Nee? shit, dat heb ik weer!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Kunstmatige feromonen....... ?
Ik denk dat je het meeste hebt aan echte feromonen. Die zitten in de schaamharen en okselharen. Scheer dit dus NOOIT af.
Hahahahaha!!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen smeren kut vocht achter hun oren om zo aan een man te komen.
Wist je dat niet? Dat was vorig jaar op Discovery Channel. Mannen en vrouwen met goede feromonen zijn seksueel aantrekkelijker dan die met slechte of een lagere produktie van feromonen volgens wetenschappers. De feromonen worden tezamen met de zweetdruppel geproduceerd en zitten het meest in schaam en okselhaar.quote:
Hoop het niet zeg, loop je een vrijgezellen cafe binnen ruikt het naar een vishandelquote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Jakjakjak. Mannen doen dat ook vlg. mij en dat is errug goor.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar...kan het niet gewoon ook een beetje ergens anders zitten? die feromonen? Ik vind haar op voornoemde plaatsen niet zo "prettig"...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:24 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Dat was vorig jaar op Discovery Channel. Mannen en vrouwen met goede feromonen zijn seksueel aantrekkelijker dan die met slechte of een lagere produktie van feromonen volgens wetenschappers. De feromonen worden tezamen met de zweetdruppel geproduceerd en zitten het meest in schaam en okselhaar.
(Overigens duurt het 3 maanden voor je beharing weer terug is.)
Het afscheren van schaam en oksel haar is een modeverschijnsel. Ik kan me niet voorstellen dat het onprettig is. Haar onder je oksel, daar merk je niets van ook van schaamhaar merk je niets.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:27 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Maar...kan het niet gewoon ook een beetje ergens anders zitten? die feromonen? Ik vind haar op voornoemde plaatsen niet zo "prettig"...![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:55 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Alleen tijdens seks is glad wellicht anders..... is glad echt zo'n wereld van verschil?
Gewoon niets afscheren.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:25 schreef LoggedIn het volgende:
lijkt me leuk om een keer te proberen, maar niet voor 40 euro..laat ze maar 10ml versie maken voor ¤15 inc ofzow
Wow, je doet je nickname wel eer aanquote:Op maandag 31 juli 2006 01:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Vrouwen zijn en blijven onbegrijpbare wezens.
Maar als een gozer zijn schaamhaar eraf heeft geschoren is hij dus dom.
En dat blijkt ook vaak want homo's krijgen geen belangstelling van vrouwen omdat ze geen schaamhaar hebben.
Je wilde het bestellenquote:Op maandag 31 juli 2006 01:31 schreef LoggedIn het volgende:
hun vertaling is geweldig trouwensJe moet 2 plaatsen invullen waar je woont, en ze zijn ook required
http://www.pheroline.com/shopping_cart.php?language=nl
quote:Now shipping to Netherlands!
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Kunstmatige feromonen....... ?
Ik denk dat je het meeste hebt aan echte feromonen. Die zitten in de schaamharen en okselharen. Scheer dit dus NOOIT af.
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Jij bent zeker helemaal geschoren?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
bij meisjes is dat toch anders?quote:Op maandag 31 juli 2006 05:15 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Jij bent zeker helemaal geschoren?
Nou, ik vind een flinke bos haar bij een vent ook niet echt lekker...En bepaalde sexuele handelingen worden ook aangenamer als je niet steeds hoeft te kokhalzen met die haren in je mond....quote:Op maandag 31 juli 2006 01:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:15 schreef Tuinkers het volgende:
http://www.pheroline.com/shopping_cart.php?language=nl
[..]
En dan ook nog een live chat op die site.
En zo gaat het maar door!quote:Succesverhalen van Pheroline®
"Ik was altijd zenuwachtig als ik meisjes wilde benaderen. Ik was bang van ze en dat wisten ze. Ze deden net alsof ik niet bestond. Sinds ik Pheroline® gebruik, zetten zij zelf de eerste stap."
- Vince, Fort Wayne, IN vinceg617@aol.com
"Ik dacht vroeger dat vrouwen me geen aandacht gaven omdat ze hatelijk en bekrompen waren. Nu maken ze dankzij Pheroline® vaak oogcontact, waardoor ze veel gemakkelijker te benaderen zijn."
- Whitey, Providence, RI whiteylpp@aol.com
"Ik was die “gewoon alleen maar vrienden" toespraak zo moe. Sinds ik Pheroline® gebruik, heb ik nog steeds vriendinnen... extra goede vriendinnen."
- Cliff, Denver, CO mt_hanger_cliff@yahoo.com
"Ik had al meer dan twee jaar geen echt afspraakje meer gehad. Een paar dagen nadat ik Pheroline® begon te gebruiken, kwam er een leuk meisje met me praten terwijl ik op het postkantoor in de rij stond. Ik heb nu afspraakjes genoeg!"
- L.J., Memphis, TN memphis_jl@yahoo.com
"Dit spul is fantastisch! Ik ga beslist nog een flesje bestellen... of twee!"
- Conrad, Dickinson, ND dickinsonnavada@yahoo.com
"Mijn vriendin veranderde in een echte tijgerin de eerste nacht dat ik Pheroline® opdeed in bed!!"
- Will. Philadelphia, PA philadelphiapridewill@yahoo.com
dus je gaat er vanuit dat die uitspraken niet echt zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:51 schreef Biancavia het volgende:
Oh mensen, ik kom niet meer bij!
http://www.pheroline.com/testimonials.php
[..]
En zo gaat het maar door!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Kokhalzen zal wel door 18+ cm komen.
Tenminste dat hoor ik meestal van meisjes.
Hier ook al 20x5 CM danquote:Op maandag 31 juli 2006 12:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Kokhalzen zal wel door 18+ cm komen.
Tenminste dat hoor ik meestal van meisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |