Die "echte" kwaliteit wilde ik verkopen voor dat gare gebakkie alles om van die Toyota af te komenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik zie dat de vorige eigenaar naar echte kwaliteit is overgestapt![]()
Ik zou zeggen, make mequote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Heetwijf rot es aan de kant naar je eige tuintje pik
Wat voor Toyota heb jij dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die "echte" kwaliteit wilde ik verkopen voor dat gare gebakkie alles om van die Toyota af te komen
De prijs was best gunstig, overigens staat er nu bij Brusselers in Boxtel een hele mooie (zwart): www.4wdcars.nlquote:
Oke, in dat geval vind ik je nog steeds een puike modquote:
Ik zit hier nu ook te balenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oke, in dat geval vind ik je nog steeds een puike mod
Ik heb voorkeur voor een zonder imperiaal, want dan is de Friese vlag op mn dak minder goed zichtbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, wij baalden ook echt serieus toen we zagen dat hij weg was. Ik vind hem echt zo helemaal leuk. En vooral die. Dat gare groen met die imperial erop enzo. Helemaal goed!
Dat wordt dus alle autosites in de gaten houden enzo.
Tsja, die grote wielen zijn zo onpractisch in de stad.... En om m nu de hele tijd op en neer te laten hippen, daar word mn fotoapparatuur niet beter van.. en hij moet toch IETs op mn avatar lijken he?quote:
Nee hoor, niets moet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, die grote wielen zijn zo onpractisch in de stad.... En om m nu de hele tijd op en neer te laten hippen, daar word mn fotoapparatuur niet beter van.. en hij moet toch IETs op mn avatar lijken he?
Eh nou... omdat ik daar een stokje voor zou steken!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:01 schreef stinkie het volgende:
Aan de andere kant, we hadden ooit 2 auto's en 2 motoren, dus waarom niet nu 1 motor en 3 auto's
Gelukkig is ie nog baas over zijn eigen stokje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh nou... omdat ik daar een stokje voor zou steken!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gelukkig is ie nog baas over zijn eigen stokje.![]()
Of niet?![]()
![]()
Volgens mij vind ik je nou niet zo lief meer.quote:
Jij hebt er toch geen last van?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik je nou niet zo lief meer.![]()
Ik zou hem kopen. Je kan hem maar alvast hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |