abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:10:42 #26
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40286233
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 21:14 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ik heb respect voor je hoor, als je dit echt doorzet, dan hoop ik dat we je levend en wel kunnen terugverwachten, eervolfiguur ben je

zet hem op daar!
hij gaat niet
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:12:22 #27
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40286303
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:02 schreef Tup het volgende:

[..]

Is de publieke opinie pro Israël?
dat wordt steeds minder
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40286900
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe doet ie dat dan
Door continue de libanese zaak te benadrukken, te wijzen op de libaneze slachtoffers, en de Israeli's als aanvallende beesten neer te zetten. Mijn vader kent hem nog van vroeger uit zijn studententijd: toen scheen Hendriks al een zeer actief lid binnen de communistische beweging te zijn.
pi_40287051
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef manhattan het volgende:

[..]

Door continue de libanese zaak te benadrukken, te wijzen op de libaneze slachtoffers, en de Israeli's als aanvallende beesten neer te zetten.
hij mag dus niet wijzen op de libanese slachtoffers? dat laatste is een invulling van jou neem ik aan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:43:06 #30
99433 Tup
Tupperwaar
pi_40287141
quote:
Door continue de libanese zaak te benadrukken, te wijzen op de libaneze slachtoffers, en de Israeli's als aanvallende beesten neer te zetten. Mijn vader kent hem nog van vroeger uit zijn studententijd: toen scheen Hendriks al een zeer actief lid binnen de communistische beweging te zijn.

En communisten zijn natuurlijk jodenhaters.
Wasserwunderland
pi_40287181
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij mag dus niet wijzen op de libanese slachtoffers?
Kun je mij vertellen waar ik dat gezegd heb ?
quote:
dat laatste is een invulling van jou neem ik aan.
Dat laatste is wat mijn vader mij verteld.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:53:10 #32
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40287420
Ging er nou wel of geen grondoffensief komen? Dit vanwege het simpele feit dat men het nooit kan winnen met een luchtoffensief, en het naar mijn idee in deze situatie zelfs contra-productief werkt, en eerder gebaseerd lijkt op hoop in plaats van strategie.

Eerst begreep ik dat er geen grondoffensief zou komen, daarna dat alleen de hezbollah verdreven zou worden, en nu dat men terug gaat zodra hezbollah verslagen is.

En iedereen kan wel raden dat dat laatste nooit gaat gebeuren, net zoals de vietcong eigenlijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40287866
quote:

[..]

ik heb hendriks vanavond ook gezien, en hij verteld gewoon de waarheid. communist of niet

ps. jouw post doet me denken aan de communisten jacht in de vs in de jaren 40
Benjamin Franklin
pi_40287907
Zuid Libanon is geen oerwoud hoor.
En de wapens zijn ook moderner geworden.
Uiteindelijk zal Hizbollah vernietigd worden.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_40287930
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:08 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ik heb hendriks vanavond ook gezien, en hij verteld gewoon de waarheid. communist of niet

ps. jouw post doet me denken aan de communisten jacht in de vs in de jaren 40
Geef nou maar toe, hij was niet objectief.
pi_40287937
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:44 schreef manhattan het volgende:

[..]

Kun je mij vertellen waar ik dat gezegd heb ?
[..]

Dat laatste is wat mijn vader mij verteld.
jij vindt het duidelijk een probleem, dat hij wijst naar libanese slachtoffers anders was je er niet over begonnen...

"dat laatste" bedoel ik met dat laatste wat ik quote en dat ging over dat de israelisch te keer gaan als beesten...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40287965
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef lionsguy18 het volgende:
hoeveel libanese burgers mag dat kosten van jou?
Benjamin Franklin
pi_40287983
quote:
hezbollah kan niet vernietigd worden, tenzij je ook meteen alle sjiieten uit de weg gaat ruimen
-Rabia Al-Basri
pi_40288017
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef huupia34 het volgende:

[..]

hoeveel libanese burgers mag dat kosten van jou?
Ik ga niet over libanese slachtoffers.
Dat Hizbollah kiest om katoesjah's af te schieten temidden van hum eigen burgers is gewoon vragen om slachtoffers.
En dat zal Hizbollah een zorg zijn. Kan lekker gebruikt worden voor hun propaganda.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:15:47 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40288042
quote:
Allemaal zonder rechtspraak natuurlijk, want dat is tegenwoordig ineens zo verdraaid lastig en tijdrovend zeg. Poeh.

Blér er even achteraan: 'let God sort 'em out' en je bent weer helemaal klaar.

Ik ben trouwens benieuwd, is de Vietcong ook ooit vernietigd? En, is de rust in Irak wedergekeerd?
En ga nu niet de Paul Bremer III uithangen, en beweren dat er nu geen bomen staan, want dat slaat nergens op.
pi_40288062
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:11 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Geef nou maar toe, hij was niet objectief.
ik vond hem wel objectief en die journalisten ook. die vertelden oa dat de israelisch de burgers vertelden om te vluchten alleen zijn er ook een hoop gewoon van de weg geschoten in hun auto's tijdens hun vlucht. overal autowrakken langs de wegen.
Benjamin Franklin
pi_40288075
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Allemaal zonder rechtspraak natuurlijk, want dat is tegenwoordig ineens zo verdraaid lastig en tijdrovend zeg. Poeh.

Blér er even achteraan: 'let God sort 'em out' en je bent weer helemaal klaar.

Ik ben trouwens benieuwd, is de Vietcong ook ooit vernietigd? En, is de rust in Irak wedergekeerd?
En ga nu niet de Paul Bremer III uithangen, en beweren dat er nu geen bomen staan, want dat slaat nergens op.
Ik ken Paul Bremer niet dus ik kan je niet antwoorden.
pi_40288115
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:16 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ik vond hem wel objectief en die journalisten ook. die zijden oa dat de israelisch de burgers vertelden om te vluchten alleen zijn er ook een hoop gewoon van de weg geschoten in hun auto's tijdens hun vlucht. overal autowrakken langs de wegen.
Nou dan heb je het hele verhaal wel erg selectief tot je genomen, want ik hoorde toch duidelijk van die journalist die in Israel werkte behoorlijk wat kritiek over Hizbollah
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:21:36 #44
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40288184
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:17 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ik ken Paul Bremer niet dus ik kan je niet antwoorden.
Dan kan je alsnog wel antwoord geven of de Vietcong wel of niet uitgemoord is door de VS, in al die jaren.
pi_40288195
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:18 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Nou dan heb je het hele verhaal wel erg selectief tot je genomen, want ik hoorde toch duidelijk van die journalist die in Israel werkte behoorlijk wat kritiek over Hizbollah
dat heb ik ook gehoord en ben het daarmee eens. ik ben geen fan van hezbollah, alleen vind ik de reacties van israel zwaar buitensporig.
Benjamin Franklin
pi_40288208
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan kan je alsnog wel antwoord geven of de Vietcong wel of niet uitgemoord is door de VS, in al die jaren.
Geen idee, ik heb die Vietnam toestand niet meegemaakt, was voor mijn tijd.
pi_40288227
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:21 schreef huupia34 het volgende:

[..]

dat heb ik ook gehoord en ben het daarmee eens. ik ben geen fan van hezbollah, alleen vind ik de reacties van israel zwaar buitensporig.
Nou dan constateer ik dat we een verschil van mening hebben.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:27:24 #48
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40288335
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:22 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb die Vietnam toestand niet meegemaakt, was voor mijn tijd.
Nou, dan zal ik je uit je droom helpen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Viet_Cong
http://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War
De oorlog duurde 30 jaar, de Vietcong was niet uitgeroeid, de bevolking had hevig te lijden onder de oorlog, van beide partijen dus, en uiteindelijk is men maar terug gegaan. Dat is een korte samenvatting, als ik er ver naast zit, moet je het even zeggen.

Net zoals Israel enkele jaren geleden ook deed, toen het probeerde hezbollah uit te roeien. Dat is ze toen ook niet gelukt.

Dat gaat ze dus wederom deze keer ook niet lukken. Dan kun je dus wel bombarderen, maar dat werkt ook niet. En een grondoffensief breekt dan ook weer vele verdragen. Niet dat iemand daar tegenwoordig nog om geeft, wat vrede, maar toch.

Je moet toch iets van bloed zien op CNN, tegenwoordig, anders is het ook zo saai.
pi_40288354
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

hezbollah kan niet vernietigd worden, tenzij je ook meteen alle sjiieten uit de weg gaat ruimen
Staan alle sjiieten dan achter Hezbollah? Zullen er ook niet veel sjiieten zijn die liever zien dat deze terroristen verdwijnen en die het niet zo fijn vinden dat hun religie op zo' n weerzinwekkende manier wordt misbruikt door terroristen? Sjiieten die liever ook niet zien dat de Hezbollah hun terroristische aanvallen doelbewust uitvoeren vanuit woonwijken, dorpen en VN- posten?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40288427
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik je uit je droom helpen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Viet_Cong
http://en.wikipedia.org/wiki/Vietnam_War
De oorlog duurde 30 jaar, de Vietcong was niet uitgeroeid, de bevolking had hevig te lijden onder de oorlog, van beide partijen dus, en uiteindelijk is men maar terug gegaan. Dat is een korte samenvatting, als ik er ver naast zit, moet je het even zeggen.

Net zoals Israel enkele jaren geleden ook deed, toen het probeerde hezbollah uit te roeien. Dat is ze toen ook niet gelukt.

Dat gaat ze dus wederom deze keer ook niet lukken. Dan kun je dus wel bombarderen, maar dat werkt ook niet. En een grondoffensief breekt dan ook weer vele verdragen. Niet dat iemand daar tegenwoordig nog om geeft, wat vrede, maar toch.

Je moet toch iets van bloed zien op CNN, tegenwoordig, anders is het ook zo saai.
Ik begrijp de relevantie van de vietnam oorlog met betrekking tot dit conflict niet zo, maar goed.
Ik vind het een boute uitspraak dat je denkt dat het niet zal lukken om Hizbollah uit te schakelen.
Ten eerste ben je geen militair deskundige en ten tweede weet jij evenmin als ik wat zich daar precies afspeelt.
Maar ik vind de informatie van Olmert een stuk geloofwaardiger dan de emotionele uitleg van een of andere turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')