Flikker op..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:32 schreef DeBastaard het volgende:
Waarom ga je niet gewoon naar de automaterialenzaak en doe je het zelf? Banden laten vervangen kost maar 5 euro bij mijn bandenman, en uitlaat / blokken/schijven doe ik zelf wel, 800 euro haha
en na 1x genept te zijn ging er geen belletje rinkelen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:31 schreef DamagedBrain het volgende:
Wat verkopen ze daar een troep zeg.
Ik ga daar NOOIT meer heen.
- 3 jaar terug uitlaat vervangen ... nu lek. Midden en eindpijp vervangen.
- Vorig jaar remblokken/ remschijven... volgens de garage op 1 dag na helemaal afgesleten.
- Vorig jaar nieuwe voorbanden .. nu .. behoorlijk glad (hier zou persoonlijk rijgedrag een oorzaak kunnen zijn. )
800 Euro lichter, maar misschien heb ik nu wel fatsoenlijke spullen op mijn auto.
1 advies. Betaal liever meer bij een goede garage dan die KANK Teringtroep van Kwikfit.
Ik wil niet in een bashtopic klagen. Ik wil in mijn eigen topic klagen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
er zijn zat bashtopics over kwikmissfit
Nee het komt allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
en na 1x genept te zijn ging er geen belletje rinkelen?![]()
Hij bedoeld dat je nu na één jaar weer genept wordt door de destbetreffende garage die het allemaal geconstateerd heeft.quote:
idd, sommige garages hebben een instinctieve kwikfitallergiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:15 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je nu na één jaar weer genept wordt door de destbetreffende garage die het allemaal geconstateerd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |