Dat wordt toch heel snel vies?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:34 schreef 911GT2 het volgende:
In ons huidige appartement is alles wit (op de tv na voor het contrast). De klep van het tv meubel is hier tijdelijk niet op te zien... maar normaal gesproken zie je dus al die apparatuur niet.
[afbeelding]
In ons nieuwe huis wordt ook de vloer wit...
Ik word hiervan erg nieuwsgierig naar de rest van het huis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Janne33 het volgende:
Ik ben erg blij met de trap in onze hal:
[afbeelding]
Net was alles nog grijs enz. Dat zag er mooier uti dan dit vind ik. Hoewel dit er ook erg goed uit ziet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Janne33 het volgende:
[afbeelding]
Godverdomme zeg, das wel een hele goeie cliffhanger. Hoe bedenk je ze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Janne33 het volgende:
We hebben een heel bijzonder huis (zelf gebouwd vorig jaar) met nog wel meer eye-catchers, maar ik wil ook graag een beetje anoniem blijven, dus ik ga niet alles verklappen....
ik weet niet waar dit is maar een vriendin van mij heeft precies het zelfde huis qua indeling en dat soort dingen. Is dat een voor tuintje dat ik op die foto zie?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef Isolde1976 het volgende:
Mijn vriend en ik krijgen over twee weken de sleutel van onze jaren 30 woning en ik weet nu al dat ik erg ga genieten van de ensuite deuren en de wandtegels in de hal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die glazen deuren zien er mooi uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Janne33 het volgende:
[afbeelding]
Super mooi!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ze stonden ook al in: hebben mensen op fok! nog glas-in-lood?
Maar hier mogen ze ook wel, onze glas-in-lood ramen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauwquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Janne33 het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die tegeltjes op je schouw ook erg mooiquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:24 schreef krullenbol79 het volgende:
Ben benieuwd of mijn bijdrage gaat lukken, heb nog nooit een plaatje geplakt![]()
[afbeelding]![]()
Dit was een oud naaimachinekastje, op marktplaats opgeduikelt voor een tientje. Nu is het mijn computerkast.
Edit:Het lukt niet... Probeer het later nog weleens, eerst even eten.
Bruutquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:08 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag een nieuwe eye-catcher gekocht op de vrije markt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:29 schreef tweakdsl het volgende:
Onze eyecatcher:
[afbeelding]
Dubbel terrarium, totaal 1,45 x 1,45 x 0,8!
70 euro, vraagprijs was 85. Hij werkt nog perfect en er zitten een hoop extra naalden bij. Er lagen er nog meer dan genoeg op de vrije marktquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:08 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Bruut![]()
![]()
Wat heb je er voor neergeteld?
Meen je dat nou? Heb zo'n ding nog nooit in real life gezien, ook niet bij vrienden thuisquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
70 euro, vraagprijs was 85. Hij werkt nog perfect en er zitten een hoop extra naalden bij. Er lagen er nog meer dan genoeg op de vrije markt
Zwarte markt in Katwijk bij Cuijk, daar bij Rotterdam zullen ze er wsl ook wel hebben staan. Ik heb zelfs meerdere modellen gezien in meerder prijsklassen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:12 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Heb zo'n ding nog nooit in real life gezien, ook niet bij vrienden thuis![]()
Welke vrije markt bedoel je![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:24 schreef truttebosje het volgende:
onze absolute eyecatcher is natuurlijk onze italiaanse espressomakert.
let even niet op de lelijke muur erachter, volgende maand wordt de keuken grondig verbouwd.
dus dan ziet het er weer wat leuker uit.
[afbeelding]
Hmmm, er zit geen digitale uitgang op dus dat gaat wsl best slecht klinken. Ik heb wel een microfoon op m'n mp3-speler dus zal het binnenkort eens proberen. Het klinkt erg tof en autenthiek, dat typische krakerige ouderwetse geluid en je moet 'm ook echt opwinden met een slinger.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk HAL! Kun je niet een geluidsdinges hier plaatsen? Ben wel benieuwd hoe hij klinkt.
Volgens mij gewoon een grammofoon. Je moet er wel oude 78 toerenplaten van bakeliet of schellak bij kopen want vinyl sterft een wisse dood als je het daar op afspeeltquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef Bullebak het volgende:
Hoe heet zo'n ding met extra-vagante geluidsslurf officieel?![]()
![]()
Ah ja gewoon proberen en dan hier plaatsenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hmmm, er zit geen digitale uitgang op dus dat gaat wsl best slecht klinken. Ik heb wel een microfoon op m'n mp3-speler dus zal het binnenkort eens proberen. Het klinkt erg tof en autenthiek, dat typische krakerige ouderwetse geluid en je moet 'm ook echt opwinden met een slinger.
Ik zie het indd. Wat een geweldig dingquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een grammofoon. Je moet er wel oude 78 toerenplaten van bakeliet of schellak bij kopen want vinyl sterft een wisse dood als je het daar op afspeelt
Lekker late reacite, maar waar heb je deze gevonden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef Boost het volgende:
Ik denk dat dit wel een van de blikvangers in mijn nieuwe appartement gaat worden. Samen met de bank (alleen heb ik daar helaas geen foto van)...
[afbeelding]
Nog 1,5 maand wachten....
Dit ziet er wel heel gaaf uit. Hoe heb je dat gedaan?quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Janne33 het volgende:
We hebben een heel bijzonder huis (zelf gebouwd vorig jaar) met nog wel meer eye-catchers, maar ik wil ook graag een beetje anoniem blijven, dus ik ga niet alles verklappen....
dat is fotobehang....google er maar eens op, is tegenwoordig overal te koop.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel gaaf uit. Hoe heb je dat gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |