quote:
Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Ik vind die lippen en kin werkelijk helemaal niets. Ze heeft wel een mooi figuurtje... dat moet ik toegeven.quote:
Ze is nog lelijker op deze fotoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Gellius het volgende:
Ik vind dat ze stevige tieten heeft, hoor Diaan73.
[afbeelding]
vind je dat groot?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding]
Vroeger waren er nog geen plaatjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal niets..... ik heb het over plaatjes....
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Z het volgende:
[..]
En ze speelde zo leuk in Ghost World en Lost in Translation.
Ja leuk, middeleeuwse stadjes enzo. Hebben ze die bij jullie in de buurt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef peaceman het volgende:
In het kader van mannendag gaan Twan en ik zo in de supermarkt maar eens wat mooie plaatsjes bekijken........![]()
typefout.. moest plaatjes zijn...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja leuk, middeleeuwse stadjes enzo. Hebben ze die bij jullie in de buurt?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja leuk, middeleeuwse stadjes enzo. Hebben ze die bij jullie in de buurt?
Ootmarsum is idd een leuk plaatsje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
helaas niet. Wel leuke dorpjes als Ootmarsum...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw eens netwerken. Onder de rook van het pittoreske Schiphol.
Kan wel, ik leg er altijd m'n lul tussen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Z het volgende:
Daar is toch de potloodproef voor?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de potloodproef?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Z het volgende:
Daar is toch de potloodproef voor?
Scrut, ik moet weg maar wilde je even laten weten dat het shirt binnen is en erg leuk is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw eens netwerken. Onder de rook van het pittoreske Schiphol.
Vanavond weet je hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de potloodproef?
Welll typisch iets voor een vrouw om niet te weten wat de potloodproef is trouwensquote:
Vroeger was dat wel anders....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welll typisch iets voor een vrouw om niet te weten wat de potloodproef is trouwens
lekker....quote:
Jij hebt tenminste werk....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Bimmel het volgende:
[..]
lekker....![]()
ik mag maandag gewoon weer aantreden![]()
Eerlijk gezegd ben ik er ook wel aan toe...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Bimmel het volgende:
[..]
lekker....![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Bimmel het volgende:
[..]
lekker....![]()
Volgens mij net als altijd op SBS-6. Ik ga er heen met Golfer Doc en Kamagurka op zaterdag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef peaceman het volgende:
Hey Tong, weet jij of en waar de amsterdam tournament wordt uitgezonden?
Ok. Bedankt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij net als altijd op SBS-6. Ik ga er heen met Golfer Doc en Kamagurka op zaterdag.
Uhmm.....quote:
Nu niet meer dan?quote:
Gaan wew grappig doenquote:
Ja, een drieling leek me ook al sterk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:16 schreef tong80 het volgende:
Ja hoor doe je de groeten aan die tweeling Thompson ?
Thompson Twins zijn goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:16 schreef tong80 het volgende:
Ja hoor doe je de groeten aan die tweeling Thompson ?
Letta Areke en Hennie is een drieling en mijn moeder is Letta. Cool of niet ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, een drieling leek me ook al sterk.
Die hoor ik te kennen uit eind jaren 70. Gokje op Sham69 ?quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Jchm mr
Waarschijnlijk omdat-ie een hele gewone naam heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:15 schreef dartfanaat het volgende:
Da's die tv-kok waar ik de naam niet (meer) van weet
Ad Jansenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:28 schreef dartfanaat het volgende:
Janssen, maar z'n voornaam.......
Topprogrammaquote:Hij is dat toch van Tros Zomeravond Cafe
Ach ja, natuurlijk.quote:
Het is een actricequote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, blondige vrouwen zijn niet mijn sterkste punt
Zal ik je eens wat verklappen......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, ze lijkt wel een beetje op Jenna Elfman, van Greg & Dharma.
Of was het nou Dharma & Greg?![]()
Kijk eens aan, kom ik zomaar met het goede antwoord het topic binnenvallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef dartfanaat het volgende:
Zal ik je eens wat verklappen......
Ze lijkt er zoveel op dat ze het is. Wat zeg je daarvan
Goedeavond overigens
In Amsterdam is het al weer voorbijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:47 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, volgens de buienradar regent het nu bij jou, dartfanaat!![]()
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
Een actrice, en een heel goede.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:53 schreef dartfanaat het volgende:
Het heeft hier idd net geregend
Is mevrouw 'n actrice? Of toch een zangeres?
Het weekend blijft het warm hoor. Ik was de warmte ook even zat, maar ben er nu aan gewend en vind het wel weer lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:56 schreef Tokay het volgende:
Hier ook hoor, Scrutinizer.
Maar ik ben allang blij dat de ergste hitte voorbij is.
Eindelijk is die hitte voorbij ja, hoewel het nu ook wel benauwd is hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een actrice, en een heel goede.
Er prijken twee Oscars op haar schoorsteenmantel.
Hier ook hoor, Scrutinizer.
Maar ik ben allang blij dat de ergste hitte voorbij is.
Zag het net op teletekst ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het weekend blijft het warm hoor. Ik was de warmte ook even zat, maar ben er nu aan gewend en vind het wel weer lekker
Wat zijn we weer grappig.quote:
Dat klopt.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Heet de tv-kok niet Cas Jansen?
En Bruno Ganz als Hitler.
Neehee, Ad Jansen. Cas Jansen is een acteur.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Heet de tv-kok niet Cas Jansen?
schakel dan snel over op canvas nu t nog kanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Kippenvel film, "Der Untergang". Nu op Film1
Wat is er op canvas dan? Belgie heb ik niet eens ingesteld volgens mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
schakel dan snel over op canvas nu t nog kan
o auto da compadecidaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er op canvas dan? Belgie heb ik niet eens ingesteld volgens mij.
Eén keer is wel genoeg inderdaad. Je wordt er niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Der Untergang hoef ik echt niet nog een keer te zien![]()
Ik blijf toch maar hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Dit topic is echt superleerzaam!
LeCorbusier
Portugees, Braziliaans Portugees. Prachtigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Wat is dat voor debiele taal?![]()
Op Canvas dus.
Ik heb daar al 2 punten, dat lijkt me voorlopig genoeg om m'n imago op Fok! in stand te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Dit topic is echt superleerzaam!
LeCorbusier
Dan had ik dus nog nooit eerder Portugees gehoord.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Portugees, Braziliaans Portugees. Prachtig![]()
Zo zeg, 2 hele puntenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb daar al 2 punten, dat lijkt me voorlopig genoeg om m'n imago op Fok! in stand te houden.
Het is echt onverstaanbaar maar heeft hele mooie klanken, vind ik. Van Spaans versta ik veel meer woorden. Gek genoeg kunnen Spanjaarden het Portugees over het algemeen prima verstaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat het een fantasietaaltje was. Ik hoorde in eerste instantie ook nauwelijks een echt woord, alleen gemompel.
O wacht ik zie een kilt. Zijn het Schotten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn het Duitsers?
Ik dolde maar wat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had een vraag goed in het dubbele-punten-topic![]()
Ook niet zo opgevat hoor, don't worryquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik dolde maar wat.
Niet persoonlijk bedoeld
Mooi zo, dacht ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet zo opgevat hoor, don't worry![]()
Dat klinkt tenminste positieverquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ben enorm aan het zakken in de ranglijst.
Ik word heel snel ingehaald in de ranglijst.
Daar gaat je zelfbeeldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ben enorm aan het zakken in de ranglijst.
Ik word heel snel ingehaald in de ranglijst.
Hoeft niet, ik heb net op internet weer zo'n IQ-testje gemaaktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaat je zelfbeeldDat wordt meedoen met de BNN-IQ-test om de schade weer een beetje te herstellen?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb net op internet weer zo'n IQ-testje gemaakt![]()
Precies.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die BNN-test is ook geweldig, dat is echt ouderwetse volksverlakkerij. Volgens mij gewoon bedoeld om "Het Volk" een goed gevoel te geven.
Maar ik heb met die test wel altijd een lagere score dan met die op internetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:Die BNN-test is ook geweldig, dat is echt ouderwetse volksverlakkerij. Volgens mij gewoon bedoeld om "Het Volk" een goed gevoel te geven.
Heb je vaker van die goede ideeenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik even een TDP-tje doen? Tong is nog wel even bezig
Komt jaarlijks op tv, zal nu het komend seizoen ook wel weer komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik heb met die test wel altijd een lagere score dan met die op internet![]()
Komt dat eigenlijk nog op tv? Heb de eerste 2 keren wel meegedaan, met pen en papier voor de tv
Jaarlijks volgens mij. Als je jezelf helemaal voor de gek wilt houden doe je ieder jaar mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik heb met die test wel altijd een lagere score dan met die op internet![]()
Komt dat eigenlijk nog op tv? Heb de eerste 2 keren wel meegedaan, met pen en papier voor de tv
Hoe belachelijk? Volgens mij scoor jij best hoog, hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaarlijks volgens mij. Als je jezelf helemaal voor de gek wilt houden doe je ieder jaar mee.Ik heb één keer meegedaan, jaren geleden. Ik had een belachelijk hoge score, klopt niks van.
![]()
Clapton is goed. Heel vergezocht zou je kunnen zeggen dat "kort haar" wel van toepassing is op die andere meneer, maar ik acht je hoger dan dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Clapton en Willie Nelson met kort haar?
De laatste keer dat ik een iq-test deed was als test voor een opleiding, dus dat zal 1995/1996 geweest zijn. Meedoen aan dit soort dingen op tv doe ik niet, wil wel vaker kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaarlijks volgens mij. Als je jezelf helemaal voor de gek wilt houden doe je ieder jaar mee.Ik heb één keer meegedaan, jaren geleden. Ik had een belachelijk hoge score, klopt niks van.
![]()
Claw boys bClaw inmiddelsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef Berkery het volgende:
Tong luistert naar Bad Religion
Wat is dat voor rare opleiding?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
De laatste keer dat ik een iq-test deed was als test voor een opleiding, dus dat zal 1995/1996 geweest zijn. Meedoen aan dit soort dingen op tv doe ik niet, wil wel vaker kijken
Misschien op het werk... en dat ze eerst willen weten of je de opleiding wel aan kunt qua intelligentiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare opleiding?![]()
Ik heb nog nooit gehoord dat een IQ-test vereist is voor een opleiding.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Misschien op het werk... en dat ze eerst willen weten of je de opleiding wel aan kunt qua intelligentie![]()
Behoorde bij het volledige test-programma. Voor ik ernaar toe ging moest ik allerlei testen doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ik normaliter hoger zou scoren dan gemiddeld is niet vreemd, dat ben ik met je eens. Ik ben niet een duidelijke alfa of bèta, dat is wat een IQ-test betreft een voordeel maar 141 lijkt me ietwat te veelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe belachelijk? Volgens mij scoor jij best hoog, hoor.
Je weet maar nooit. Verborgen talenten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ik normaliter hoger zou scoren dan gemiddeld is niet vreemd, dat ben ik met je eens. Ik ben niet een duidelijke alfa of bèta, dat is wat een IQ-test betreft een voordeel maar 141 lijkt me ietwat te veel![]()
Neuh, ik heb de andere smiley met de zonnebril bewust gekozen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Is het een blinde gitarist?
Om te testen hoe iemand reageert in bepaalde situaties is een rollenspel veel beter dan vragen naar zijn IQ of opleidingsniveau. Ik ken hoogopgeleide mensen die werkelijk zo logisch nadenken als eenquote:
Dacht het niet. Die smiley is de coke-smiley volgens mij, iig vat ik 'm als zodanig op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Heeft ie een gouden tand?
Klopt helemaal. IQ heb je in vele gevallen niets aan. EQ, twijfelachtige term, is in de regel veel belangrijker en is nogal eens omgekeerd evenredig aan het IQ. Jannes vd Wal was een typisch geval van hoog IG laag EQ, die was simpelweg niet in staat te antwoorden op, in zijn ogen, domme vragen. Jannes had héél veel drank nodig om al zijn remmingen kwijt te raken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:39 schreef peaceman het volgende:
Is zo'n test niet hetzelfde als een rapport? Dus: de uitslag zegt maar heel weinig over jouw vermogen als persoon in bepaalde zaken. Alles hangt immers samen met de omstandigheden waarin je woont, werkt, je sociale omgeving. In hoeverre ben je in staat je vermogen te gebruiken en wil je dat ook wel?
Of ga er nu wat te diep op in?
Dat is een goede typering van een coke-gebruikerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht eigenlijk een nog stoerdere smilie. Of een smilie die zichzelf ten onrechte cool vindt.
Volgens mij heb je er dan ook veel meer aan als je binnen jouw persoonlijke leven je beperkingen kent...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt helemaal. IQ heb je in vele gevallen niets aan. EQ, twijfelachtige term, is in de regel veel belangrijker en is nogal eens omgekeerd evenredig aan het IQ. Jannes vd Wal was een typisch geval van hoog IG laag EQ, die was simpelweg niet in staat te antwoorden op, in zijn ogen, domme vragen. Jannes had héél veel drank nodig om al zijn remmingen kwijt te raken.
Wacht eens, Jannes van der Wal. Was dat niet die dammer/schaker die het voor elkaar kreeg om , op weg naar een belangrijk toernooi, in de trein in slaap te vallen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt helemaal. IQ heb je in vele gevallen niets aan. EQ, twijfelachtige term, is in de regel veel belangrijker en is nogal eens omgekeerd evenredig aan het IQ. Jannes vd Wal was een typisch geval van hoog IG laag EQ, die was simpelweg niet in staat te antwoorden op, in zijn ogen, domme vragen. Jannes had héél veel drank nodig om al zijn remmingen kwijt te raken.
ligt eraan hoeveel drank ik op heb...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ik zal mijn iQ maar niet posten. Gelooft toch niemand
Daarvan ben ik ook overtuigd. Treinhomo was dat niet met me eensquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er dan ook veel meer aan als je binnen jouw persoonlijke leven je beperkingen kent...
BNN-test? Ik denk trouwens dat jij bepaald niet laag scoort.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ik zal mijn iQ maar niet posten. Gelooft toch niemand
Wat overigens ook nog niet meevalt trouwens.. Tenslotte kom je bij bepaalde zaken ook jezelf tegen in de zin, dat je aan jezelf toe moet geven dat je iets niet kan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarvan ben ik ook overtuigd. Treinhomo was dat niet met me eens
Nee de test in het gekkenhuis.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
BNN-test? Ik denk trouwens dat jij bepaald niet laag scoort.
Diequote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Wacht eens, Jannes van der Wal. Was dat niet die dammer/schaker die het voor elkaar kreeg om , op weg naar een belangrijk toernooi, in de trein in slaap te vallen?
Eens isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Ik vind EQ echt zo'n jeukterm, een Opzij-term.
Hij is geen snuiver maar schreef er een nummer over waarmee niet alleen hij maar ook Eric Clapton, succesvol was.quote:Ik ken niet zoveel cokesnuivende gitaristen met grijs haar...
Jouw plaatje staat ook nog open. Schotten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Oh er staat nog een plaatje open ? Jack Bruce ?
Da's zeker waarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat overigens ook nog niet meevalt trouwens.. Tenslotte kom je bij bepaalde zaken ook jezelf tegen in de zin, dat je aan jezelf toe moet geven dat je iets niet kan.
Accepteren dat sommige dingen niet zullen gebeuren, niet kunnen. Lastig maar het helpt wel kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat overigens ook nog niet meevalt trouwens.. Tenslotte kom je bij bepaalde zaken ook jezelf tegen in de zin, dat je aan jezelf toe moet geven dat je iets niet kan.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Accepteren dat sommige dingen niet zullen gebeuren, niet kunnen. Lastig maar het helpt wel kan ik je vertellen
Bad Religion is zijdelings al geradenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jouw plaatje staat ook nog open. Schotten?
Jack Bruce is niet goed.
Mee eens, maar sommige mensen zullen dat nooit leren en dat geeft ook aan hoe complex het is om eerlijk tegenover jezelf te zijn. Een zekere vorm van suprieuriteitsgevoel (het beter willen zijn dan een ander) zit tenslotte in elk mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Accepteren dat sommige dingen niet zullen gebeuren, niet kunnen. Lastig maar het helpt wel kan ik je vertellen
Dat hele "beter willen zijn dan een ander"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mee eens, maar sommige mensen zullen dat nooit leren en dat geeft ook aan hoe complex het is om eerlijk tegenover jezelf te zijn. Een zekere vorm van suprieuriteitsgevoel (het beter willen zijn dan een ander) zit tenslotte in elk mens.
Rijker, meer ontwikkeld, meer bezit, gewoon het gevoel dat anderen het minder hebben dan jij. Het goede gevoel kweken. Ik ben het met je eens dat dat soort gevoelens er uiteindelijk totaal niet toe doen. Je goed voelen, blij zijn met wat je hebt is belangrijker, maar ik ben er van overtuigd dat de door mij beschreven instelling bij de meerderheid bewust of onbewust leeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hele "beter willen zijn dan een ander"Wat is beter? Uiteindelijk gaat het erom dat je gelukkig kunt zijn met wie je bent en wat je doet. Over het algemeen voel je je goed bij wat je goed kunt, waar je tot in staat bent. Ik weet heel goed waar ik goed in ben en waarin niet. Voorheen frustreerde me dat, voelde ik me daardoor beperkt. Tegenwoordig gebruik ik dat in m'n voordeel.
Wordt een oh ja-tje ben ik bangquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Peaceman, jij weet toch wel wie Cocaine schreef?
quote:
't Is accepteren dat je faalt. Da's niet leuk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies en sommige mensen zullen dat falen niet toelaten in hun wereld omdat ze dan het gevoel van superieur zijn aan een ander verliezen. Voor velen is dat gevoel onacceptabel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
't Is accepteren dat je faalt. Da's niet leuk.
Ja hoor, ben ik met je eens. Je moet alleen niet denken dat je je daaraan, of aan wat maatschappelijk beschouwd wordt als ideaal, moet spiegelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:08 schreef peaceman het volgende:
maar ik ben er van overtuigd dat de door mij beschreven instelling bij de meerderheid bewust of onbewust leeft.
Mee eens en daar doe ik zelf ook niet aan mee, maar 'men' doet dat wel vaak...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ik met je eens. Je moet alleen niet denken dat je je daaraan, of aan wat maatschappelijk beschouwd wordt als ideaal, moet spiegelen.
Accepteren dat je niet overal goed in bent is inderdaad niet leuk maar mij heeft het wel geholpen. Ik ben niet zoals anderen en anderen zijn niet zoals ik. Betekent overigens niet dat ik minder ambitieus ben dan voorheen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
't Is accepteren dat je faalt. Da's niet leuk.
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik dronkend ben?
Dronken mensen spreken de waarheidquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb er ook een paar opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij deze. Fucking Hell, dat ben ik niet meer gewend [afbeelding]
Psssst, Scrutinizer, kijk eens goed!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
voor een antwoord op je vraag mag je me wel even mailenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat gaat binnenkort een tenenkrommende uitzending van Zomergasten wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:55 schreef Gellius het volgende:
Dat wupseflupsje Halina Reijn?
Sterker nog, Clapton is fan van 'm en heeft een aantal hitjes aan meneer te dankenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Gellius het volgende:
Is het ook zo'n slaapverwekkende pingelaar als Eric Clapton?
In het geval van Halina kan ik me dat niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:23 schreef scanman01 het volgende:
In zomergasten valt me juist op dat de mensen waar ik geen hoge pet van op had, toch altijd wel blijken mee te vallen in zo'n uitzending.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Sterker nog, Clapton is fan van 'm en heeft een aantal hitjes aan meneer te danken![]()
Ik heb 'm gister al geplaatst en enige tijd geleden in MUZ-trivia. Daar werd ie heel gauw geraden door één van de oudere jongeren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is het een recycleplaatje, Scrut? Het komt me allemaal zo bekend voor...![]()
Gelukkig hebben we hier ook nog oudere jongerenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:59 schreef fotoloog het volgende:
j.j.Cale
Duh!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm gister al geplaatst
Hmm, daar kom ik zelden.quote:en enige tijd geleden in MUZ-trivia. Daar werd ie heel gauw geraden door één van de oudere jongeren.
