quote:Val van driehoog op Haagse Moerweg
DEN HAAG - Bij een poging zijn antenne bij te stellen is een 71-jarige man zondagmiddag van de derde verdieping van een flat gevallen.
Dat gebeurde aan de Moerweg in Den Haag. De man probeerde met een keukentrapje naar de antenne te klimmen. Toen hij viel kwam hij in de gemeenschappelijke tuin terecht. Een traumahelicopter is ingezet en de man is met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Scheveningen is góéd!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:19 schreef Armageddon het volgende:
Heb trouwens nog wat leuke feauteaux geschoten op Scheveningen.
http://www.geenstijl.nl/paginas/publiek_naakt.html
We zijn toch al geweest?quote:
Oh, ja, haha, grapje natuurlijk, dat begrijp je. Hehe.quote:
You're killing me!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ja, haha, grapje natuurlijk, dat begrijp je. Hehe.
Zuur wie ken .quote:Op maandag 31 juli 2006 06:52 schreef Q. het volgende:
Kunnen we?
Bij hun dan weer wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 06:54 schreef Q. het volgende:
Bij Ohra wel.
Mogguh , behoor jij ook tot het werkend volk deze week ?quote:Op maandag 31 juli 2006 08:18 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh!
Nou ja werken is een groot woord.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Mogguh , behoor jij ook tot het werkend volk deze week ?
Mogguh Tally beebquote:
Net goed!quote:Op maandag 31 juli 2006 08:33 schreef jogy het volgende:
Hallo, mijn zus heeft me gisteren in mijn hand gestoken met een stuk glas omdat ik erover begon dat ze de kat had vermoord.
Je had het liever in mijn hartklep gehad?quote:Op maandag 31 juli 2006 08:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Net goed!
Jammer alleen dat het in je hand was
Nee zo erg ben ik ook weer niet..quote:Op maandag 31 juli 2006 08:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Je had het liever in mijn hartklep gehad?
Was ook lief bedoelt hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 08:51 schreef Joene het volgende:
He hallo ik wil een lief oldbies topic , alleen van die newbies tiefen ok.
Ja maar dan ga ik ook dood hoor. En Arma, lang verhaal maar het kwam erop neer dat mijn zus een paar jaar geleden naar de bus toe liep en onze toenmalige kat was haar aan het volgen. Toen heeft mijn zus het beestje niet thuis gebracht en is hij vermoedelijk tot pulp gereden. En in mijn beschonken toestand leek het me een goed idee om dat weer eens naar voren te brengen.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee zo erg ben ik ook weer niet..
Maar in je hals had ook een leuke geweest
Mag ik concluderen dat je zus het daar niet mee eens was.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik ook dood hoor. En Arma, lang verhaal maar het kwam erop neer dat mijn zus een paar jaar geleden naar de bus toe liep en onze toenmalige kat was haar aan het volgen. Toen heeft mijn zus het beestje niet thuis gebracht en is hij vermoedelijk tot pulp gereden. En in mijn beschonken toestand leek het me een goed idee om dat weer eens naar voren te brengen..
Dat mag inderdaad. Zou ook best kunnen kloppen.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik concluderen dat je zus het daar niet mee eens was.
Een gemiddelde maandag dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:30 schreef Tally het volgende:
Ik roep vandaag uit tot 'hoerige kut klote tering tyfus pestpleuris werkdag'
Nee..quote:
Hey, die 2e ken ik geloof ik. Serieus.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:19 schreef Armageddon het volgende:
Heb trouwens nog wat leuke feauteaux geschoten op Scheveningen.
http://www.geenstijl.nl/paginas/publiek_naakt.html
Whehhehehehequote:Op maandag 31 juli 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, die 2e ken ik geloof ik. Serieus.. Die staat hier in de DA in het winkelcentrum. Nouja, kennen. Sorta, dus.
Niks mis mee, dus. Zo te zien he.quote:
Alles rustig aan het front T. Mag ook nog wel een weekje of 2 duren hoor, ff rijpen he.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:22 schreef Tally het volgende:
Mogguh J.
Hoe ist met de kleine? Of en de baby?
Ze brengen goede punten naar voren J.quote:
Die check ik ook elke werkdag , misschien kunnen we dat afwisselen ?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
Zo... Weer ff de Fok!kerweg gecheckt.
Ja ach..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alles rustig aan het front T. Mag ook nog wel een weekje of 2 duren hoor, ff rijpen he.
Tenminste dat neem ik aan..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ach..
Aan de ene kant goed..
Aan de andere kant.. Het blijft groeien he..
Word kind groter.. Maar gat blijft het zelfde
Adres! NU!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, die 2e ken ik geloof ik. Serieus.. Die staat hier in de DA in het winkelcentrum. Nouja, kennen. Sorta, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |