nahhhhhhhhquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef descendent1 het volgende:
Ik denk dat er in de vorige topics al genoeg gescholden is op bepaalde beruchte Limjostiburgers... dus ik laat het hierbij...
![]()
Ben gister naar corio tropical geweest was wel gezellig..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:12 schreef danielluh het volgende:
sommige moeten echt naar een psych toe zeg, 3 topics al over limburgers , das nie zo gezond als je zoveel klaagt over hun
halloquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef unpredictable het volgende:
waaaaaaaaaaaaar blijven die lieve limburgers?![]()
![]()
![]()
maar nie als je brabander was geweest, dna hadde ze je weg gejoelt daarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:15 schreef TimC het volgende:
[..]
Ben gister naar corio tropical geweest was wel gezellig..
Nou, ik ken een paar leden van de Limburgse Nomads, die daar toch anders over denkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:29 schreef unpredictable het volgende:
[..]
limburgers zijn Altijd liefffffff![]()
gamen hahaah met dit weer? Welk spel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef danielluh het volgende:
[..]
maar nie als je brabander was geweest, dna hadde ze je weg gejoelt daar![]()
wist nie eens dat het gister was, ik had het te druk thuis met gamen
die zijn ook chill beetje de SA van vroeger ofzo..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou, ik ken een paar leden van de Limburgse Nomads, die daar toch anders over denken![]()
hierrrrrrrquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef unpredictable het volgende:
![]()
![]()
Hier!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef unpredictable het volgende:
![]()
![]()
keerl?? das toch kirchraods veur menneke?? euh hoe type je die zooi hahahquote:
hahahah ik was al aan het wachten, dacht al nu pas.. Stampuh gek!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
keerl?? das toch kirchraods veur vrommuscj?? euh hoe type je die zooi hahah![]()
ik ben un kippie dus..m.a.w.![]()
ha timmetje![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef unpredictable het volgende:
Tmmy es t noe ging koam ich wael noah dig toe maar dat geit noe neet en aen lopuh doan ich neet whehehe
Jajooh... Kirchroa's plat is ut sjunste dialect... trotsdem Rumungs is och nit shrekligquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
keerl?? das toch kirchraods veur menneke?? euh hoe type je die zooi hahah![]()
ik ben un kippie dus..m.a.w.![]()
ha timmetje![]()
haha jajao ich bin dur wier..ich kin gaarus neet plat kalluh of schrievuh hahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:50 schreef TimC het volgende:
[..]
hahahah ik was al aan het wachten, dacht al nu pas.. Stampuh gek!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:53 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
haha jajao ich bin dur wier..ich kin gaarus neet plat kalluh of schrievuh hahaha
mear volgus mich kin ut dr wel mit deur wah?
det vrummisch in mien vurrig berich mot manslui zien
ich bin get bevange deur de wermte![]()
en geliek hubs se....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef Champloo het volgende:
Ig krieg de schiet van die luu die teagen Limburg zin.![]()
ich stel veur unne limburg meet!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef Champloo het volgende:
Ig krieg de schiet van die luu die teagen Limburg zin.![]()
goodj, ennuh die luuj zin alein tege limburg omdet brandj noe aant winne is in de pollquote:
whehehe dat zal t gewuun sin.jaloezie van se dat se t verleeze van osquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:18 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
goodj, ennuh die luuj zin alein tege limburg omdet brandj noe aant winne is in de poll
Ze kunne mich der poekel aafrutschenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Tis maar waar je je druk om maakt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze kunne mich der poekel aafrutschen
ich dach vreuger altiedj det doa aafloetsje gezag werd, en doadoar haaj ich un angere gedachte achter poekelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze kunne mich der poekel aafrutschen
KEERL!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:27 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ich dach vreuger altiedj det doa aafloetsje gezag werd, en doadoar haaj ich un angere gedachte achter poekel![]()
triest figuurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef leolinedance het volgende:
Na Limburgers deel 1
Limburgers
En Limburgers deel 2
Limburgers deel 2
hier Limburgers deel 3 !
Ik ben niet lui, ik ben eigenlijk best actief!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kutlui
Ja och maar jij bent psv, het kan dus altijd ergerquote:
Feyenoord fan bv?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:13 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ja och maar jij bent psv, het kan dus altijd erger![]()
Ben ik PSVquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:13 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ja och maar jij bent psv, het kan dus altijd erger![]()
Je hebt gelijk, als het elftal helemaal uit limbo's bestond hadden ze wel wat gepresteerd! Niet die kneuzen uit de randstad met hun verwende dikke koppen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben ik PSV
Maar ik neem aan dat de Limburgers dus ook niet achter het Nederlands Elftal stonden (aangezien jullie niet bij Nederland willen horen)?
ich waaaaaaaaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef unpredictable het volgende:
ich bin truukkkkkkkkkkkk hub geer mich gemist?
Dus Vennegoor, Cocu, v Bommel enz enz komen uit de randstad... Kan wel merken dat jij er de ballen verstand van hebt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:40 schreef TimC het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als het elftal helemaal uit limbo's bestond hadden ze wel wat gepresteerd! Niet die kneuzen uit de randstad met hun verwende dikke koppen...
quote:
zou wel zo moeten zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:15 schreef TimC het volgende:
[..]
ik had het ook niet tegen jouw kimmetjuhhhhhhhhhh![]()
kom maar op dan, ik lust je rauwquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:18 schreef unpredictable het volgende:
[..]
zou wel zo moeten zijnen mij gek noemuh he...
wacht jij maar tot ik je in mijn handen krijg
krijg je een pak slaag van deze manke
![]()
![]()
![]()
wil je een mij fan worde?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:21 schreef Tha-CheF het volgende:
moet deze niet eens naar GC ofzulks, het wordt meer een LimburgFanTopic![]()
je moet me niet onderschatten ik ben tot meer in staat dan als menige sterveling hier op dit forum..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:20 schreef unpredictable het volgende:
[..]
whuaha dream on u can't handle me en daarbij..ik heb me linkse vuist nog he![]()
zeker mag je dat van mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:22 schreef Tha-CheF het volgende:
hahatuurlijk, als een kerkradenaar dat mag, heet dat dan
![]()
mensen uit heerlen zijn onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:22 schreef TimC het volgende:
[..]
je moet me niet onderschatten ik ben tot meer in staat dan als menige sterveling hier op dit forum..![]()
tim..je onderschat mij..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:22 schreef TimC het volgende:
[..]
je moet me niet onderschatten ik ben tot meer in staat dan als menige sterveling hier op dit forum..![]()
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:23 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
mensen uit heerlen zijn onvoorspelbaar![]()
kerkrade is te voorspelbaar![]()
goeddddddd beziggggggquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:24 schreef Tommeke het volgende:
Een collega van mij komt uit Limburg, maar zij is wel lief
haha drom weten ze nooit wat ik flik haha ik ben gewoon echt onvoorspelbaar en ook nog eens geboren in heerlen whehequote:
nee kerel het is andersom, jullie (met jullie bedoel ik vooral jou) willen niet dat Limburg bij nederland hoort.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben ik PSV
Maar ik neem aan dat de Limburgers dus ook niet achter het Nederlands Elftal stonden (aangezien jullie niet bij Nederland willen horen)?
yayquote:
\quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:25 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
yay![]()
heb je er weer een fan bij![]()
wie hoort nog meer bij de fanclup?
haha, go your gangquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:26 schreef unpredictable het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
dunno haha moet ik al een topic openen over wie fan van mij is![]()
heeeel soms , nu meer in kerkrade uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef unpredictable het volgende:
wieeeeee o wieeee gaat wel eens na de pep?
whehe in kerkrade verdwaal ik altijd..dan zit k weer ergens waar k de weg niet weetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
haha, go your gang![]()
zoals we dat zo mooi zeggen in kerkrade zuid![]()
maybbbbb heb k je dan wel eens gezien...hahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
heeeel soms , nu meer in kerkrade uitis niet veel maar wel gezwellig
![]()
hoe kun je nou in kerkrade verdwalenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:28 schreef unpredictable het volgende:
[..]
whehe in kerkrade verdwaal ik altijd..dan zit k weer ergens waar k de weg niet weet![]()
wat heb ik je nou gezegt over die tent..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef unpredictable het volgende:
haha omdat k daar nooit komquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:29 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
hoe kun je nou in kerkrade verdwalen
gajus?pff k ga tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:29 schreef TimC het volgende:
[..]
wat heb ik je nou gezegt over die tent..![]()
Ik kom vaak in de pepp en ook de mondialquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef unpredictable het volgende:
Idd gewoon richting het noorden (maar niet TE ver) of het zuiden rijden en je bent zo weer in de beschaafde wereld (Weert\Heerlen \Maastricht )quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:29 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
hoe kun je nou in kerkrade verdwalen
whehe mondi ben k niety zo heel kapot van..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:30 schreef Champloo het volgende:
[..]
Ik kom vaak in de pepp en ook de mondial![]()
neem me een souvenier mee in de vorm van een blinkende ketting...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:30 schreef unpredictable het volgende:
[..]
gajus?pff k ga tochik heb vrienden daar whehehe weet je tochh
en k heb nooit probs daar
ik was tot een paar weken terug heeeeeeeeeel veel in de pep te vinden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef Tha-CheF het volgende:
ga jij wel veel naar de Pepp
ja anders zat je hier niet hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:31 schreef unpredictable het volgende:
[..]
whehe mondi ben k niety zo heel kapot van..![]()
ze zijn lief hoor als je ze kentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:32 schreef TimC het volgende:
[..]
neem me een souvenier mee in de vorm van een blinkende ketting...![]()
met de nadruk op 'als' ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:32 schreef unpredictable het volgende:
[..]
ze zijn lief hoor als je ze kent![]()
gaat maikuuuul ook daarheen dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:32 schreef TimC het volgende:
[..]
neem me een souvenier mee in de vorm van een blinkende ketting...![]()
zalig zijn de onwetenden..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:32 schreef unpredictable het volgende:
[..]
ze zijn lief hoor als je ze kent![]()
hahahahah komt allemaal goed hoor.. Kusjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:34 schreef unpredictable het volgende:
[..]
tsssssssssssssssss jij oeh ik breng je nog eens na huishahaha
![]()
slijmbaaaaaaaaaalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:35 schreef TimC het volgende:
[..]
hahahahah komt allemaal goed hoor.. Kusje![]()
dit is toch een vraag om te testen, neem ik aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef unpredictable het volgende:
haha jahwelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dit is toch een vraag om te testen, neem ik aan![]()
whehe goed idee!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef Champloo het volgende:
Eigenlijk moeten we een MEET houden in de peppermill. Dan nodigen we leolinedance ook uit.![]()
met al zn vriendenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef Champloo het volgende:
Eigenlijk moeten we een MEET houden in de peppermill. Dan nodigen we leolinedance ook uit.![]()
jij bent gek pep hahahah voor geen goud... gewoon in de stad..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef Champloo het volgende:
welk turp dat dan kink?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef unpredictable het volgende:
[..]
neet in hearle da woon ich neet meer ich woon noe in t turp![]()
Helaas, ik ben te oud voor de Peppquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef Champloo het volgende:
waar t ook is..ik ben van de party!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:38 schreef TimC het volgende:
[..]
jij bent gek pep hahahah voor geen goud... gewoon in de stad..
haha ik ben ook 18+ hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Helaas, ik ben te oud voor de PeppOf kom je er ook naar binnen als je boven de 18 bent
![]()
same herequote:
als je breezerpas hebt krijg je kortingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Helaas, ik ben te oud voor de PeppOf kom je er ook naar binnen als je boven de 18 bent
![]()
haha drooggggquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan was het zeker de Kromme Toeter![]()
we makuh t gewoon gezellig...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:42 schreef Tha-CheF het volgende:
dat bedoel ik, limburg is één en al gezelligheid
ach jaaaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:42 schreef TimC het volgende:
sc gaat toch verwijdert worden ben ik bang.. Aangezien TS de kont van elke mod zuigt...
In Zwolle?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef Champloo het volgende:
Jep effe afkoelen. straks zijn de Limburg bashers weer klaar met eten en dan begint de strijd in dit topic weer opnieuw.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef unpredictable het volgende:
wel gezellig hier heurrr
wat eten die dan. koolraap en suikerbiet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:43 schreef Champloo het volgende:
[..]
Jep effe afkoelen. straks zijn de Limburg bashers weer klaar met eten en dan begint de strijd in dit topic weer opnieuw.![]()
achja , dan zitten ze wel schoon hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:42 schreef TimC het volgende:
sc gaat toch verwijdert worden ben ik bang.. Aangezien TS de kont van elke mod zuigt...
moet ik net naar de biosquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:43 schreef Champloo het volgende:
[..]
Jep effe afkoelen. straks zijn de Limburg bashers weer klaar met eten en dan begint de strijd in dit topic weer opnieuw.![]()
Hebben ze vaste voedertijden dan ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:43 schreef Champloo het volgende:
[..]
in kirchroa is jenog tse drinkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef unpredictable het volgende:
haha en tis saai op msn men en hier weer gezelliggg..ik mis alleen de drank nog
haha ich hub alles hie aan drank murge hub ich ein coctailparty mit 80 liter beer en 31 flesjuh sterke drankquote:
en ze eten bloembollenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Hebben ze vaste voedertijden dan ?
![]()
wel zwart hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef unpredictable het volgende:
[..]
maar natuurlijkwe reizen wel even
wat woar het adres och al werrem???quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:46 schreef unpredictable het volgende:
[..]
haha ich hub alles hie aan drank murge hub ich ein coctailparty mit 80 liter beer en 31 flesjuh sterke drank![]()
dat ze naar hun eigen veiling gaan , in aalsmeerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:47 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Vandaar dat de Veiling bij Venlo het zo druk had![]()
ghehequote:
Maar wij verkopen ze als asperges , het verschil kennen ze toch nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat ze naar hun eigen veiling gaan , in aalsmeer![]()
grevenbicht of beegdenquote:
vinden ze lekker, sappige stengens in hun mondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:49 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar wij verkopen ze als asperges , het verschil kennen ze toch niet![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:50 schreef Tha-CheF het volgende:
jonge, ich bin ff voet, ich bin ff de keuken oproemen
En de gevorderden krijgen maiskolvenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
vinden ze lekker, sappige stengens in hun mond![]()
opruume mot durch de huillandse keukenslaaf gedoan werdequote:
bis se schnell truuk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:51 schreef Tha-CheF het volgende:
die rommel kan k niet laten staanet woar waal lekker enzoe maarre
ken ich nit doë
als TS de ballen heeft wel ja..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:51 schreef Limburger_noord het volgende:
Als we zo doorgaan zitten we zo in deel 4![]()
haha we zijn goed op dreef he?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:51 schreef Limburger_noord het volgende:
Als we zo doorgaan zitten we zo in deel 4![]()
Of ze zijn bang geworden voor de absolute overmacht van Limburgers op dit topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:49 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
ghehe
is de voedertijd van de huilanders voorbij??![]()
limburgers zijn altijd goed op dreefquote:
vooral met drinkuh gehts lossssquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
limburgers zijn altijd goed op dreef![]()
nu ze zijn hun vriendje aan het zoeken die komen dadelijk dit topic volspammenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:53 schreef Champloo het volgende:
[..]
Of ze zijn bang geworden voor de absolute overmacht van Limburgers op dit topic![]()
Zijn de Hollanders dan TOCH slimmer dan we dachten ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:53 schreef Champloo het volgende:
[..]
Of ze zijn bang geworden voor de absolute overmacht van Limburgers op dit topic![]()
nee ze gaan vanaccht dit topic volspammenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:55 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zijn de Hollanders dan TOCH slimmer dan we dachten ?
Zal toch wel toeval zijn hoop ik![]()
bin ich werremquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:54 schreef unpredictable het volgende:
pfffffff morguh moet ik jullie mijn mede limburgers misse haha
moet je naar holland?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:54 schreef unpredictable het volgende:
pfffffff morguh moet ik jullie mijn mede limburgers misse haha
als alle normale mensen aan het zuipen zijn, blijven hun spammen + bashenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee ze gaan vanaccht dit topic volspammen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |