Sure..............quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn.... ga nou maar bier halen slet!
![]()
Yeeeeeaaaaaahhhhhhhquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:23 schreef PonyLover het volgende:
ik ben d'r weer
Kwartetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
Denk je dat ik ooit wat zal hebben aan mijn leven ?
Is het een hele omschakkeling?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen deze tijd begin ik een heel nieuw leven.
Spinnen zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is het een hele omschakkeling?Loopt me godverdomme een tering grote spin over de voeten
Met 30 miljoen ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is het een hele omschakkeling?Loopt me godverdomme een tering grote spin over de voeten
Ik zag hem niet natuurlijk, ik was aan het Fokken en hij had ook even kunnen zeggen dat hij er aan kwam....quote:
Hij tikte eerst vriendelijk tegen je voetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zag hem niet natuurlijk, ik was aan het Fokken en hij had ook even kunnen zeggen dat hij er aan kwam....
Playdohquote:
Baggertje van mequote:
E ook voor jou.quote:
Playdohquote:
Baggertje van mequote:
E ook voor jou.quote:
kwart over 4 's middagsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:30 schreef Sebasser het volgende:
Hoe laat is het ?
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
Beloof me, wat er ook gebeurd.
Blijf geloven in mij.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:30 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Hij tikte eerst vriendelijk tegen je voet![]()
Morgen, tegen de tijd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Playdoh
[..]
Baggertje van me
[..]
E ook voor jou.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij nam een aanloop een sprinte in enen over mijn voet....
Hij was maar een spin.......... Maar nu is hij dood.........
Welke loterij betreft het?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen, tegen de tijd.
Verander ik heel mijn leven, ik zal nooit meer baggeren.
Dan ben je opeens niet meer wie je nu bent?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen, tegen de tijd.
Verander ik heel mijn leven, ik zal nooit meer baggeren.
Bijna geen bier meerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
Aangeklede vrouwmensen, en warm bier.
Er is niets in de wereld om voor te sterven, en zeker niet een vrouw.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan ben je opeens niet meer wie je nu bent?
Ik zou voor mijn kinderen sterven denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er is niets in de wereld om voor te sterven, en zeker niet een vrouw.
Kut ik snij net m'n polsen door, omdat m'n vriendin dat wouquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Er is niets in de wereld om voor te sterven, en zeker niet een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |