Nu is het er goed weer ja.. het wordt daar slechter als wij maandag vertrekken.. en het wordt weer beter als we weggaan... geluk voor jou.. dikke kuthoerenpech voor mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:43 schreef joachim87 het volgende:
Ach nee man
http://www.idojaras.hu/index.php
Ik ga 10 augustus, hopelijk zitten ze dan in de 40+ zoals 3 jaar geleden
Lijkt me sterk, ik ga elk jaar naar Hongarije maar heb eerlijk gezegd nooit meegemaakt dat het dagenlang regendequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Nu is het er goed weer ja.. het wordt daar slechter als wij maandag vertrekken.. en het wordt weer beter als we weggaan... geluk voor jou.. dikke kuthoerenpech voor mij![]()
![]()
Ik heb van horen zeggen dat mensen dat daar dus wél meegemaakt hebben... een vakantie lang regen, en in TRV heb ik er ook al wat gelezen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:46 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik ga elk jaar naar Hongarije maar heb eerlijk gezegd nooit meegemaakt dat het dagenlang regende
Wel verschrikkelijk noodweer gehad daar. Alledrie de keren dat ik daar ben geweest...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:46 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik ga elk jaar naar Hongarije maar heb eerlijk gezegd nooit meegemaakt dat het dagenlang regende
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel verschrikkelijk noodweer gehad daar. Alledrie de keren dat ik daar ben geweest...![]()
Valt genoeg te stappen daar! Tenminste in mijn tijd 13/14 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef muzas het volgende:
[..]
wie weet wat er te doen valt in siofok met kutweer?!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |