Relmof, zet der maar in de OP.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry zie niet wat het probleem is van Sebasser, ken hem verders ook niet.
generatiekloofquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry zie niet wat het probleem is van Sebasser, ken hem verders ook niet.
Vertel eens ?quote:
Zullen morgen wel zien of je nog leeft...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:15 schreef Sebasser het volgende:
Hoe ziek ga je eigelijk worden, als je 12 rennie's achter elkaar opeet terwijl je er eigelijk maar 2 tot 3 hoort te hebben ?
Maagzuur tabletjes trouwens..
Het is je redelijk vergevenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vertel eens ?
Ik had gewoon zin om ff iemand op te laten tyfen, en laat nu net SeaOfLove mijn slachttoffer zijn
Sorry SOL
optyfen jij, nee ik bedoel het serieusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zullen morgen wel zien of je nog leeft...![]()
jawelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:19 schreef Doderok het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik nadenk over wat ik post?![]()
nee, betwijfel ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
optyfen jij, nee ik bedoel het serieus
Gewoon maagpijn of zo ?
of diarree ?
Moet toch iets gebeuren lijkt me ?
Stop met rennie's slikken, jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
optyfen jij, nee ik bedoel het serieus
Gewoon maagpijn of zo ?
of diarree ?
Moet toch iets gebeuren lijkt me ?
Waarom stoppen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Stop met rennie's slikken, jeugd van tegenwoordig![]()
Ik vraag astrid welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je wel iemand die je morgen gaat verzorgen Sebasser?
Boeiendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha, ik heb het verschil gezien van het belspel.
Nu alquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha, ik heb het verschil gezien van het belspel.
quote:Wanneer u te veel van Rennie heeft ingenomen, neem dan onmiddellijk contact op met uw arts of apotheker.
Langdurige inname van hoge doseringen calciumcarbonaat kan aanleiding geven tot maag/darmbezwaren zoals misselijkheid
en braken en een abnormale spierzwakte. In deze gevallen stoppen met het gebruik en voldoende vloeistof innemen.
Daar zit ik ondertussen zwakjes met 5 overheenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:25 schreef Doderok het volgende:
16 per etmaal maximaal. valt nog mee.
[..]
Heb je al gezocht ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb hier nogsteeds geen deken gevonden!![]()
Nee? Je avatar heeft het al begeven, duidelijk voorteken!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar zit ik ondertussen zwakjes met 5 overheen
En drinken Doe ik wel genoeg, dus niks aan het handje.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:28 schreef Playdoh het volgende:
CTRL R
Trappen helptquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
![]()
Maar het is ook nog eens een trage computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |