het is erg duur om te repareren.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik had een hele mooie maar nu heb ik alleen nog maar gat-in-lood.
wij ookquote:Op zondag 21 mei 2006 14:45 schreef Pietklaaso het volgende:
Wij hebben nog glas in lood
nou.. toen ik mijn telefoon een keertje goed hard tegen de glas-in-lood ruit smeet deed die het niet meer..quote:Op zondag 21 mei 2006 14:48 schreef raimen het volgende:
Ik heb ook glas in lood in mijn huis. ziet er idd heel erg mooi uit
En het verstoort helemaal niet.
De gsm en draadloos internet doen het gewoon perfect dus hoe je daar bij komt weet ik ook niet
Snap ikquote:Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
nou.. toen ik mijn telefoon een keertje goed hard tegen de glas-in-lood ruit smeet deed die het niet meer..
ik denk wel dat hieruit geconcludeerd kan worden dat glas-in-lood inderdaad een negatief effect op gsmbellen kan hebben![]()
lachen.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
nou.. toen ik mijn telefoon een keertje goed hard tegen de glas-in-lood ruit smeet deed die het niet meer..
ik denk wel dat hieruit geconcludeerd kan worden dat glas-in-lood inderdaad een negatief effect op gsmbellen kan hebben![]()
erg mooi!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:12 schreef J.A.N.A. het volgende:
Pics:
Het paars van het glas-in-lood past precies bij de kleur van de bankquote:
ik vind t best mooi spul jaquote:Op zondag 21 mei 2006 15:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lachen.
maar zo te zien is glas in lood je met de paplepel ingegoten. gedraag je je daarom recalcitrant in dit topic?![]()
![]()
maar je vindt het wel mooi!
Mooi!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[afbeelding]
sorry dat de zon niet schijnt, dan is het veel mooier!
liefhebber meldt zich ! ( woon in de buurt --> Den Haag )quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:19 schreef Vicky het volgende:
wij hebben ook nog 3 ramen met glas in lood maar ik vind het verschrikkelijk. Er komt ws een nieuw kozijn aan de voorkant en dan gaat het glas in lood helemaal weg. Laat het er wel voorzichtig uithalen zodat de liefhebber het kan komen ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |