Aardige ploeg Argon, maar niet opgewassen tegen Vitesse natuurlijk. Tegen een eerste divisionist hadden ze allicht kans gehad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef Positive_Thinking het volgende:
Aaah ja dat was vandaag die amateurtjes...
Argon, mwah dat moet te doen zijn. Lijkt op papier makkelijker dan AGOVV
Dat viel ook wel mee maar AZ was zeker te pakken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:05 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dank je voor je verslag method.
of zelfs winst voor Vitesse was reeeler geweest.
Je hebt de mooiste stad van Nederland van je mapje gewist. Wat triest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef WebForce het volgende:
[..]
[afbeelding]
In Mijdrecht dus.
Veel zin in over 2 uur! Ga zo naar het stadion
Ik zie Arnhem gewoon staan hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je hebt de mooiste stad van Nederland van je mapje gewist. Wat triest.
Hmm, ik had toch verwacht dat je dezelfde klacht zou hebben, maar dan over Zevenaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ik zie Arnhem gewoon staan hoor.
Zevenaar = Knolquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hmm, ik had toch verwacht dat je dezelfde klacht zou hebben, maar dan over Zevenaar.
ach je moet toch wat om dit topic vol te krijgenquote:
ik zie ze allebei staan allebei goede stedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hmm, ik had toch verwacht dat je dezelfde klacht zou hebben, maar dan over Zevenaar.
Purrelquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:03 schreef DeVinger het volgende:
Benieuwd wat De Mos met de linksbackpositie gaat doen![]()
Haagse Aadje zal toch zelf wel gaan scouten zeker??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
en bedankt methodmich , stuur je het ook effe aan aad de mos![]()
scheelt weer reiskostenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haagse Aadje zal toch zelf wel gaan scouten zeker??
Alleen Lazovic had de scheids tegen maar daar vraagt ie zelf om. Toch jammer hoor die trekjes. Werkt 1 (bij Sparta) of misschien 2x maar de rest van de tijd word je niet serieus genomen terwijl het wel een penalty is (nu dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:03 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach alles wat je tegen deze 2 clubs pakt zie ik als bonus.
Het is dan wel weer zuur als je tegen AZ speelt en de scheids absoluut niet mee hebt en AZ wederom zeer goed met hun kansen omgaan. Tegen Ajax een beetje meer geluk en doelgericht heid en je wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |