Heeft het ook nog een bepaalde vorm dat te maken heeft met de dag waarop je het ei legtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:37 schreef Vandaahl het volgende:
als ik op de wc zit komt het bruin er als het ware telkens op 1 bepaalde plaats uit
dit is geen logica. beiden zijn feiten (constateringen) en levert , omdat er geen logische stelling is , geen waarheids waarde op. of iets dergelijks (logica is ook alweer een tijdje terug voor mij.quote:Het programma '5 op een Rij' op TV10 werd elke dag afwisselend gepresenteerd door Eddy Keur en Eva Zeijlstra. In Amsterdam rijden waterstofbussen steevast dezelfde aangegeven dienst op lijn 32.
Ook als je het nooit hebt geleerd? Als het maar hard genoeg vriest versta je opeens de kunst van het schaatsen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Interpol-Maastricht... het volgende:
als het hard genoeg vriest kun je schaatsen.
Het regent altijd wel ergens op de wereld, toch ben ik droog.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Interpol-Maastricht... het volgende:
als het regent word je nat
Geldt dat voor alle mensen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef Interpol-Maastricht... het volgende:
als je een lekker wijf ziet word je geil
Ook als je binnen zit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef Interpol-Maastricht... het volgende:
als het waait, voel je wind
Je zegt 'm fout schatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:56 schreef bellerophon81 het volgende:
Er zijn 10 soorten mensen die binair kunnen lezen, mensen die het wel kunnen en mensen die het niet kunnen
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
Alles is logica, alles gebeurt volgens een patroon. Waar je de logica niet ziet heb je gewoon het patroon nog niet ontcijferd.
incorrect. logica voldoet wel degelijk aan een structuur. bijvoorbeeld vergelijkend or oorzaak gevolg. Het enkel zeggen "dit is geel" is een feit, constatering oid .. kan je verder niks meequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
Alles is logica, alles gebeurt volgens een patroon. Waar je de logica niet ziet heb je gewoon het patroon nog niet ontcijferd.
Zoals ik al zei: omdat je de patronen gewoon nog niet ontcijferd hebt. Sommige patronen zijn gewoon moeilijker dan andere, en patronen waar halve wereldbevolkingen en hun gedrag bij komen kijken doe je natuurlijk wat langer over om te ontcijferenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom is het leven dan zo vaak moeilijk als alles logisch is
Je zou toch zeggen dat het leven veel makkelijker kan zijn als het allemaal tot logica te brengen is. Dus ook files-problemen. Hebben ze nog niet uitgevonden hoe je dat moet aanpakken??
Dus ook de bureaucratie. Of is bureaucratie logisch???
Waarom zijn mensen zo vaak in de war??? Omdat ze niet logisch kunnen denken? Of is het leven nog te onlogisch? Of is de maatschappij niet logisch genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |