Zo zag het je er tot 2 jaar terug bij mij naast ook uit, het is nu gerestaureerd, er is dus nog hoop voor jequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef tanna het volgende:
Je kan het slechter treffen.
[afbeelding]
Zoiets dus![]()
Even uit de FAQ van Userfoto's gejat:quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:48 schreef annatin het volgende:
Ik heb ook een leuke eyecatcher maar weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen vanaf de pc![]()
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt !![]()
Tnx, die zoekt mijn vriendin al een tijdje. En ze is over aan maandje jarig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Geeft nie hoor!
[..]
In Nederland issie ook, hoor. www.otto.nl --> speciale shops --> exclusive living --> woonkamer --> modern --> pagina vijf, onderaan.
Wat een mooi kastje!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:44 schreef Garbageman het volgende:
Mijn mooie oude kersenhouten kast is wel een eyecatcher.
Hier in het nog lege huis:
[afbeelding]
Het grotere plaatje:
klik
En op een oude briefkaart is het de kast rechts op de foto
[afbeelding]
Groot plaatje:
klik
ik denk dat ik de afbeelding toch iets mooier vind....quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:55 schreef vicz het volgende:
Mijn Pink Floyd poster
[afbeelding]
Vooral de omlijsting is erg mooi (en duur).
Wat is er zo mooi aan de omlijsting dan? Ik kan het op deze foto niet zo goed zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:55 schreef vicz het volgende:
Mijn Pink Floyd poster
[afbeelding]
Vooral de omlijsting is erg mooi (en duur).
Dude waar heb je die handyman gekocht? En zit er garantie op?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar vooral deze monsieur, die overigens inmiddels niet meer over de grond rondslingert.
[afbeelding]
Wauwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:02 schreef ivetje het volgende:
Hier van eindelijk een pic van de nieuwe klokOnze woonkamer is grijs/zwart/wit met lime-kleurige accenten, vandaar ook deze klok. Hij hangt tegen een grijze muur aan
[afbeelding]
Dat ziet er wel cool uit, wel leuk idee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:56 schreef HAL9000S het volgende:
Platenhoezen aan de muur!
[afbeelding]
Zijn het dan van die stickers of van die harde dingen die je met dat soort kauwgomachtige spul op plakt? Ik zoek ook naar de stickers, ooit hadden ze die bij Xenos, maar niet meer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zitten er inmiddels nog veel meer. Action heeft ze nog af en toe en Bart Smit ook (maar daar zitten ook planeten bij
).
Geen stickers, maar plastic sterren die je met Buddies (dat kauwgomachtige spul idd) opplaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Zijn het dan van die stickers of van die harde dingen die je met dat soort kauwgomachtige spul op plakt? Ik zoek ook naar de stickers, ooit hadden ze die bij Xenos, maar niet meer.
http://www.michelkoene.nl(...)elfklevendpapier.htmquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Zijn het dan van die stickers of van die harde dingen die je met dat soort kauwgomachtige spul op plakt? Ik zoek ook naar de stickers, ooit hadden ze die bij Xenos, maar niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |