abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2001 @ 22:27:40 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2600652
En hier weer het vervolg op Gert Jan (deel 4)

En deze is nog niet vervuild door blote billen

pi_2600712
GJ sauna foto moet toch ook weer dit deel!!
Of ben ik nou een zeikwijf?
  maandag 24 december 2001 @ 22:34:08 #3
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2600720
quote:
Op maandag 24 december 2001 21:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zoiets doet hij nu dus weer op de streams. Hij haalt opnieuw een oud verhaal terug aan tafel en probeert Leo weer onderuit te halen. De laatste weken doet GJ niet anders dan Leo pakken op dingen die hij ooit gezegd heeft en oude discussies terughalen om die alsnog te winnen. Hij moet winnen... alles ...

Dat bedoel ik ook, het is echt wel een goed type, die GJ, maar dat eeuwige doordrammen........zucht, dat irriteert me.
Als je zo graag een discussie naar je hand wilt zetten, moet je gewoon de tegenpartij gelijk geven en dan is het einde oefening, gewoon kappen, zeker als er een aantal mensen zijn die dat tegen je zeggen.
Altijd willen winnen om te winnen, te winnen, te winnen en als dat niet lukt......
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 24 december 2001 @ 22:34:30 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2600725
quote:
Op maandag 24 december 2001 22:33 schreef schatje het volgende:
Nee nee nee niet doen , dan is al mijn werk voor niets geweest
pi_2600728

Foto van Who van MW

[Dit bericht is gewijzigd door powergirl op 24-12-2001 22:36]

pi_2600734
quote:
Op maandag 24 december 2001 22:34 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, het is echt wel een goed type, die GJ, maar dat eeuwige doordrammen........zucht, dat irriteert me.
Als je zo graag een discussie naar je hand wilt zetten, moet je gewoon de tegenpartij gelijk geven en dan is het einde oefening, gewoon kappen, zeker als er een aantal mensen zijn die dat tegen je zeggen.
Altijd willen winnen om te winnen, te winnen, te winnen en als dat niet lukt......

Tis net Marky........
wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2600735
  maandag 24 december 2001 @ 22:36:15 #8
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2600739
quote:
Op maandag 24 december 2001 22:34 schreef powergirl het volgende:
[afbeelding]
ARRGGHHH!!!!!!!!
pi_2600758
quote:
Op maandag 24 december 2001 22:33 schreef schatje het volgende:
Nee hoor schatje , laat ons maar lekker genieten
pi_2600780
quote:
Op maandag 24 december 2001 22:35 schreef powergirl het volgende:
[afbeelding]
Dank je wel PowerGirl!!
Het blijf lekker om te zien.
  maandag 24 december 2001 @ 22:40:23 #11
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2600789
quote:
Op maandag 24 december 2001 22:35 schreef Poorguy het volgende:

[..]

Tis net Marky........[afbeelding]

Tis pathetic!
pi_2600944
Van BB site;

Kerststemming verpest
Het diner begon gezellig, maar eindigt in een heftige discussie tussen Gert-Jan en Leo. De sfeer is direct goed verpest.

Patricia Mesman 24-12-2001 22:16
Als de twee heren opnieuw de discussie over het muziekavondje aangaan, vliegen ze elkaar bijna in de haren. Gert-Jan vindt het maar onbeschoft dat Leo op die avond een nieuw cdtje opzette, terwijl hij naar andere muziek aan het luisteren was.
Hoe hard de overige Bewoners ook roepen dat de twee kemphanen moeten ophouden met bekvechten, het heeft weinig resultaat. Wees nou eens niet zo emotioneel, doe niet zo goedkoop, bijt Leo Gert toe. Hij wil de goede vrede graag bewaren, maar Gert-Jan is furieus en kan niet zomaar doen alsof er niets aan de hand is. Waarom geef je niet toe dat je kinderachtig was? roept hij.

Ok, zegt Leo, dat geef ik toe, maar jij maakt daar misbruik van. Waar lul je eigenlijk over, wie ben je eigenlijk? Vooral de laatste opmerking schiet bij Gert-Jan in het verkeerde keelgat: Dit is een foute opmerking!

Ik wil gewoon de hand schudden en een leuke avond hebben, probeert Leo nogmaals. Ok, hier heb je een hand en nog een leuke avond, sneert Gert-Jan. Boos beent hij weg. Later aan tafel proberen de heren het nog eens rustig uit te praten. Gelukkig keert de rust weer terug in Huis.

pi_2601445
quote:
Op maandag 24 december 2001 22:56 schreef Poorguy het volgende:
Van BB site;

Kerststemming verpest
Het diner begon gezellig, maar eindigt in een heftige discussie tussen Gert-Jan en Leo. De sfeer is direct goed verpest.

Patricia Mesman 24-12-2001 22:16
Als de twee heren opnieuw de discussie over het muziekavondje aangaan, vliegen ze elkaar bijna in de haren. Gert-Jan vindt het maar onbeschoft dat Leo op die avond een nieuw cdtje opzette, terwijl hij naar andere muziek aan het luisteren was.
Hoe hard de overige Bewoners ook roepen dat de twee kemphanen moeten ophouden met bekvechten, het heeft weinig resultaat. Wees nou eens niet zo emotioneel, doe niet zo goedkoop, bijt Leo Gert toe. Hij wil de goede vrede graag bewaren, maar Gert-Jan is furieus en kan niet zomaar doen alsof er niets aan de hand is. Waarom geef je niet toe dat je kinderachtig was? roept hij.

Ok, zegt Leo, dat geef ik toe, maar jij maakt daar misbruik van. Waar lul je eigenlijk over, wie ben je eigenlijk? Vooral de laatste opmerking schiet bij Gert-Jan in het verkeerde keelgat: Dit is een foute opmerking!

Ik wil gewoon de hand schudden en een leuke avond hebben, probeert Leo nogmaals. Ok, hier heb je een hand en nog een leuke avond, sneert Gert-Jan. Boos beent hij weg. Later aan tafel proberen de heren het nog eens rustig uit te praten. Gelukkig keert de rust weer terug in Huis.

Aangezien ik de stream zit te volgen heeft BB het wel een beetje uit zijn verband getrokken.

Hier een stukje stremaverslag hoe ik het zelf ook heb ervaren.
hier een stuk streamverslag van Nappie.
And we`re off, Gert-jan en Leo hebben een superkinderachtige geschil, dat door leo op zijn irritante maniertje wordt opgeblazen; "denk toch na, man" communicatietechnieken waar hij toch maar liefst vijf jaar aan gestudeerd heeft en waarvan hij niet is afgestudeerd natuurlijk, dat zou te belachlijk zijn. ze proberen het nu op een gentlemen methode op te lossen, maar ze komen er niet uit. Leo probeert volkomen onterecht alle schuld in de schoenen van Gert-jan te schuiven. Andries legt de vinger op de wond, en als een leraar spreekt hij de gastjes op een zeer strenge manier toe; hij vindt ze verschrikkelijk kinderachtig, en heeft ze nog nooit zo diep zien zinken. Leo pikt het niet en gaat er zwaar tegen in, gert-Jan geeft onmiddelijk toe, hij heeft zich jammerlijk laten meespelen in de intrigatie van leo, leo is nu verschrikkelijk pissed op Andries omdat deze hem de mond heeft gesnoerd. Danielle probeert de kerstkaart die ze van haar familie heeft gekregen hardop voor te lezen maar wordt onderbroken door Leo dat hij zich niet schaamt voor zijn gedrag, dat het menselijk is (Wat is die gast dom, ik krijg overal jeuk bij de gedachte dat deze door gods afvalbak uigespuugde skunk een communicatie-deskundige is, bmows my mind), Andries wordt totaal Link, hij is verschrikkelijk kwaad op Leo en de scheldwoorden vliegen over en weer, Leo is volgens andries ontzettend zielig, en zinkt nu werkelijk echt laag. Sandy kapt leo af , en Danielle kan beginnen, ze is er erg van onder de indruk. chill people

Natuurlijk is het zo waar er 2 kijven hebben er 2 schuld, maar sorry hoor, die Leo haalt het bloed onder je nagels vandaan. Eigenlijk moet GJ er niet eens op reageren, maar Ja dat is natuurlijk moeilijk als je al maanden met elkaar zit opgescheept. GJ gaf toe dat hij niet op kerstavond indicussie moest gaan en dat ziert hem, maar Leo probeerde op een nare manier alle schuld in GJ's schoenen te schuiven en zelfs Andries zag dat en nam het op voor GJ.

maandag 24 december 2001 @ 23:52:30 #14
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2601595
It's all in the eye of the beholder!
  dinsdag 25 december 2001 @ 01:42:27 #15
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_2602818
zou me niets verbazen als yorin de gebeurtenissen van vanavodn aangrijpt om gj negatief neer te zetten.
immers, dat is de enige manier om de einduitslag nog spannend te maken, dus dat meer mensen gaan bellen enhet geld oplevert.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 25 december 2001 @ 01:45:26 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2602840
quote:
Op maandag 24 december 2001 23:52 schreef Dark het volgende:
Dat kun je wel zeggen ja... pffff
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2602843
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 01:42 schreef evert het volgende:
zou me niets verbazen als yorin de gebeurtenissen van vanavodn aangrijpt om gj negatief neer te zetten.
immers, dat is de enige manier om de einduitslag nog spannend te maken, dus dat meer mensen gaan bellen enhet geld oplevert.
is ook een mogelijkheid, maar zou ook kunnen dat ze Leo een hand boven het hoofd houden ivm de naderende exit, het verschil tussen de visie van de streamverslaggever en die van BB is wel heel erg groot hoor vind ik.
  dinsdag 25 december 2001 @ 01:46:34 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2602848
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 01:42 schreef evert het volgende:
Dat is ook echt niet zo moeilijk hoor. GJ ligt nu in bed en biedt ook ruimschoots toe dat hij heel fout is geweest en biedt ook Leo zijn excuses aan. Dat had hij alleen wat eerder moeten bedenken.
pi_2603070
quote:
Op maandag 24 december 2001 23:52 schreef Dark het volgende:
Bedoel je niet the beerholder (om maar even in gj-termen te blijven)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 25 december 2001 @ 02:25:45 #20
19200 Tja
Slangenmens
pi_2603087
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 02:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Bedoel je niet the beerholder (om maar even in gj-termen te blijven)

Neeeeeeeee druivensap!!!!!!
It is I, LeClerc
pi_2603612
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 01:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is ook echt niet zo moeilijk hoor. GJ ligt nu in bed en biedt ook ruimschoots toe dat hij heel fout is geweest en biedt ook Leo zijn excuses aan. Dat had hij alleen wat eerder moeten bedenken.

Maar ga eens van jezelf uit, Scanman. Dat jij in dat huis zit, met een aangeschoten Leo aan tafel. Leo, de man die zich er op voorstaat dat hij de meester is van de discussietechnieken. En juist die Leo geeft jou tijdens het kerstdiner steeds kleine steekjes onder water, waarop je wel moet reageren.
Als je dan na 108 zenuwslopende dagen enigszins je zelfbeheersing verliest, dan is dat toch niet meer dan menselijk? Gertjan is toch onze lieve heer niet?
In case of emergency: Rescuepillen. Dat helpt tegen de ergste schrik.
  dinsdag 25 december 2001 @ 10:40:58 #22
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2603622
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 10:34 schreef Dabril het volgende:

Gertjan is toch onze lieve heer niet?

Met al die aanbidders, begint het er toch verdacht veel op te lijken!
pi_2603635
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 10:40 schreef Dark het volgende:

[..]

Met al die aanbidders, begint het er toch verdacht veel op te lijken!

Ik ben geen aanbidder, maar ik heb 1 favoriet is het BB huis waar ik wel voor op kom. Als er over mensen geklets word, die niet voor zich zelf op kunnen komen omdat ze in het BB huis zitten, dan is het toch heel normaal dat een fan dat doet lijkt mij.
  dinsdag 25 december 2001 @ 11:06:26 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2603679
quote:
En juist die Leo geeft jou tijdens het kerstdiner steeds kleine steekjes onder water, waarop je wel moet reageren.
Volgens mij was het opnieuw GJ die het eerste steekje onder water uitdeelde... weer over de 3 minuten muziekdraaien die Leo van hem 'gepikt' zou hebben.
pi_2603727
quote:

[..]

Maar ga eens van jezelf uit, Scanman. Dat jij in dat huis zit, met een aangeschoten Leo aan tafel. Leo, de man die zich er op voorstaat dat hij de meester is van de discussietechnieken. En juist die Leo geeft jou tijdens het kerstdiner steeds kleine steekjes onder water, waarop je wel moet reageren.
Als je dan na 108 zenuwslopende dagen enigszins je zelfbeheersing verliest, dan is dat toch niet meer dan menselijk? Gertjan is toch onze lieve heer niet?

Andries werd op een gegeven moment ook kwaad op Leo, omdat hij zo bleef doorzeiken.GJ zal ook wel schuldig zijn.Er zit nog al een verschil tussen wat BB ons liet weten en wat een streamer voorschotelde.
pi_2603744
quote:

[..]

Gertjan is toch onze lieve heer niet?

Wie kopt hem in?
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_2603758
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 11:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij was het opnieuw GJ die het eerste steekje onder water uitdeelde... weer over de 3 minuten muziekdraaien die Leo van hem 'gepikt' zou hebben.

Gertjan had niet zozeer een opmerking over die drie minuten, alswel over het feit dat Leo te weinig rekening met anderen hield, qua muziekvoorkeur. En ik denk dat hij daar wel een punt mee had, gezien het feit dat Leo muziek van Stef Meeder opzette. Kan me idd niet voorstellen dat hij daar de anderen een plezier mee deed.
In case of emergency: Rescuepillen. Dat helpt tegen de ergste schrik.
pi_2603763
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 11:18 schreef Lionsguy het volgende:

[..]

Wie kopt hem in?

Ik vind GJ een hele lieve Heer
Daar kunnen nog veel Heren een voorbeeld aan nemen.
  dinsdag 25 december 2001 @ 11:25:48 #29
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2603774
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 11:22 schreef Dabril het volgende:

[..]

Gertjan had niet zozeer een opmerking over die drie minuten, alswel over het feit dat Leo te weinig rekening met anderen hield, qua muziekvoorkeur. En ik denk dat hij daar wel een punt mee had, gezien het feit dat Leo muziek van Stef Meeder opzette. Kan me idd niet voorstellen dat hij daar de anderen een plezier mee deed.

Precies...en juist daar is Gertjan nou zo sterk in....door de dingen iets anders te formuleren toch dezelfde oude koe uit de sloot te halen....later gaf ie immers toe dat het hem niet lekker had gezeten van die drie minuten terwijl Sandy (ons nietszeggende muisje ) hem terecht wees en zei dat er helemaal geen afspraken waren gemaakt over dat iedereen een half uur voor zijn eigen muziek zou krijgen.....
pi_2603784
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 11:24 schreef powergirl het volgende:

[..]

Ik vind GJ een hele lieve Heer
Daar kunnen nog veel Heren een voorbeeld aan nemen.

Alleen die bijbelkennis, tja er valt nog wel iets bij te spijkeren. Alleen kennis van beleggen is een beetje eenzijdig. Ook voor GJ kan algemene ontwikkeling geen kwaad.
pi_2604144
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 11:28 schreef Lionsguy het volgende:

Alleen die bijbelkennis, tja er valt nog wel iets bij te spijkeren. Alleen kennis van beleggen is een beetje eenzijdig. Ook voor GJ kan algemene ontwikkeling geen kwaad.

Toch had GJ de meeste bijbelkennis van alle bewoners !! , hij had nl 2 van de 3 goede antwoorden gegeven.
  dinsdag 25 december 2001 @ 12:50:22 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2604178
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 11:25 schreef Jappie het volgende:
Precies...en juist daar is Gertjan nou zo sterk in....door de dingen iets anders te formuleren toch dezelfde oude koe uit de sloot te halen....later gaf ie immers toe dat het hem niet lekker had gezeten van die drie minuten terwijl Sandy (ons nietszeggende muisje ) hem terecht wees en zei dat er helemaal geen afspraken waren gemaakt over dat iedereen een half uur voor zijn eigen muziek zou krijgen.....
Helemaal mee eens!
  dinsdag 25 december 2001 @ 12:51:54 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2604186
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 12:45 schreef Ethel het volgende:
Toch had GJ de meeste bijbelkennis van alle bewoners !! , hij had nl 2 van de 3 goede antwoorden gegeven.
Ligt ook aan de vragen die je toevallig krijgt. Leo wist heel veel, maar kreeg in de dbk net de verkeerde vragen.
pi_2604280
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 12:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ligt ook aan de vragen die je toevallig krijgt. Leo wist heel veel, maar kreeg in de dbk net de verkeerde vragen.

Ja hoor en de bal is altijd vierkant
  dinsdag 25 december 2001 @ 13:15:13 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2604299
quote:

Een cursus omgang met mensen als Leo zou ook wel op z'n plaats zijn
  dinsdag 25 december 2001 @ 19:53:10 #36
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2606474
'Ik sleep me naar het einde toe'

De ruzie tijdens het kerstdiner zit Gert-Jan nog steeds dwars. Hij brengt een bezoekje aan de Dagboekkamer om zijn hart te luchten.

Patricia Mesman 25-12-2001 17:36
Het had zon mooie avond kunnen worden, Big Brother, bedenkt Gert-Jan, maar ik vind het vervelend dat het zo uit de hand is gelopen. Hij verontschuldigt zich voor zijn gedrag en geeft ook gelijk een verklaring waarom hij zo uit zijn slof schoot.
Ik denk dat ik een beetje aan het eind van mijn latijn ben. Ik slaap slecht en ik merk dat ik snel geprikkeld raak, ik sleep gewoon naar het einde toe. Het feit dat ze met zijn allen op een kluitje zitten gaat hem nu vlak voor het einde danig opbreken. En dat is aan alles te merken: met een somber gezicht hangt hij lusteloos op het bankje in de Dagboekkamer. Ik ben de laatste twee weken aan het aftakelen, zucht hij.

Het is Gert wel opgevallen dat de twee meiden in het Huis steeds beter in hun vel zitten, terwijl de mannen het steeds moeilijker lijken te krijgen. Sandy en Daan hebben wat minder moeite met deze dagen, zij hebben meer kracht om zich toch iedere keer weer op te pompen. Big Brother adviseert hem om eens een gesprek met hen aan te knopen, want met zijn allen kunnen ze elkaar vast wel door de laatste dagen heen slepen.

Gert-Jan put veel energie uit dit gesprek en neemt zich voor de komende dagen niet meer boos te worden, hij wil niet meer zon scène hebben. "Ik hoop dat ik dit positieve gevoel kan delen met mijn Bewoners, want ik draag ze een warm hart toe.

dinsdag 25 december 2001 @ 19:54:16 #37
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2606478
Leo voelt zich gebruikt door Gert-Jan

Gert-Jan en Leo kaarten nog één keer de ruzie van gisteravond aan. Ze vertellen eerlijk wat ze van elkaar vinden, zonder boos te worden.

Esther Coumans 25-12-2001 19:20
Arm Ik ben van mening dat je al geïrriteerd was, voordat de ruzie met de muziek begon, zegt Leo. Gert-Jan ontkent dit. Hij vertelt eerlijk wat hij van Leo vindt. Ik heb een hekel aan je als je in de verdediging schiet als ik je ergens op wijs. Ik confronteer je dan met iets wat je niet wil horen. Kortom ik moet niks tegen je zeggen als je iets doet dat niet goed gaat.
Leo ergert zich ook aan een paar dingen van Gert-Jan. Jij kan soms niet ophouden over een onderwerp. Je kan over iets heel lang doorzeuren en dat wrijft bij mij. Gert-Jan geeft toe dat hij soms lang over een bepaald onderwerp kan praten. Maar hij wil precies weten waar de irritatie van Leo nou op is gebaseerd. Leo geeft te kennen dat dit waarschijnlijk met Diane te maken heeft. Zij heeft me in het begin zo vaak lopen controleren, dat ik nu op mijn hoede daarvoor ben.

Dat de heren in het begin zo goed met elkaar overweg konden, komt volgens Gert-Jan omdat ze beiden in een loser positie zaten. En daar zijn we nu uit, aldus de yup. Als dat zo is, dan voel ik me gebruikt, zegt Leo. Ik trek het gewoon niet meer met jou. Voor Gert-Jan is het wel duidelijk dat ze niet meer als vrienden overweg kunnen. Leo wil graag weten wat Gert-Jan met dit gesprek wil bereiken. Ik wil de komende vijf dagen een normale omgangsvorm met je hebben, is het antwoord van Gert-Jan. Hier laten de mannen het bij, want ze worden gestoord door de anderen. Ze hebben van Big Brother een verrassing voor de kerst gekregen.

pi_2606684
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Les 1: Om een ruzie te voorkomen geef in geen geval, ik herhaal geef in geen geval opbouwende kritiek. Alles wat je zegt zal tegen je gebruikt worden.
Viper 4 life
pi_2607937

foto Who van MW

Go Gert-Jan GO GO.

woensdag 26 december 2001 @ 00:13:28 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2607964
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 20:47 schreef Showtime het volgende:
Les 1: Om een ruzie te voorkomen geef in geen geval, ik herhaal geef in geen geval opbouwende kritiek. Alles wat je zegt zal tegen je gebruikt worden.
Wijze les! Ik heb er nog een. Om ruzie te voorkomen moet je beslist niet... ik herhaal beslist níet telkens weer terug komen op fouten die een ander minstens een paar dagen geleden gemaakt heeft en waar al meerdere keren over is gesproken.
pi_2607979
quote:

[..]
Ook voor GJ kan algemene ontwikkeling geen kwaad.

En dat zeg jij, snotaapje!!
Ben jij niet wat jaloers op GJ lieverd?
pi_2608038
Nieuwe geluidsfragmenten in gelijknamig topic met véél GJ voor de liefhebbers...

pi_2608440
quote:
Op woensdag 26 december 2001 00:16 schreef schatje het volgende:

[..]

En dat zeg jij, snotaapje!!
Ben jij niet wat jaloers op GJ lieverd?

Aapje zonder snot. Ben niet meer verkouden
pi_2609114
quote:
Op dinsdag 25 december 2001 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Les 2: Loop op je tenen.
Viper 4 life
  woensdag 26 december 2001 @ 03:00:33 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2609140
quote:
Op woensdag 26 december 2001 02:55 schreef Showtime het volgende:
Les 2: Loop op je tenen.
Les 3: Stel jezelf niet boven de ander
pi_2609222
quote:
Op woensdag 26 december 2001 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Les 3: Stel jezelf niet boven de ander
Les 4: Geef hem altijd gelijk, want tegenspraak duldt hij niet.
Viper 4 life
pi_2610240

Een favoriete foto van de GJ fans.
Gert-Jan de favoriet van BB3

woensdag 26 december 2001 @ 13:00:54 #48
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2610248
Stukje streamverslag gepikt van Inge op MW, 12.30 uur.

Mijn moeder zou het niet leuk vinden om te horen maar als ik kaal wordt en ik vind het niet mooi, of een muts op moet zetten, omdat ik mij er niet lekker bij voel, dan laat ik mijn hoofd sprieten.
Sprieten? Vraagt Sandy.
Ja zegt Gertjan haar inplant net als Gerard Joling.

pi_2626864

Bellen voor Gert-Jan 0909 0303

De laatste 3 dagen zijn begonnen!
Gert-Jan GO FOR IT !!!!

pi_2636559

Nog 2 dagen Gert-jan.
0909 0303

En alle GJfans zijn massaal aan het bellen. Want er mag er maar 1 de winnaar van BB3 worden en dat is Gert-Jan.

pi_2636787
Even voor alle GJ fans, willen jullie in het topic van Jammie bel je voor GJ Ja of Nee. Ja in vullen en ook doen natuurlijk. Echte Fans bellen (al is het maar 1x ) voor hun favoriete BB bewoner Gert-Jan
Alvast bedankt

[Dit bericht is gewijzigd door powergirl op 29-12-2001 01:02]

pi_2636911
quote:
Op woensdag 26 december 2001 00:09 schreef powergirl het volgende:
[afbeelding]
foto Who van MW

Go Gert-Jan GO GO.

I wanna go with him only with beer, not wine
pi_2641657

foto who van MW.

Kanjer bedankt!!!
Voor de leuke BB tijd.
Vanavond nog de laatste Battle en morgen de grote dag.
Voor mij ben je al de winnaar geworden van BB3.
GERT-JAN je ben een TOPPER.!!

Zet hem op vanavond en morgen, geniet er met volle teugen van. Powergirl zit bij Mickey Mouse maar in gedachten in ALmere en schreeuwt nog 1x Gert-Jan je bent een Toooopertje!! De enige echte winnaar van Big-Brother the Battle.

pi_2645351
Ik kan mij heel goed voorstellen dat Gert Jan een jaartje gaat zeilen...
Een E-commerce Consultant die de betekenis van URL niet weet...
ik schaam mij voor mijn 'vak'genoot
...
pi_2674813
Bron: Mediawatchers

30e Nike Egmond Halve Marathon - 13 januari 2002
Naar aanleiding van een weddenschap met zijn broer heeft GJ zich opgegeven van de Halve Marathon van Egmond. Hij heeft niet voor niets zoveel loop-oefeningen gedaan! Vier dagen na zijn 34e verjaardag start Gert-Jan onder het nummer 202261

De Nike Egmond Halve Marathon trekt op de 2e zondag van januari jaarlijks een grote stroom lopers naar deze Noord-Hollandse badplaats. Voor elke rechtgeaarde loopliefhebber is dit eerste grote loopspektakel in het nieuwe jaar een evenement om er bij te zijn. Voor velen is het ook een reünie want wie eenmaal de sfeer bij dit bijzondere evenement geproefd heeft komt jaarlijks terug. De grote belangstelling heeft voor de organisatie geleid tot het ook dit jaar instellen van een deelnemerslimiet. Door het starten in groepen is de capaciteit iets toegenomen. Vooral omdat ook dit jaar eerst langs het strand wordt gelopen heeft ieder voldoende ruimte om deze halve marathon in eigen tempo te volbrengen. Maximaal 10.000 lopers zullen dit jaar aan de 21 kilometer kunnen deelnemen.
In de afgelopen 29 jaar heeft de Nike Egmond Halve Marathon een heroïsche reputatie opgebouwd. De vaak winterse omstandigheden bepalen doorgaans het karakter van deze klassieker. Sneeuw, ijs, regen en storm staan bij velen in het geheugen gegrift. Soms echter was het weer mild en bijna lenteachtig. Altijd echter is de finale zwaar. Dit boeiend aspect van de Nike Egmond Halve Marathon maakt deze nieuwjaarsklassieker een evenement waar vele duizenden lopers elkaar elk jaar weer terugzien. Het succes van de Nike Egmond Halve Marathon is voor een groot deel te danken aan een unieke afwisseling in het parcours. Een afwisseling waarin de natuur van enerzijds het Noordzeestrand en anderzijds het Noordhollands Duinreservaat een grote rol speelt.
De gehele accommodatie van de Egmondse sporthal en het aangelegen subtropische zwembad, waaronder kleedkamers en douches, staat deze dag ter beschikking van de deelnemers. Zowel de start als de finish vinden dit jaar weer plaats op de fraai gerenoveerde Noordboulevard. Na de start volgt een ronde door Egmond aan Zee en wordt eerst het strand bereikt. Op de terugweg door de duinen zal de steile klim op de Bloedweg op bijna twee kilometer voor de finish als scherprechter optreden. Temidden van taferelen als op Alpe d'Huez bij de Tour de France loop je Egmond aan Zee daarna binnen. Langs de vuurtoren wordt de finish bereikt op de Noordboulevard

Bron: http://www.egmondhalvemarathon.nl/ehm.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')