liefquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kom kom. rustig aan jongens.
[afbeelding]
Je postcountquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik interessant wil doen?
En daar heeft ie moeite mee?quote:
Nope suffe serie OIDquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
Is er ook een link waar je SBS kunt zien?
Of kan er even iemand kijken ofWytske
erop is?
Goodfellas is nog bezig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
Is er ook een link waar je SBS kunt zien?
Of kan er even iemand kijken ofWytske
erop is?
suffe serie,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:06 schreef Playdoh het volgende:
Nope suffe serie OID
Semi interessant, zei ik. Heb je nu ook al een leesprobleem?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik interessant wil doen?
Oke, thanks en ik vind die lieve mevrouw ook wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Goodfellas is nog bezig.
[afbeelding]
2 tellen gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
suffe serie,Goodfellas is een legendarische maffioso film, ken je klassiekers
![]()
quote:
Snakey, vertel eens je mening over mijquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Semi interessant, zei ik. Heb je nu ook al een leesprobleem?
Je bent gewoon een postopkrikker, en over het algemeen mag ik die niet zo. Net als jij, je bent een nutteloos iets. Je voegt echt niks toe.
Dat besefte ik later.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent gewoon een postopkrikker, en over het algemeen mag ik die niet zo. Net als jij, je bent een nutteloos iets. Je voegt echt niks toe.
*trechter in mond zetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:15 schreef Sebasser het volgende:
hier is er nog wel wat relmof
kmoet nog steeds een mailtje sturenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Zullen we volgend NB deel maar in KPD openen ??
Ik drink standaard, heb ik geen fok voor nodigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:18 schreef Sebasser het volgende:
Maar ik drink niet zielig alleen voor een PC op Fok! [afbeelding]
piemel uit je broekzak.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:18 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Ik drink standaard, heb ik geen fok voor nodig
je haalt me de woorden uit m'n trechter!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Zullen we volgend NB deel maar in KPD openen ??
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit m'n trechter!
Blauw op straatquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |