Alleen wordt soms fout geschreven, maar echt niet zo vaak als je nu doet voorkomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:16 schreef J.A.N.A. het volgende:
alleen staat 9 van de 10 keer ook als aleen![]()
Of of of...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:11 schreef Molluck het volgende:
Of sterke werkwoorden met dt
Ik werdt (en dan ook nog eens in de 1e persoon)![]()
Sinds wanneer is dit een homo-topic?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je enterknop gebruik je iets te veel schat,mischien kan ik daar wel een topic over openen
Same here. Maar meestal zie ik de fout voordat in Submit aanklik.quote:
Ja, pas dat dan in de TT ook even aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef Lucille het volgende:
En Fok moet natuurlijk FOK! zijn.
Welnee, nu kan ik lekker de TS er op wijzen dat het fout geschreven is.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:18 schreef _Boo_ het volgende:
En een paar keer zag ik zelfs aarslelijk voorbij komen
Persoonlijke voorkeur, ik vind 'FOK!' lelijk staan met al die hoofdletters midden in de zin.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:56 schreef Lucille het volgende:
En Fok moet natuurlijk FOK! zijn.
Het schijnt wel de manier van spellen te zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur, ik vind 'FOK!' lelijk staan met al die hoofdletters midden in de zin.![]()
Manier van schrijven bedoel je? De spelling blijft er hetzelfde om.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het schijnt wel de manier van spellen te zijn.
Volgens Van Dale gewoon een synoniem hoor:quote:Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef Merisse het volgende:
Niet alleen binnen FOK! maar ook als spreektaal en zelfs in tv-reclames (waar toch over nagedacht is mag ik hopen): gelijk i.p.v. meteen
ge·lijk(bw.)quote:Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef Merisse het volgende:
Niet alleen binnen FOK! maar ook als spreektaal en zelfs in tv-reclames (waar toch over nagedacht is mag ik hopen): gelijk i.p.v. meteen
Hahaha, bij dat soort spelling moet ik altijd 3 keer lezen voordat ik het begrijp...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik hep geen vlou id, maar hedt licht aan jouw.
Dat schrijven ze met opzet zo! Uitdrukking van de heren die hun partner zien als object...quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie ook vaak: 'vriending'.
Dat gebruik ik ook al jaren, maar alleen in de meervoudsvorm, dan gaat het dus om een combinatie van vrienden en vriendinnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie ook vaak: 'vriending'.
Veel suksesquote:[b]Net gezien: solleciteren.
Ter/ten/te aller/allen/alle tijden/tijde...quote:Op maandag 31 juli 2006 16:13 schreef Fransie het volgende:
Te allen tijde
Mijn God, die heb ik zoveel variaties gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |