En toch gaat ´m dit niet worden. Het aantal kamers (17) is totaal in onbalans met het aantal auto's dat in de garage kan (2).quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef klipper het volgende:
Leeuwerikenlaan 18
2111 HB Aerdenhout
¤ 10.950.000 k.k.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=85dc9564-d083-424d-bd5c-68e085a64d60&objecttype=DetailKoopObject
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, maar plaats voor 2 auto's. Wat een belediging voor een miljonair. De schoften!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef quo_ het volgende:
[..]
En toch gaat ´m dit niet worden. Het aantal kamers (17) is totaal in onbalans met het aantal auto's dat in de garage kan (2).
Geen wonder dat het al meer dan een 1/2 jaar te koop staat.
Het gaat dan ook over nederland en niet over het buitenland.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:48 schreef ralphk het volgende:
Net over de grens zou het allemaal goedkoper moeten zijn:
Brasschaat, 12.000.000,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.immoweb.be/nl/Buy.Estate.cfm?IdBien=1904080&xgallery=&xpage=1
Of in Deinze: 15.000.000,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.immoweb.be/nl/Buy.Estate.cfm?IdBien=1851367&xgallery=&xpage=1
Of Tervuren, 13.500.000,-
[ afbeelding ]
http://www.esimmo.com/Vir(...)SeleCode=00007496027
Aan de andere kant wel vreemd, aangezien ze het ook hebben over een garage van 48m2, lijkt mij dat daar toch wel meer dan 2 auto`s in moeten kunnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef quo_ het volgende:
[..]
En toch gaat ´m dit niet worden. Het aantal kamers (17) is totaal in onbalans met het aantal auto's dat in de garage kan (2).
Geen wonder dat het al meer dan een 1/2 jaar te koop staat.
De garage heeft twee deuren.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel vreemd, aangezien ze het ook hebben over een garage van 48m2, lijkt mij dat daar toch wel meer dan 2 auto`s in moeten kunnen.
Die inloopkasten! (die verdorie bijna net zo groot zijn als onze grote slaapkamerquote:Op woensdag 7 januari 2009 07:35 schreef tinny het volgende:
men!!! wat een huis!!!
- dat zwembad met dat marmer en die sterrenhemel....![]()
- dat turksstoombad gedoe!![]()
- die RIB-boot met die 2 motorren!
- die marmeren was bak met superafvoer!![]()
- die trampoline!![]()
Damnit, wat mooi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef k_man het volgende:
Volgens de site van de makelaar is de vraagprijs ¤ 99.999.999,=
Hoewel het een kast van een huis is, moet dat een fictief bedrag zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shitquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw! Dit vind ik ook een veel knusser huis(je)quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef Schanulleke het volgende:
Het stulpje valt natuurlijk wat uit de toon hier maar na het zien van deze joekels lijkt de Hoge Duin en Daalse weg in Bloemendaal opeens een koopje. En dat heeft toch wel een uitzicht om van te dromen.
Slechts 4.500.000,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad een prachtige lokatie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef Schanulleke het volgende:
Het stulpje valt natuurlijk wat uit de toon hier maar na het zien van deze joekels lijkt de Hoge Duin en Daalse weg in Bloemendaal opeens een koopje. En dat heeft toch wel een uitzicht om van te dromen.
Slechts 4.500.000,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:10 schreef Fortitudo het volgende:
de duurste huizen gaan echter niet via openbare verkoop.
het paleis op de dam lijkt mij prijzig, het gebouw van de bijenkorf is een aantal jaar geleden ook verkocht, weliswaar geen woonhuis, maar toch.
Mooi huis is dat, de prijs klopt inderdaad niet (is op aanvraag).quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Geen foto's maar een filmpje, mag dat ook?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit weleens het duurste huis kan zijn dat momenteel in NL te koop staat (p.o.a.).
Maar wow, wat een geweldig pand dat zo het optrekje van een anonieme superheld zou kunnen zijn.
Ik wil ook een garage-dok met vlucht RHIB (op 3:55 in 't filmpje).![]()
Het Paleis op de Dam is ook geen woonhuis en bovendien zal het nooit verkocht worden. Het duurste gebouw is heel wat anders dan het duurste huis.quote:
Even erbij vermelden: ¤ 13.500.000quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:01 schreef dop het volgende:
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=9b128040-aa87-4e2b-8ddd-3190fee2a9bc&objecttype=DetailKoopObject&imgnr=1
[ afbeelding ]
dat is het duurste wat je op funda vind
Sodeju, die is errug mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Rapaille het volgende:
Ik kwam deze nog tegen (site van Drieklomp)
Inhoud : ca. 4.500 m³
Perceel: 8 hectare
Geen idee waar het is, op de site staat alleen aan de noordelijke kant van het gooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dacht ik dat wij een groot huis hadden met 1000 m3quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Rapaille het volgende:
Geen idee waar het is, op de site staat alleen aan de noordelijke kant van het gooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef tinny het volgende:
niet het duurste maar wel het duurste presentje erbij...
Het kost trouwens slechts 17 miljoen (vraagprijs), dus zelfs al je een loterij wint dan gaat het niet lukkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Rapaille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze spant echt de kroon, een compleet sauna-complex, thuisbioscoop en design keuken.. Damnquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn daar toevallig ook foto's van te vinden?quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef Fortitudo het volgende:
er stond een heel groot artikel in quote over de duurste huizen in NL
ergens in amsterdam staat een huis met een hectare grond aan het vondelpark incl. tennisbaan enzo. Werd een paar jaar geleden 30 miljoen euro voor geboden door john de mol, maar dit aanbod werd afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |