spel van AZ. Vier of vijf kansen en drie doelpunten is natuurlijk niet onaardig. Blondelle ben ik wel weer klaar mee eigenlijk. Je kan wel toppertjes als Sansoni en Knol in de verdediging hebben staan, maar als Blondelle in een overmoedige bui een tweede keer probeert de tegenstander uit te kappen dan vraag je natuurlijk om problemen. Wegrossen die bal! Daarnaast niet even scherp op kleine kansjes in de zestien, en Luinge.... die penalty had je kunnen geven en voor Opdam was rood zeker op z'n plaats. Ik zag namelijk echt geen AZ-mannetjes meer tussen Lazovic en de keeper staan. Dat de 1-3 dan valt, jammer, maar das het risico van 'alles of niets' en vol in de aanval. Ik heb in tegenstelling tot vorig seizoen een strijdlustig Vitesse gezien, met goed voetbal en dit geeft hoop voor de komende wedstrijden. Plus natuurlijk Lazovic, puike kopbal
pi_41210504
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:18 schreef DeVinger het volgende:

[..]

ach je moet toch wat om dit topic vol te krijgen
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

ik zie ze allebei staan allebei goede steden

az was zeker te pakken , maar het zat er vandaag niet in met luinge , van gaal gaf vitesse zelfs nog een compliment wat adriaanse ook altijd deed.

volgende keer tegen ajax beter

en bedankt methodmich , stuur je het ook effe aan aad de mos
pi_41211128
Ja, vond het wel leuk om te horen van Van Gaal: "Ik moet andere ploegen hier (in het Gelredome) nog maar eens zien voetballen."
pi_41214037
Blondelle neem ik opzich niets kwalijk, al blijft het een hele domme en zure fout.
Maargoed, onervaren en De Mos heeft hem wel even laten weten wat hij ervan vond.

Wapenaar was top vandaag, de ene schitterende redding na de andere.

Godverdomme, wat zwak gekeept weer zeg
Bij die eerste goal lag die al voordat de aanval opgezet was, en die tweede was ook weer lekker weggetikt, recht voor de voeten van ex-vitessenaar Schaars (die hem overigens wel lekker scoorde).
En die 1-3 was ook weer typisch Vitesse, dan kun je wel zeggen "alles of niets", maar er kwam weer helemaal niemand mee terug, en wat er mee terug kwam vond het ook wel best.

Mandl
Benieuwd wat De Mos met de linksbackpositie gaat doen
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:58:23 #290
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_41218817
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 02:03 schreef DeVinger het volgende:

Benieuwd wat De Mos met de linksbackpositie gaat doen
Purrel
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_41219010
Dan kan Purrel lekker eropuit trekken, heeft in ieder geval aanvallende impulsen ipv Blondelle. Vitesse mag van mij wel weer van formatie wijzigen, want ik vind 4-4-2 eerlijk gezegd niet passen hoor! Ik snap ook niet waarom Due gehaald is als voorzetgever op Junker als meneer op het middenveld de bal 'moet ophalen' en geen pass in de diepte te krijgen om vervolgens Junker te bedienen. De aanval liep ook lekker door elkaar heen, net als tegen Sparta.
pi_41226867
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:

en bedankt methodmich , stuur je het ook effe aan aad de mos
Haagse Aadje zal toch zelf wel gaan scouten zeker??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41247851
Hehe scouten voor zijn dochter zeker.
Voetbal is en zal altijd zijn passie blijven heb ik het idee in welke vorm dan ook.
pi_41248944
Jammer dat we dan uit AJAX voor de boeg hebben...
Twee jaar terug laatste minuut Babel, vorig jaar herinneren we allemaal nog...

Ik ga dan ook uit van een nederlaag.

Ach, als Lazovic zijn goaltje maar meepikt Hebben we AZ en AJAX tenminste alweer gehad!
pi_41250261
Ach alles wat je tegen deze 2 clubs pakt zie ik als bonus.

Het is dan wel weer zuur als je tegen AZ speelt en de scheids absoluut niet mee hebt en AZ wederom zeer goed met hun kansen omgaan. Tegen Ajax een beetje meer geluk en doelgericht heid en je wint.
pi_41250446
Ja precies, ik ben vooral erg benieuwd voor dit seizoen wat we tegen de lagere clubs doen.
Of we die nu gewoon is kunnen winnen zoals het hoort.
pi_41250783
Ik had het idee dat Wapenaar die 1-0 wel had moeten hebben Die tweede goal was ook erg slordig van vites, en dan die 3-1 had net zo goed 2-2 kunnen zijn. Kan gebeuren als je nog vol voor de gelijkmaker gaat. Maar ik vond dat vites ook niet erg veel kansen kreeg, dus een gelijkspel was niet verdiend geweest (wel gewenst natuurlijk) Hopelijk krijgt Huntelaar zn vorm nog niet terug tegen vites, en dan heb ik er wel vertrouwen in tegen ajax
pi_41251237
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Haagse Aadje zal toch zelf wel gaan scouten zeker??
scheelt weer reiskosten

over az nog die 0-1 had wapenaar idd kunnen hebben , en luinge zat idd ook niet mee hij had een rode kaart aan opdam kunnen geven mischien wel gemoeten en hij heeft ons nog een penalty onthouden.

maar wat al gezegd is az en ajax zijn alleen maar bonuspunten , tegen ajax over 2 weken zou het leuk zijn 1 of 3 punten mee te nemen het kan wel natuurlijk , de bal is rond en daarbij ajax draait ook niet geweldig maar zoals ze het de afgelopen 2 jaar tegen ons hebben bewezen Luckey ajax , maar we zullen het zien over 2 weken.
pi_41251600
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach alles wat je tegen deze 2 clubs pakt zie ik als bonus.

Het is dan wel weer zuur als je tegen AZ speelt en de scheids absoluut niet mee hebt en AZ wederom zeer goed met hun kansen omgaan. Tegen Ajax een beetje meer geluk en doelgericht heid en je wint.
Alleen Lazovic had de scheids tegen maar daar vraagt ie zelf om. Toch jammer hoor die trekjes. Werkt 1 (bij Sparta) of misschien 2x maar de rest van de tijd word je niet serieus genomen terwijl het wel een penalty is (nu dus ).
pi_41251789
daarom leert aad de mos dat hem ook heel snel af.

en over die schermen , wat vonden jullie er nou van ?

persoonlijk iets teveel tmf gehalte met tijdens de wedstrijd beelden en dan weer de stand dan weer reclame en dan maar weer de stand , die sms balk moet wel om de kosten eruit te halen zaten en zulle soms vast wel leuke tussen zitten.

en die namen op het bord waren ook niet te lezen ( van de doelpuntenmakers) en de foto 's bij het begin werkte ook nog niet kortom nog veel te oefenen

topic 25 komt eraan een klein jubileum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')