Ik zag dit bij jou profiel staan:quote:Op zondag 30 juli 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de eerste hit, ben jij dat?![]()
quote:Wat u kunt verwachten van Hairfusion
Neem dagelijks 2 tabletten in met voldoende water. Binnen enkele weken nadat u met Hair Fusion bent begonnen zult u merken dat de bestaande haren sterker, dikker en voller lijken te worden. Binnen twee tot vijf maanden zal overmatig haar verlies stoppen. Dit alleen zal voor velen al een groot succes zijn, vooral bij personen waar de kaalheid net is begonnen. Nieuwe haren zullen eerst als lichte dons uit de bestaande haarzakjes komen en na verloop van tijd ontwikkelen deze haren zich normaal en worden weer dik en lang. De haarzakjes zullen zich hebben hersteld als het DHT niveau zich tot acceptabel niveau is gezakt.
Heb je dan nog wel tijd voor BB straks?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:05 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja, was vroeger al mijn hobby, maar ik ga een paar flinke telescopen kopen dit keer, de maan, jupiter en mars zijn goed te zien, en met een vergroting van een paar honderd keer, kan je de orion nevel, goed zien
![]()
Newsman is een lekker dingquote:Op zondag 30 juli 2006 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de eerste hit, ben jij dat?![]()
Bongquote:
In het kader, van drink TNT met rivella, best lekker alleen een beetje andersquote:Op zondag 30 juli 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Newsman is een lekker dingBeetje explosief, maar wel lief. Dat rijmt
![]()
Blogtechnisch gezien nog niet helemaal (maar dat zal vast wel straks beter gaan). Op het forum ben ik ready to go!quote:Op zondag 30 juli 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
BongBen je al helemaal in de routine van BB6?
Ben je jaloers dat jij minder testosteron dan ik heb ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 02:16 schreef newsman het volgende:
Ik zag dit bij jou profiel staan:
[..]
[afbeelding]
Wheheheheheeh, hij voelt zich aangesproken, loserquote:Op zondag 30 juli 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij minder testosteron dan ik heb ofzo
Is het nou 18 of 20 Augustus de Kick Off? Ik zie her en der verschillende berichtenquote:Op zondag 30 juli 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blogtechnisch gezien nog niet helemaal (maar dat zal vast wel straks beter gaan). Op het forum ben ik ready to go!Laat de boel maar beginnen!
![]()
20 Augustus (dat staat iig in de FAQ)quote:Op zondag 30 juli 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is het nou 18 of 20 Augustus de Kick Off? Ik zie her en der verschillende berichten![]()
Mja, wat was dan de uitnodiging van iemand op BB-forum voor 18 Augustus???? Kick Off. Of zal dat dan pas 20 Aug. uitgezonden worden?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
20 Augustus (dat staat iig in de FAQ)
De opname is idd 18 Augustusquote:Op zondag 30 juli 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, wat was dan de uitnodiging van iemand op BB-forum voor 18 Augustus???? Kick Off. Of zal dat dan pas 20 Aug. uitgezonden worden?
Ok, thanx, weer wat wijzerquote:Op zondag 30 juli 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De opname is idd 18 Augustus20ste dus uitzending
Hmmmz, ik heb even jouw fotoboek bekeken.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:23 schreef newsman het volgende:
Wheheheheheeh, hij voelt zich aangesproken, loser![]()
He, news, stormloop in je FBquote:
yep.quote:
Okejquote:Op zondag 30 juli 2006 03:25 schreef APK het volgende:
[..]
yep.
Toen ik nogmaals -naar die nietszeggende donkere foto- keek was Gladys de laatste voyeur.![]()
Als dit nu al de "Afzeik" opmerkingen zijn....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |