Ach en wee, wat ben ik sip. Had ik zoeen mooi tuinfeestje gepland ter ere van mijn verjaardag, begint het te regenen! De hele dag droog geweest, maar nu opeens, heel toevallig, zeikt God de aarde weer eens onder. Weergoden, wat heb ik jullie misdaan? Heb ik te weinig geleden omdat ik me verscholen heb van de zon de afgelopen weken? Waarom nu? Waarom ik?quote:Sed, eheu
Je had gewoon de weersverwachting beter in de gaten moeten houden. Die buien van vanavond/vannacht zitten al een paar dagen consequent in de voorspellingen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Wheeeee![]()
![]()
...om maar in het Latijn te quoten:
[..]
Ach en wee, wat ben ik sip. Had ik zoeen mooi tuinfeestje gepland ter ere van mijn verjaardag, begint het te regenen! De hele dag droog geweest, maar nu opeens, heel toevallig, zeikt God de aarde weer eens onder. Weergoden, wat heb ik jullie misdaan? Heb ik te weinig geleden omdat ik me verscholen heb van de zon de afgelopen weken? Waarom nu? Waarom ik?
![]()
![]()
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef parselmouth het volgende:
Balen, hier aan de kust hebben we een strakblauw hemel
Mercikesquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef BuPassie het volgende:
Gefeliciteerd!
En vier het gewoon in huis, of leen zo'n partytent ergens.![]()
Het land waar we elke dag hopen op wat beter weer......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Bedankt voor alle lollercitaties! Ik ga 't gedeeltelijk onder het afdak doen en gedeeltelijk in huis, hoewel het binnen echt veel te benauwd is. #$*@#&*($-weer!
Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer!![]()
Das nog altijd beter dan water wat door je tuinfeest vloeitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Wheeeee![]()
![]()
[..]
Ach en wee, wat ben ik sip. Had ik zoeen mooi tuinfeestje gepland ter ere van mijn verjaardag, begint het te regenen! De hele dag droog geweest, maar nu opeens, heel toevallig, zeikt God de aarde weer eens onder. Weergoden, wat heb ik jullie misdaan? Heb ik te weinig geleden omdat ik me verscholen heb van de zon de afgelopen weken? Waarom nu? Waarom ik?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:30 schreef Allure_ het volgende:
Ten eerste he: tis Albertooo! En ten tweede: Hierzo op mijn troon gek. Wtf ? alsof ik op zoeen gare normale stoel voor n00bs ga zitten.![]()
Niet te geleuven!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Een fantopic!! Allure_, ik wil je borduren!
Sorry hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet te geleuven!
Had niemand me even op dit topic kunnen attenderen?
Misschien moet je om te beginnen achterlijke afkortingen als n00bs uit je signature halen. Weergoden als ik houden niet van die sneue kletskoekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Wheeeee![]()
![]()
[..]
wat heb ik jullie misdaan?
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |