abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:34:02 #101
21746 Budah
He who is awake
pi_41048129
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:56 schreef HAL9000S het volgende:
Platenhoezen aan de muur!

[afbeelding]
Dit ziet er erg goed uit! Zeker iets voor mijn platencollectie!

Bestaan hier kant en klare oplossing voor of heb je hier zelf wat voor gefabriceerd? Dit gaat zeker ook bij mij aan de muur.
product of a hippy/rocker upbringing
pi_41067050
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:46 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik denk dat dit wel de eyecatcher in mijn huisje gaat worden.

[afbeelding]
Heb hem ook gekocht voor mijn vriendinnetje. Was nog in de aanbieding ook bij de expo 29,50 ipv 39,95 ofzo.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:02:05 #103
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_41073462
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:39 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Heb hem ook gekocht voor mijn vriendinnetje. Was nog in de aanbieding ook bij de expo 29,50 ipv 39,95 ofzo.
Ik heb gisteravond dus foto's in die klok lopen prutsen, let NIET op de maten die in het lijstje staat (4x4 en 4x6,5) maak ze een centimeter groter
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_41171621
hoe kan ik foto's bekijken? Als ik op dat kruisje klik gebeurt er niets. Twee keer klikken of eerst met de rechter en dan de linker muisknop gaat ook niet.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_41171827
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Ivetje, waar heb je die eettafel vandaan en wat kost hij?
Over die tafel: wij hadden 'm bij de woonexpress vandaan, diezelfde. We hebben exact dezelfde tafel ook nog bij een andere winkel gezien. Daar was ie twee keer duurder! Terwijl er nb hetzelfde stickertje met merknaam op zat!
pi_41172123
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:03 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Over die tafel: wij hadden 'm bij de woonexpress vandaan, diezelfde. We hebben exact dezelfde tafel ook nog bij een andere winkel gezien. Daar was ie twee keer duurder! Terwijl er nb hetzelfde stickertje met merknaam op zat!
Gisteren bij de woonexpress in Beverwijk geweest, maar daar hadden ze 'm in elk geval niet meer.
Ben bang dat ik toch maar aan een houten tafel moet, aangezien ik de andere types met glazen blad niet mooi vindt.
pi_41172193
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:14 schreef zappa29 het volgende:

[..]

Gisteren bij de woonexpress in Beverwijk geweest, maar daar hadden ze 'm in elk geval niet meer.
Ben bang dat ik toch maar aan een houten tafel moet, aangezien ik de andere types met glazen blad niet mooi vindt.
Bij de woonexpress in Duiven hadden wij de allerlaatste, en dat zal ergens in januari van dit jaar geweest zijn... We kregen nog korting omdat het een showmodel was. Andere glazen tafels kan ik ook niet waarderen, daar zie je meteen alle vingerafdrukken op.
pi_41172216
Ik ga zo'n veelkleurige kroonluchter van de Xenos kopen voor als ik straks verhuisd ben. Die komt dan in mijn slaapkamer, die ik in Indiase stijl wil inrichten (veel kleuren, voile etc.).
  zondag 27 augustus 2006 @ 14:14:17 #109
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41222406
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:14 schreef zappa29 het volgende:

[..]

Misschien heeft waalwijk hem nog, zou daar even heen bellen en het navragen. Hij staat niet meer op de site, maar kan natuurlijk altijd dat ze hem in de winkel nog wel hebben. Er helemaal heenrijden en er dan achterkomen dat ze hem niet hebben is ook zonde. De tafel heet Tomar trouwens, die van ons is 1.80 bij 90 dus even bellen en navragen kan je dan altijd doen Succes iig!!
To infinity…and beyond!
pi_41223335
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:14 schreef ivetje het volgende:

[..]

Misschien heeft waalwijk hem nog, zou daar even heen bellen en het navragen. Hij staat niet meer op de site, maar kan natuurlijk altijd dat ze hem in de winkel nog wel hebben. Er helemaal heenrijden en er dan achterkomen dat ze hem niet hebben is ook zonde. De tafel heet Tomar trouwens, die van ons is 1.80 bij 90 dus even bellen en navragen kan je dan altijd doen Succes iig!!
Heb (denk ik) dezelfde tafel hier staan, alleen dan bij de Goossens vandaan. Daar heet ie Crash.
Dus als ze hem bij de woonexpress niet meer hebben, schuin oversteken naar de Goossens

Heb persoonlijk niet zo'n goede ervaring met de woonexpress, en met Goossens wel, dus zou je sowieso de Goossens aanraden, maar dat is ieder voor zich natuurlijk
pi_41225384
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:46 schreef _Nienna_ het volgende:

[..]

Heb (denk ik) dezelfde tafel hier staan, alleen dan bij de Goossens vandaan. Daar heet ie Crash.
Dus als ze hem bij de woonexpress niet meer hebben, schuin oversteken naar de Goossens

Heb persoonlijk niet zo'n goede ervaring met de woonexpress, en met Goossens wel, dus zou je sowieso de Goossens aanraden, maar dat is ieder voor zich natuurlijk
Waalwijk is een beetje ver weg voor mij.
ik ga deze week wel even langs Goossens in Amsterdam langs. (ze hebben koopzondag vandaag, maar ik heb nu geen zin meer )
pi_41988115
Heeft er iemand nog een eyecatcher?!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 20 september 2006 @ 18:53:46 #113
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41990350
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:46 schreef _Nienna_ het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen problemen gehad met woonexpress, alles was prima Ze zijn zelfs nog een stoel komen ruilen, ik kon mijn fatboy ruilen toen deze vies uit de doos kwam. Alles is netjes afgeleverd etc.
Is Goossens niet ook een stuk duurder of vergis ik me??
To infinity…and beyond!
pi_45580398
Ik heb nog een eyecatcher! Histor heeft een verf met glitters die Highlights heet. Je hebt 3 verschillende soorten glitters (zilver en goud, zoals de kerstglitters) en je hebt rainbow pearls. Dit lijkt op die kleine vlokjes nepsneeuw.

Heb er gister 1 muur in de keuken mee geverfd en het geeft een leuk effect! Niet erg overdreven glitter en glamour maar subtiel. De verf heeft een melkachtige kleur bij het opbrengen maar droogt transparant op en kan zowel op witte offwhite muren gebruikt worden als op muren met een kleurtje

Dit is een fotootje van de gouden variant:

Iemand anders nog een eyecatcher?!
pi_45580466
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:14 schreef Cyan het volgende:
Ik heb nog een eyecatcher! Histor heeft een verf met glitters die Highlights heet. Je hebt 3 verschillende soorten glitters (zilver en goud, zoals de kerstglitters) en je hebt rainbow (nog iets). Dit lijkt op die kleine vlokjes nepsneeuw.

Heb er gister 1 muur in de keuken mee geverfd en het geeft een leuk effect! Niet erg overdreven glitter en glamour maar subtiel.

Iemand anders nog een eyecatcher?!
Ik ben dol op glitters! Heb je er toevallig een foto van?
pi_45580532
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:17 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik ben dol op glitters! Heb je er toevallig een foto van?
Nee sorry. Zal van de week even kijken of ik een fotootje kan maken
  maandag 22 januari 2007 @ 15:27:29 #117
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_45580817
onze overbuurvrouw is wel DE eyecatcher ROND de woning:

hangt daar elke dag een paar uur in de raamopening, altijd met dezelfde nachtjapon aan

En IN onze woning, sinds dit weekend, de bank:
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  maandag 22 januari 2007 @ 15:59:43 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_45581797
gewaagd wit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45581852
Wel mooi, dat wit, maar ik ken mezelf. Ik knoei nooit, behalve op gloednieuwe kleren of op dingen die je nooit meer schoon kunt krijgen.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:04:45 #120
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_45581960
Aan dat soort meubels waag ik me nooit. Binnen een week laat ik er een bord spaghetti oid op vallen
Geef mij maar Amsterdam
pi_45582638
Hahaha geweldig die buurvrouw!

Die bank is erg mooi maar ik vind de kleur erg gewaagd! Die bank zou hier binnen een week vol vlekken zitten
  Vis een optie? dinsdag 23 januari 2007 @ 10:19:11 #122
70532 loveli
N
pi_45589306
Goede tip van die verf, net wat ik nodig heb.
crap in = crap out
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:41:44 #123
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_45589817
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Mr_Moon het volgende:
onze overbuurvrouw is wel DE eyecatcher ROND de woning:
[afbeelding]
hangt daar elke dag een paar uur in de raamopening, altijd met dezelfde nachtjapon aan

En IN onze woning, sinds dit weekend, de bank:
[afbeelding]
Jij wil geen kinderen, begrijp ik, anders koop je niet zo'n bank.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:18:10 #124
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_45590706
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:41 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Jij wil geen kinderen, begrijp ik, anders koop je niet zo'n bank.
Geen kinderen en geen huisdieren
en als de wens er ooit komt, dan gaat die bank er gewoon uit...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:28:50 #125
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_45591036
Mijn eyecatcher: zowel delamp als het behang. De plant was ooit ook een eyecatcher, maar sterft een langzame pijnlijke dood. Ik zoek nog een waardige plaatsvervanger

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')