Hij is JJ Calequote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:03 schreef Tokay het volgende:
Hmm, daar kom ik zelden.
Dan maar een paar vragen...
Is de rechtermeneer een solo-artiest, of speelt/speelde hij in een band? En is hij een Amerikaan?
quote:Er bestaan veel verschillende toetsenbordindelingen, zowel wat betreft de plaatsing van de toetsen als wat betreft de plaatsing van de letters op die toetsen. De plaatsing van de letters (en dus verschillende indelingen zoals QWERTY en AZERTY) heeft zijn oorsprong bij de mechanische schrijfmachine. Bij die toestellen werden de letters geschreven door het indrukken van toetsen, elke toetsaanslag deed een 'hamertje' uitklappen dat via een inktlint een letter op het papier sloeg. Er kon slechts één hamertje tegelijk op het papier slaan: als er meerdere toetsen tegelijk of heel kort na elkaar aangeslagen werden, sloegen de hamertjes tegen elkaar en kwamen klem te zitten. Om de kans op dit in elkaar haken van de hamertjes te beperken, werden letters die vaak op elkaar volgden zodanig geplaatst dat ze moeilijk vlug achter elkaar aangeslagen konden worden. Aangezien de vaak voorkomende combinaties van letters en symbolen van taal tot taal verschillen, zijn er voor de verschillende talen verschillende plaatsingen gemaakt.
De plaatsing van de letters en symbolen was vroeger dus niet een kwestie van gebruiksgemak maar had een puur technische reden. Deze reden is sinds het gebruik van elektronische schrijfmachines en computers niet meer geldig, maar uit gewoonte heeft men de oude toetsenbordindelingen aangehouden. Nieuwere toetsenbordindelingen die ontworpen zijn voor het gebruiksgemak, zoals het Dvorak-toetsenbord, worden slechts zeer beperkt gebruikt.
Eigenlijk het omgekeerde van een dieptebom!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dieptebom?
Nevermind, het was een recycle-Tarrantinootjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:53 schreef Gellius het volgende:
Ho pardon, ik had Quentin niet gezien Scrutinizer.
Zo'n fijne clusterbom waarmee je een fijn ontploffend tapijtje kon leggen? Of is het gewoon een atoombommetje?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Eigenlijk het omgekeerde van een dieptebom!
Nee, nee. Het is een bom die ontwikkeld is om bij een moeilijk bereikbaar object te komen. De maker dacht terug aan lange zomers aan het strand, en het spelletje dat hij daar speelde met steentjes en de zee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n fijne clusterbom waarmee je een fijn ontploffend tapijtje kon leggen? Of is het gewoon een atoombommetje?
Is dat een plaatje uit Stand by me?quote:
Dat is een random gekozen plaatje uit de Google Images resultaten van de query "skipping stone".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat een plaatje uit Stand by me?
Ja het is minder warmquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:00 schreef Gellius het volgende:
Ouwerwetse tijd weer Tong80! Heeft je bioritme zich hersteld?
En dan kwam Prins Bernard en die legde er een paar omquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:40 schreef scanman01 het volgende:
"Listen, please listen, said the elephant.
If we want the world we know to stay alive,
Then man and beast, we must work together
And together we will survive."
?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:48 schreef Gellius het volgende:
Die juffrouw is rechter nietwaar? Of zoiets.
Maar daar kennen we haar dus niet van. We kennen haar van tv, uit 1967quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:57 schreef Gellius het volgende:
Oh een kunstenaar. Wat burgerlijk.
Ze is bijna net zo eng als Inez Weskiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef Gellius het volgende:
In het geheel geen jurist ook? Ik meen me zoiets te herinneren.
quote:
O ja, zij met haar 'subtiele' oog-make up.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is bijna net zo eng als Inez Weski
[afbeelding]
Gothic-juriste.
Kan zo in de nieuwe versie van "Ilsa, fraulein ss"quote:
Ah. Opgelost.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is bijna net zo eng als Inez Weski
[afbeelding]
Gothic-juriste.
Meteen goedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het Peyton Place?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |