Zoek je troost?quote:
Me too ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef Tain het volgende:
trouwens 1 nadeel: ik ben allergisch voor katten
Daar groei je wel overheen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef Tain het volgende:
trouwens 1 nadeel: ik ben allergisch voor katten
Dat mag ik hopen het is de laatste jaren als ik het krijg een stuk erger geworden dan vroeger, maar heb het wel minderquote:
Maar dwerghamsters vind ik dan wel weerquote:
Laat je testen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
Was vroeger ook nooit allergisch voor katten, heb het nu pas sinds een jaar of 2.. Apaort.
Gewoon krabben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:24 schreef Tain het volgende:
Als je verkouden wordt, ogen die gaan jeuken en dichtzitten, jeuk op armen/benen/gezicht krijgt dan ben je niet meer licht allergisch toch?
Wat is jouw mening over katten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Daar ben ik.
Dan mag je blijven.quote:
Toffe naamquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:33 schreef peristilius het volgende:
Katten pwnen, vooral mijn kleine spliffje.
Eigenlijk heette hij Sylvester, maar hij is vorig jaar tijdens een paddotrip omgedoopt in Spliffje.quote:
Die zijn zoooooooo lief inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
Prenatal![]()
Waar ik overigens altijd voor smelt zijn die kleine babysneakertjes. Ieniemienie puma'tjes enzoMijn kind gaat later zoooo hip worden met de sneakers
Voor jou? Of voor zichzelfquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:42 schreef Chanty87 het volgende:
M'n pa heeft een DS Lite meegenomenEn nou loopt hij er de blits mee, tsk. Hij vroeg eerder of ie nóg een keer NSMB moest kopen om tegen elkaar te spelen, ik zeg 'Nee, dat kun je gewoon downloaden van de ander' heeft ie het alsnog voor de tweede keer gekocht
Nu heb ik 'm laten inruilen voor Brain Training, kan ie wel gebruiken
Midden NL weer he.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:00 schreef Gamedemon het volgende:
LET THERE BE INTERNET!!!!! kheb internet terug zomfg heel utrecht had geen tv + internet + telefoon, Tzie horrorr!!
Appel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |