Ben benieuwd naar jouw eyecatcher.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Shit wat een lelijke "moderne" rotzooi hier.. wat een wansmaak mensen![]()
![]()
en dan te bedenken dat jullie die rommel over een paar jaar kotsbeu zijn en dat je het dan naar de mileustraat kan brengen want eenmaal uit de mode is het geen donder meer waard
Neuh niet antiek, meer richting koloniaal. En het is in ieder geval smaakvol te noemen en zeker beter dan het gros van dat goedkope quasi design prullaria dat ik hier tegen kom en ongetwijfeld ook in jouw huis.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat je tijdloos noemt![]()
dat zijn meer meubels voor meisjes met roze kanten jurkjes en pijpekrullen. Ieder zijn smaak, maar zo'n antieke brol komt mijn huis niet binnen.
Gelukkig mogen we allemaal zelf weten hoe we ons huis inrichtenquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Neuh niet antiek, meer richting koloniaal. En het is in ieder geval smaakvol te noemen en zeker beter dan het gros van dat goedkope quasi design prullaria dat ik hier tegen kom en ongetwijfeld ook in jouw huis.
Maar dat is juist het leuke! Wat de een afschuwelijk of kitsch vind, vind een ander helemaal geweldig! En iedereen heeft wel iets in huis staan of hangen waar ie trots op is. En voor de een is het een eyecatcher omdat ie het mooi vind en de ander kan zijn ogen er niet vanaf houden omdat ie niet begrijpt hoe iemand zoiets kan kopenquote:Op zondag 22 april 2007 11:39 schreef Charisma het volgende:
jeeeh smaken verschillen toch? als we allemaal hetzelfde zouden kopen wordt het echt saai in het leven
eyecatchers zijn voor iedereen even anders
ik heb een houten giraf ca 160 groot, moet nog het foto laden , denk ook niet dat iedereen dat mooi zou vinden, maar ik wel![]()
Gelukkig laat jij ons zien wat smaak is hequote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Neuh niet antiek, meer richting koloniaal. En het is in ieder geval smaakvol te noemen en zeker beter dan het gros van dat goedkope quasi design prullaria dat ik hier tegen kom en ongetwijfeld ook in jouw huis.
het is de koloniale stijl inderdaad ... pfffffffff, als jong koppel kies je toch niet meer voor zulke oubollige meubelen ?? Ik weet niet aan welke straatsteen dergelijke winkels hun gerief nog kwijtgerakenquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
over smaak valt niet te twisten, meer kan je er niet over zeggenquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Koloniaal tijdloos en stijlvol?quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef Hilzillah het volgende:
Laten we weer met eye catchers gaan strooien
Ik wil nog steeds weten waar die mooie lamp vandaan komt
Ben even zo vrij geweest om het op te zoeken in haar 1e topicquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef becky27 het volgende:
www.brassa.nl
inclusief bezorgen ¤ 178
quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
[..]
Ben even zo vrij geweest om het op te zoeken in haar 1e topic
je blaast nogal hoog van de toren zegquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom durf je het niet meer te plaatsen?quote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik durf mijn koloniale inrichting hier niet eens meer te plaatsen
laten we het er maar op houden dat ik het mooi vind en ik er tegenaan moet kijken.
enne.... ik ben oud, dus ik mag het mooi vinden![]()
Dank jullie wel! Ik was er nog niet aan toegekomen... te veel in de auto gezeten dit weekend. Het is officieel een lamp met bolletjes maar die heb ik eraf gelaten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
[..]
Ben even zo vrij geweest om het op te zoeken in haar 1e topic
Wow die bankquote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Mr_Moon het volgende:
En IN onze woning, sinds dit weekend, de bank:
Hier, maar ook in Nederland bij de betere design zaken te krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:57 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Wow die bank, ik zou alleen zo bang zijn om iets te morsen
![]()
Waar vandaan btw![]()
Dat zit wat in jaquote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Morsen? Als je een glas wijn over je beige of grijze bank dondert, ben je ook niet blij.
Het "praktische" van wit is dat als je een vlek hebt dat je behoorlijk aggressieve producten
(natuurlijk niet overdrijven) kunt gebruiken, omdat je geen kleurverlies hebt/krijgt. (dat is wat ons is verteld, maar we doen er toch héél voorzichtig mee)
kan je vertellen waar je je cd rek vandaan hebtquote:Op maandag 23 april 2007 11:02 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Hier, maar ook in Nederland bij de betere design zaken te krijgen.
Het merk is Next Edition, en dit model is genaamd "Studio"
Nog een plaatje hoe hij nu binnen staat (met onze andere eyecatcher, de lamp)
[afbeelding]
Morsen? Als je een glas wijn over je beige of grijze bank dondert, ben je ook niet blij.
Het "praktische" van wit is dat als je een vlek hebt dat je behoorlijk aggressieve producten
(natuurlijk niet overdrijven) kunt gebruiken, omdat je geen kleurverlies hebt/krijgt. (dat is wat ons is verteld, maar we doen er toch héél voorzichtig mee)
Zo'n 10 jaar geleden gekocht bij een CD speciaal zaak, ze worden inmiddels niet meer gemaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 17:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je vertellen waar je je cd rek vandaan hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |