Geen idee of 4000 een normale prijs is. Ik weet wel dat de gemiddelde keukenboer dat als basisprijs hanteert in het totaalplaatje, waarna je enorm mag gaan afdingen tot rustig 50%. Basisprijs van 4000 euro voor 3,5meter kan ik me ergens nog wel wat bij indenken ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:43 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
Nouja het doet niet echt terzake meer maar ik heb net even naar de keukenboer gebeld omdat ik toch wel nieuwschierig was... iedereen roept dat je het makkelijk red met 2000 euro...
Het gaat om een blad van ongv. 3,5 meter lang.
De keukenboer zei dat ze verschillende granietsoorten/kwaliteiten hadden maar dat ik gemiddeld moest rekenen op ongv. 4000 euro.
Het enige wat ik weet is dat mijn ouders destijds (+/- 8 jaar terug) het allerduurst hebben gepakt wat de keukenboer kon leveren.
Heb ik toevallig een dure keukenbeur aan de lijn gehad of zuigen jullie die 'goedkope' 2000 euro gewoon uit je duim?
Tjezus das balen...wist je dat vantevoren niet? anders had je het denk ik niet genomen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef Puckzzz het volgende:
OK nu wil ik ECHT die waarschuwing dat het een oud topic betreft
anyway...wij hebben dus sinds een maand of wat een blad van Belgisch blauwsteen (hardsteen dus) ik vind het bijzonder vlekgevoelig en ben dus ook altijd meteen aan het poetsen als er iets op geknoeid wordt. En om dat knoeien te voorkomen gebruiken wij altijd onderzetters, en leg ik een stuk plastic kleed op het aanrecht als ik ga koken. zelfs dingetjes als knoflook en ui enzo trekt erin en laat een (kleine) vlek achter.
die paar kringen van het wijnglas gaan er iig niet meer uit
Je bladprijs kan ook liggen aan het aantal uitsparingen, de dikte en de randafwerking groot licht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 06:41 schreef THN het volgende:
1 Ding dat is dan geen pure granieten plaat , Wij hebben hier ook puur graniet en dat gaat echt niet zomaar na de klote tenzij je er met een rolbandschuurmachiene op gaat liggen rampetampen + dat een blad van 4000 goedkoop is!! wij hebben er een Labrador dark opliggen en die komt zelfs boven de 5k
Edit : Excuse me het is een Labrador light trouwens
Dat is inderdaad waar , Michien is dit iets voor ts??? http://www.onderhoudsproducten.info/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=20&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26quote:Op zaterdag 10 november 2007 07:30 schreef ROG het volgende:
[..]
Je bladprijs kan ook liggen aan het aantal uitsparingen, de dikte en de randafwerking groot licht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |