quote:Bedankt!
Op woensdag 16 januari 2002 20:20 schreef Marlo het volgende:
Natuurlijk ka je hier slapen Faithy.* Marlo pakt de sleutel van haakje zeven
Alstjebl...euh.....
Hoe kan dit, dit is sleutel 13.* Marlo zoekt alle haakjes af en ziet dat er helemaal niks meer van klopt. Nou, dan krijg je kamer dertien, er is hier iemand heel vervelend bezig geweest.
* Marlo heeft zo'n flauw vermoeden wie en sluit de verwarming af van de kamer van die maffe man die alle wodka opdrinkt.
* Faithy is wat later terug dan verwacht.
Al die studieproblemen ook.. godzijdank heeft ze nu eindelijk eens wat rust....
Weet iemand hier of er al een Strand tent is op het eiland?
* Faithy is dol op strandtenten en zou er graag een openen... ze vindt een eiland zonder goeie gezellige strandtent maar niets....
Ik ga naar mn kamer!
Tot ziens!
* Faithy loopt naar haar kamer en ploft op het grote zachte bed neer...
Groeten Marlo
* Marlo loopt weer naar beneden en gaat een beetje eten.
Zoals algemeen bekend is Dr. Kasper niet vies van een poes en hij aait het beestje over z'n koppetje.
Hé, waar kom jij ineens vandaan?
Hallo? Kan ik mij hier ergens opfrissen?
* Marlo pakt een sluetel van het rekje en loopt met Imaculata naar haar kamer.
Langzaam peuzelt ze het hele stuk ham op, maar houdt ondertussen alle bewegingen in de kamer goed in de gaten.
Kan ik hier slapen?
* hij kijkt eens naar de muren en het valt hem op dat de het behang aan het bladderen is geslagen. Het monstertje ziet niet dat het hem is opgevallen. Als hij zijn hoofd naar beneden richt ziet hij bloedvlekken op het tapijt.
Hoeveel sterren heeft dit hotel?
Waar komt die bloedvlek dan vandaan?
Dank je wel.....ik ben Imaculata trouwens, aangenaam.
dat is geen bloed, het is bosbessensaus die ik altijd over mijn ijs doe. Ik denk dat ik daar wat van gemorst heb.
* Imaculata loopt weer naar buiten.
* Num loopt door de draaideur het hotel binnen. Rechts van de balie hangt het mededelingenbord.
* Num pakt een papiertje en schrijft:
code:Nou ik hoor het wel. Als dit niet lukt dan hang ik wel meer briefjes op. Zou er misschien iemand zijn die verstand van antiek heeft? Misschien is de ring wel geld waard...Gevonden: groene ring Af te halen bij Num
Korte Kade C
Fokdorp
* Num loopt het hotel weer uit
*ding dong*
Hij zegt: Goedenavond een kamer graag.
De Hotelmedewerker zegt: We hebben nog een klein kamertje op het noorden vrij. Het is niet veel, maar wel goedkoop.
De vreemdeling zegt: Dat is prima.
De vreemdeling tekend het gastenboek onder de naam GeaK
Welkom, ik wens jullie beiden een aangenaam verblijf.
ehm .. meneer de receptioniste weet u toevallig of je hier op dit mooie eiland een huis kan kopen of huren , liefst in het centrum??
In het centrum staat nog wel een slijterij leeg, misschien kun je daar wat mee* Zegt Marlo tegen de andere gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |