Eh...nee, je hebt gelijk geloof ik!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:50 schreef Biancavia het volgende:
Dat is toch niet van opel?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Eh...nee, je hebt gelijk geloof ik!![]()
Kun je nagaan wat een goeie reclame het is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Eh...nee, je hebt gelijk geloof ik!![]()
Automaten zuigen nog harder dan de plaatselijke hoer aan een lul doet man. Ik wil gewoon volledige controle hebben over een auto, en daar past een automaat gewoon niet goed bij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:52 schreef Molluck het volgende:
Volkswagen, hulde voor het introduceren van de automaat als standaard, maar wat een kankerreclame...
Dat kan ik niet zeggen, want dan krijg ik een ban.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat zou je dat joch?
Ja, want sex met minderjarigen mag (nog) nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:02 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Dat kan ik niet zeggen, want dan krijg ik een ban.![]()
Ik zou geen voorbeeld kunnen bedenken waarvoor ik zo nodig een handgeschakelde wagen zou moeten hebben. Welke "controle" bedoel je precies?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Automaten zuigen nog harder dan de plaatselijke hoer aan een lul doet man. Ik wil gewoon volledige controle hebben over een auto, en daar past een automaat gewoon niet goed bij.
Toeren en optrekken. En natuurlijk is schakelen een leuk tijdsverdrijfquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:03 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik zou geen voorbeeld kunnen bedenken waarvoor ik zo nodig een handgeschakelde wagen zou moeten hebben. Welke "controle" bedoel je precies?
Same here,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zap altijd ff naar een andere zender als die reclame erop komt!![]()
Niet relevant.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:16 schreef Het_hupt het volgende:
TS weet het verschil niet tussen een Opelen en VW?
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:33 schreef Neuralnet het volgende:
Een beetje automaat trekt sneller op dan de meeste schakelbakken en om de tijd te verdrijven let ik liever op de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |