quote:
Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Ik vind die lippen en kin werkelijk helemaal niets. Ze heeft wel een mooi figuurtje... dat moet ik toegeven.quote:
Ze is nog lelijker op deze fotoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Gellius het volgende:
Ik vind dat ze stevige tieten heeft, hoor Diaan73.
[afbeelding]
vind je dat groot?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding]
Vroeger waren er nog geen plaatjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal niets..... ik heb het over plaatjes....
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Gellius het volgende:
[afbeelding]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Z het volgende:
[..]
En ze speelde zo leuk in Ghost World en Lost in Translation.
Ja leuk, middeleeuwse stadjes enzo. Hebben ze die bij jullie in de buurt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef peaceman het volgende:
In het kader van mannendag gaan Twan en ik zo in de supermarkt maar eens wat mooie plaatsjes bekijken........![]()
typefout.. moest plaatjes zijn...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja leuk, middeleeuwse stadjes enzo. Hebben ze die bij jullie in de buurt?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja leuk, middeleeuwse stadjes enzo. Hebben ze die bij jullie in de buurt?
Ootmarsum is idd een leuk plaatsje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
helaas niet. Wel leuke dorpjes als Ootmarsum...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw eens netwerken. Onder de rook van het pittoreske Schiphol.
Kan wel, ik leg er altijd m'n lul tussen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Z het volgende:
Daar is toch de potloodproef voor?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de potloodproef?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef Z het volgende:
Daar is toch de potloodproef voor?
Scrut, ik moet weg maar wilde je even laten weten dat het shirt binnen is en erg leuk is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw eens netwerken. Onder de rook van het pittoreske Schiphol.
Vanavond weet je hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de potloodproef?
Welll typisch iets voor een vrouw om niet te weten wat de potloodproef is trouwensquote:
Vroeger was dat wel anders....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welll typisch iets voor een vrouw om niet te weten wat de potloodproef is trouwens
lekker....quote:
Jij hebt tenminste werk....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Bimmel het volgende:
[..]
lekker....![]()
ik mag maandag gewoon weer aantreden![]()
Eerlijk gezegd ben ik er ook wel aan toe...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Bimmel het volgende:
[..]
lekker....![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Bimmel het volgende:
[..]
lekker....![]()
Volgens mij net als altijd op SBS-6. Ik ga er heen met Golfer Doc en Kamagurka op zaterdag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef peaceman het volgende:
Hey Tong, weet jij of en waar de amsterdam tournament wordt uitgezonden?
Ok. Bedankt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij net als altijd op SBS-6. Ik ga er heen met Golfer Doc en Kamagurka op zaterdag.
Uhmm.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |