Ik vind 'chique' eigenlijk ook mooier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:31 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
slaat nergens op... (ondanks dat het correct is)
Dat begint ernstige vormen aan te nemen idd, terwijl de regels zo ontzettend simpel zijn...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zowat elke werkwoordsvervoeging. Triest is dat.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zowat elke werkwoordsvervoeging. Triest is dat.
De meesten bedoelen met 'hendig' niet handig. 'Hendig' is een woord dat in Zuid-Nederland wordt gebruikt als equivalent voor behoorlijk. Iets kan dus 'hendig handig' zijn...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:10 schreef Elvi het volgende:
Tweede plaats: hendig ipv handig
Daarom noem ik dat soort mensen gewoon alochttonen, veel makellijker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:57 schreef yvonne het volgende:
Marrokanen.
Ik wist 't altijd prima, maar doordat het zó vaak fout wordt gechreven, weet ik het soms ook niet meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:18 schreef Haushofer het volgende:
Stephen Hawkins ipv Stephen HawkingMaar da's een naam
Die was ik helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:50 schreef Merisse het volgende:
nieuwschierig![]()
nieuws·gie·rig (bn.)
1 verlangend om iets te weten of waar te nemen => benieuwd, curieus, weetgraag
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:50 schreef menininha het volgende:
wat dacht je van alle D's die T'tjes moeten zijn en andersom.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het werkwoord. In al zijn varianten en vervoegingen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zelfs al verscheidene zelfstandige naamwoorden en andere niet-werkwoorden met 'dt' op het eind gezien: 'wandt'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |