abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2002 @ 19:49:45 #76
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3699936
* BlaatschaaP loopt een beetje erg verdwaald rond op zoek naar EilandBewoners....("die er zouden moeten zijn..? toch?")
* Na lang lopen pakt ze dan toch maar haar dekentje uit en gaat een beetje verkleumd van de zeelucht op het strand zitten....wachtend op een teken van leven...
  dinsdag 2 april 2002 @ 20:02:12 #77
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3700094
* Marlo loopt over het strand te genieten van het moeie weer als hij plots Blaatschaap ziet zitten kou kleumen.

Zeg, heb jij niet gewoon een huisje ofzo dat je het lekker warm hebt?

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  dinsdag 2 april 2002 @ 20:09:36 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3700185
* BlaatschaaP schrikt wakker uit een korte slaap als ze een vrouw voor haar ziet staan. "Is dit dan een van die bekende EilandBewoners waar ze het over hadden?". flits meteen door haar heen. Langzaam staat ze op, en dan bedenkt ze zich de vraag die deze eigenaardige vrouw stelde. Na even na te denken zegt ze :"Nou euhm, ik ben hier net aangekomen met mijn zelfgemaakte Zeilbootje, en ik zoek het hotel hier in de buurt, weet U misschien waar ik die kan vinden, of misschien een andere schuilplaats tegen deze koude eigenaardige winterlucht, en om te kunnen overnachten?".

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 02-04-2002 20:21]

dinsdag 2 april 2002 @ 20:29:55 #79
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3700438
Ik heb altijd wel een kamer vrij in mijn hotel.

* Marlo helpt Blaatschaap overeind en loopt met haar naar zijn Hotel.

Kijk hier is het

* Marlo geeft een sleutel van een kamer aan Blaatschaap.

Alstjeblieft, kan ik je verder nog ergens mwee van dienst zijn.

Ja pluisje ik houdt mijn handjes thuis

dinsdag 2 april 2002 @ 20:32:00 #80
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3700462
* BlaatschaaP neemt maar al te graag de sleutels aan en sjokt langzaam de trap op waar ze na toch even zoeken haar kamer vind, en neerploft op haar idioot lekkere bestelde waterbed.. *snurk*
  dinsdag 2 april 2002 @ 21:01:38 #81
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_3700915
* BlaatschaaP word maar weer eens wakker..gapend kijkt ze om zich heen, en ziet de stralende lentezon door de vervelende regenwolkjes doorbreken. Ze staat op en pakt haar spulletjes bij elkaar, want vandaag is het de grote dag..Vandaag gaat ze haar nieuwe huisje proberen te bouwen! Eerst even informeren hoe en wat, en dan kan het werken beginnen . Ze loopt naaar beneden en laat een briefje aan Marlo met daarbij het geld voor de overnachting achter.
  dinsdag 2 april 2002 @ 21:17:15 #82
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3701111
* Marlo ziet BlaatschaaP weer verdwijnen en besluit een beetje op te ruimen. Als hij bij het prikbord komt ziet hij een oproep van Num om eeen ring te halen.

Oe, een ring, dat klinkt mooi.

* Marlo loopt maar eens naar Nums boot

woensdag 10 april 2002 @ 14:00:46 #83
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3784849
* Dr.Daggla zoekt een kamer
-
  donderdag 11 april 2002 @ 15:49:24 #84
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_3798115
* GeaK zegt: het is nog al rustig hier op het fok eiland
- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
  donderdag 11 april 2002 @ 17:31:11 #85
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_3799431
* Marlo geeft de dokter een sleutel. Kamer 7, gang door en dan aan het einde links. Kan ik U verder nog ergens mee van dienst zijn?

Ja, is beetje stil, school he ;-)

vrijdag 12 april 2002 @ 12:05:19 #86
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3806989
quote:
Op donderdag 11 april 2002 17:31 schreef Marlo het volgende:
* Marlo geeft de dokter een sleutel. Kamer 7, gang door en dan aan het einde links. Kan ik U verder nog ergens mee van dienst zijn?

Ja, is beetje stil, school he ;-)

Neuh..Ik trek me ff terug en ga me orienteren over m'n input op het eiland..
Toch bedankt
-
  zondag 28 april 2002 @ 00:15:34 #87
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3987759
* Sitethief komt aangelopen hangt een briefje op met de volgende tekst :

op 28 april om 10 uur s'avonds is de officiele opening van Legolas O.S. .
er zijn dan Legolas-pasjes te winne voor een jaar gratis internet in het café en 20% korting op alle producten .
Ook is all consumptie en internet gratis die avond .
Verder geef ik 20 computers , 10 beamers , 5 inktjet printers en een hoop losse zooi weg

Ik hoop julllie dan allemaal te zien

Sitethief.

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:28:09 #88
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5592847
* Een groepje mannen komt aanlopen bij het hotel. Zonder zich te melden lopen ze de lift in naar de bovenste, derde verdieping. Ze gaan de laatste kamer aan de linker kant binnen en leggen pluisje op het bed.

Slaap lekker, en niet te veel lawaai he.

* 2 soldaten houden de wacht terwijl de rest ook een dutje doet. Dagobert loopt weg, op weg naar het paleis.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zondag 1 september 2002 @ 16:19:41 #89
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5608997
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 09:21 schreef pluisje het volgende:

[..]

Uhm Gerdo, ik zou je best willen zeggen waar ik zit, maaruhm, ik ben ontvoerd, en ik kan niet zo hard schreeuwen
(pssst, schijnt dat ik binnenkort richting Dagotel vervoerd wordt)

* Gerdo wandelt gewapend met een tot de nok toe met perenijs gevulde koelbox richting het Dagotel.

* BONK BONK *

Ik kom perenijs brengen voor Pluisje, en misschien willen haar bewakers ook wel wat!!!??? Mag ik haar trouwens niet gewoon meenemen? We missen haar ranja zo...

* Gerdo wacht op een reactie van de mensen binnen...

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  dinsdag 3 september 2002 @ 19:28:41 #90
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5642313
* Een stevig gebouwd man, gehuld in het blauw stapt naar buiten.

Goeieavond meneer, zou U ons niet willen storen? We zitten midden in een belangrijke vergadering en ik heb nog nooit van pluisjes gehoord die ijs eten. Meestal dwarrelen die dingen door de lucht. Prettige dag verder.

* De man sluit de deur en wacht tot hij voetstappen in de gang hoort weg gaan.

dinsdag 3 september 2002 @ 19:32:56 #91
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5642367
* pluisje hoort een vreemde stem en roep heel hard om hulp!!
  dinsdag 3 september 2002 @ 19:50:10 #92
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5642690
* Een van de andere bewakers wordt wakker door een enorme gil. Hij springt op uit zijn bed, rent op pluisje af en snoert haar de mond.

Stil, of we doen je wat!

dinsdag 3 september 2002 @ 20:10:59 #93
34375 Gerdo
pi_5643066
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 19:32 schreef pluisje het volgende:
* pluisje hoort een vreemde stem en roep heel hard om hulp!!
* Gerdo is zoals gewoonlijk goed van vetrouwen en wandelt door de gang weer naar buiten.

* op hetzelfde moment hoort hij echter een afgrijselijk harde schreeuw om hulp

Dat klinkt als Pluisje! Verder is er niemand op het eiland die een dergelijke door ranja aangetaste stem heeft. Dan heeft die vriendelijk uitziende, stevig gebouwde en in het blauw geklede man toch niet helemaal de waarheid gesproken.

Gelukkig ben ik op alles voorbereid!

* Gerdo pakt wat ijsjes uit zijn koelbox en verwijdert de dubbele bodem. Onder deze bodem komt het glimmende staal van de Perenijs Stinger 2002Gti hem al tegemoet. Een wapen in het diepste geheim getest door de NASA en de Amerikaanse luchtmacht. Vele malen krachtiger dan de momenteel verkrijgbare handwapens.

* met de ijsjes die verspreid over de grond liggen vult hij een leeg magazijn en schijft dit in de Perenijs Stinger. Daarna hangt hij een met magazijnen behangen riem om zijn nek en tovert hij een Festini Perenijs Keycord in een oogwenk om tot een heus Perenijs haarband, rambo stijl! Als een heuse guerilla strijder staat hij voor de deur van het dagotel

En ja, wat nu?! Ik zou willen dat de ninja's hier waren! Ik heb alleen geen tijd te verliezen, er moet snel actie ondernomen worden.

IAAAAAHHHHH!!!! It's Perenijs Time!!!

* met een karatetrap waar de gemiddelde ninja in de dojo alhier jaloers op zou zijn vliegt Gerdo door de lucht en zijn voet beland met een knal tegen de deur van het Dagotel die als ware het een dunne glaze wand, in duizenden stukjes uiteenspat

I'm back Dago!! Ghehe!!

* dago kijkt verschrikt op en grijpt naar zijn wapen, maar in die fractie van een seconde heeft Gerdo zijn Perenijs Stinger al ontvuurd een een lading Perenijs die tijdens het afvuren is gemengd met een speciale emulsie bereikt Dago voor hij de ook maar wat heeft kunnen doen. De inslag van de Perenijs doet Dago een meter door de lucht vliegen alvorens hij met een klap tegen de muur vliegt en op 1 1/2 meter hoogte met armen en benen gespreid op de muur blijft ... hangen! Jawel lieve kijkbuiskinderen, Dago blijft weerloos HANGEN! De bij de lading Perenijs gevoegde emulsie is niets meer en niets minder dan het (tevens door de NASA ontwikkelde) P.L., oftewel Peren Lijm! Een lijm op basis van gesmolten Perenijs en enkele persoonlijk door Wubbe Okkels van de maan meegenomen maanstenen. Deze wordt in de ruimtevaart gebruikt als componentenlijm in het geval van beschadigde schuttles, maar is voor speciale missies als deze tot Gerdo's beschikking

Nou, dat was me de entree wel! Gerdo has entered the building!! IAAAAAHIAAAAHHIAAAAAHHH!!! Nu snel naar de bron van al dt geschreeuw, want ik weet niet wat ze Pluisje hier te eten hebben gegeten, maar ze klinkt als een ranja-junk, en daar is de buurt vast niet blij mee!

pi_5648731
een van de ninja's heeft de sensei ingelicht over de gebeurtenissen rondom het hotel.... meteen vertrekt ninja-mod met een groep ninja's richting het hotel.....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5655000
* erikh gaat als 1 van de eerste ninja's naar binnen en valt het op dat er een doodse stilte heerst.
pi_5656271
* Gerdo draait zich om en ziet Erik en Ninja binnenkomen...

Mannen, Pluisje is hier! We moeten een plan verzinnen om haar te redden want ik MOET echt weer een dosis ranja hebben!

pi_5658759
*ting* *ting* doet rickmans op de bel op de balie van het hotel. Jeetje is er nou niemand die even mij kan helpen....

Mmmm klinkt trouwens wel erg lawaaiig moet ik zeggen...

woensdag 4 september 2002 @ 21:10:32 #99
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_5658911
Jaha! Ik ben er al! Tjees, stomme crash

Gerdo, dit is Het Hotel niet meer het Dagotel en het was niet Dagobert die je zag, maareen simpele ziel: de bewaker

woensdag 4 september 2002 @ 21:24:20 #100
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5659111
* pluisje hoort heel veel stemmen en besluit het nog maar eens op een krijsen te zetten

Heeeeeeeeeelp

pi_5659172
Ja sorry hoor, denkt rickmans, ik moet niet in een hotel zitten waar van dat gekrijs is.

* rickmans loopt weg naar rustiger oorden....

kut herrie hier

woensdag 4 september 2002 @ 21:32:13 #102
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_5659276
Ej, ik was hier speciaal voor U meneer. En we hebben hier geen andere Hotels. Als U dus een slaapplek onder dak zoekt moet U toch echt hier zijn.
pi_5659319
Ah sorry ik zag u niet, zeker wat weggedoken achter de toonbank. Heeft u misschien een lawaai vrije kamer?
  woensdag 4 september 2002 @ 21:45:39 #104
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_5659602
Jahoor, als U hier de gang in loopt en dan de laatste kamer. Ga er vanuit dat U daar nergens last van zult hebben.

* Marlo overhandigt de sleutel

En wat mag ik als naam voor U noteren?

pi_5659801
rickmans is de naam, zegt rickmans, ik heb dus echt geen last van dat viswijven geschreeuw?
  woensdag 4 september 2002 @ 21:55:33 #106
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  woensdag 4 september 2002 @ 22:03:40 #107
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_5660014
Aangenaam kennis te maken meneer Rickamns, ik zal er alles aan doen om het geschreeuw te stoppen.

* Marlo loopt de trap op naar boven en treft daar een enorme bende aan. Een blauwe man aan de muur, een man met een perernijsschietert in zn hand die anders altijd zo lief ijsjes gaf aan Marlo, Pluisje op bedzonder ranja en een andere vreemde meneer die niksnuttend Gerdo aanstaart.

Pluisje!!!!!

* Marlo rent naar het bed en vlak ervoor tilt de vreemde man hem op.

Wegwezen jullie!

* Hij zet Marlo weer neer en probeerd vervoglens de schietert van Gerdo af te pakken.

Onee! Help!

* Marlo rent de trap af en holt naar meneer Rickmans toe.

Help! Pluisje is gevangen

pi_5660045
Ja dus? Kan jij ook niet even stil zijn. Ik kom hier voor mijn rust, als ik herrie wil dan ga ik wel naar dat vervelende mens in mijn woonark toe
  woensdag 4 september 2002 @ 22:13:03 #109
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_5660267
Nee! We moeten haar redden, dit kan toch niet zomaar? Of wel soms? Ons lief ranjameisje

We kunnen toch niet zonder ranja op dit eiland?

pi_5660283
Mjah daar zit wat in, weet je zeker dat ze niet bezig was met een of ander kinky liefdesspel met Breuls?
  woensdag 4 september 2002 @ 22:17:19 #111
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_5660383
Jah, dat weet ik zeker. Ze heeft niet geboekt en Gerdo was er en een enge meneer.

* Marlo rent de trap en sleurt Rickmans met zich mee. Jij moet haar redden!

Ben weg

pi_5660422
Redden? Ik? maar hoe dan?

En waar is die verdraaide hotelbaas heen die floept weer eens weg terwijl ik ineens iets moet gaan doen...

Nou laten we eerst maar na gaan denken en rickmans gaat op de trap zitten.

woensdag 4 september 2002 @ 22:36:02 #113
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5660800
*help mij*

* pluisje jammert

pi_5661213
ach wees een stil mens, denkt rickmans, jeetje met die herrie kan ik dus echt niet nadenken ....
pi_5671302
Ninja-mod en erikh overleggen ondertussen over de beste strategie om omgezien pluisje te kunnen redden.

Ze besluiten om de luchtschachten te betreden maar zien daar snel weer van af om niet teveel lawaai daarin te maken

donderdag 5 september 2002 @ 17:16:52 #116
34375 Gerdo
pi_5671638
Schiet! Schiet! Schiet! NIEMAND komt aan mijn perenijsschieterd! Enne, Marlo, normaal ben ik wel een vriendelijke persoontje hoor! Maar ja, in tijden van nood maakt een perenijs-verkoper rare sprongen, zoals een oud Fok-eriaans gezegde zegt!

Zo, die enge vreemde man plakt nu in ieder geval naast die blauwe man (raar volk hier, enge mannen, blauwe mannen...) aan de muur!

Eh.... Waar is die Pluisje nou? Ik hoor wel een afgrijselijk ranja-gekerm, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dat haar is... Wat een godvergeten teringherrie!

* Gerdo hoort een geërgerde man naast zich klagen over de herrie...

pi_5672292
* pluisje hoort weer allerlei stemmen en besluit nog eens een kansje te wagen

Joehoe, ik ben het, pluisje, ik heb dooooooorst!!

donderdag 5 september 2002 @ 19:17:20 #118
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5673360
* De man in het blauw komt langzaam weer los van de muur. Hij krabbelt overeind en gaat naar het bed toe, terwijl de andere man zich met Gerdo bezig houdt, pakt hij Pluisje uit haar bed en probeerd naar buiten te glippen. Hij heeft nog geen stap buiten de kamer gezet of er staat een man die hem stopt, het is Rickmans
pi_5680502
Zeg, waar gaat dat heen? vraagt rickmans
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:14:24 #120
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5682082
de sensei en zijn ninja's zijn hondsbrutaal via het dak het hotel binnengekomen en zien ineens rickmans staan... de situatie is meteen duidelijk.... * ninja-mod en zijn ninja's zijn klaar voor alles.....
> BTi <
pi_5683298
<edit> stomme fout in het verhaal </edit>

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 06-09-2002 14:22]

pi_5683574
Hopeloos offtopic
jongelui, ninja vriendjes: volgens mij hield ik juist de man met pluisje tegen... volgens mij hoef ik dus niet gevierendeeld en gespiest te worden hierom, toch? Of heb ik een stukje van jullie verhaallijn gemist
  vrijdag 6 september 2002 @ 14:15:30 #123
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5683764
[OT] euhh ik dien als backup rickmans... ik deed verder nog nix... ik weet niet waarom erik nou met dit kwam.. [OT]
&gt; BTi &lt;
pi_5683855
oeps, erikh ziet zijn fout in en verontschuldigt zich bij rickmans.

Erikh dacht dat hij het hele verhaal had gelezen maar kennelijk niet goed.

pi_5686410
hmmmzz...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 6 september 2002 @ 19:34:49 #126
34375 Gerdo
pi_5689126
* Gerdo ziet het gekibbel nog even aan maar besluit er dan toch maar wat van te zeggen:

Dames, soms een bakje koffie erbij? Koekje eventueel? Of zullen we toch eens kijken we nog een soort van reddingspoging kunnen ondernemen? Terwijl Erik Rickmans tegen hield, is die rare blauwe man er met Pluisje vandoor gegaan....

* Gerdo kijkt vragend naar de mannen die voor 'm staan

vrijdag 6 september 2002 @ 20:04:00 #127
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5689549
* De man in het blauw zet het op een rennnen. Snelt de trap af, het hotel uit. Hij springt in een auto en rijdt weg.

Jullie lieten hem zelf gaan, kan er ook niks aan doen

pi_5690049
* rickmans rent snel achter de auto aan

Het gaat wel hard, maar de vele hobbels en het slechte wegdek van Fok!eiland is het niet onmogelijk voor rickmans om de auto binnen zijn gezichtsveld te houden...

pi_5690577
Zeer beschaamd omdat erik de verkeerde persoon tegenhield rent hij rickmans achterna om te helpen de auto bij in te halen.

Rickmans en erik rennen zo hard als ze kunnen en het lijkt erop dat de auto steeds meer in zicht komt.

zondag 8 september 2002 @ 18:53:21 #130
34375 Gerdo
pi_5710183
* Gerdo ziet Rickmans en Erik rennend het Hotel verlaten en besluit dat het toch slimmer is een scootertje te pakken. Hij houdt een nietsvermoedend scootermeisje aan op straat...

Halt! In naam van de red-Pluisje-missie vorder ik deze scooter!

* Gerdo sleurt het meisje van de scooter en scheurt Rickmans en Erik achterna!

zondag 8 september 2002 @ 19:23:31 #131
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5710607
de sensei en zijn ninja's zetten de achtervolging in.. [OT] lekker handig verhaal volgen als je het hele weekend off-line bent... [OT]
&gt; BTi &lt;
pi_5711394
*zweet*

pff das nog een best eind lopen denkt rickmans, terwijl hij pluisje in een van de comfortabele stoelen zet van het hotel. Zeg, misschien een heel brutale vraag, maar mag ik een glaasje ranja van u?

zondag 8 september 2002 @ 20:14:14 #133
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5711411
* pluisje lebbert haar 3e glas ranja leeg

Mwah, ik heb wel wat over

* pluisje schenkt de meneer een glaasje ranja in en kijkt tevreden om zich heen

pi_5711423
Zeg mevrouw wat deed u daar eigenlijk in dat rare gebouwtje, vraagt rickmans
  zondag 8 september 2002 @ 20:17:55 #135
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5711460
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet

Dagobert deed opeens heel raar enzo, en nam me mee en opeens zat ik daar. Gelukkig kan ik nu morgen weer lekker terug naar mijn mooie paleis

zondag 8 september 2002 @ 20:29:10 #136
34375 Gerdo
pi_5711632
* Gerdo vraagt zich af of hij soms een post heeft gemist. Hij dacht toch echt dat men Pluisje nog aan het achtervolgen was...

Nou ja, maakt ook niet uit. Op de een of andere manier schijnen we haar gered te hebben: dus driemaal HOERA voor onszelf dan maar! Waar is die enge blauwe man eigenlijk gebleven? Wat een gedoe zo op de zondagavond zeg! Morgen weer gewoon wat ranja slobberen en perenijsjes verkopen...

* Gerdo kijkt tevreden nog eens terug op het afgelopen weekend.

Hebben we al Fok!Eilanders onze burgerplicht toch mooi weer gedaan!

pi_5711658
Ja dat is wel fijn denk ik...

* rickmans zou eigenlijk ook wel een eigen plekje willen hebben, maar dan moet ik weer helemaal terug naar mijn woonboot en daar is dat mensen.... neuh daar heb ik geen zin in, denkt rickmans

zondag 8 september 2002 @ 20:35:47 #138
34375 Gerdo
pi_5711753
* Gerdo denkt dat Rickmans wellicht zin heeft een poosje in de Perenijs strandbar te verblijven.

Aangezien er van hevige klandizie in mijn barretje geen sprake is, kun je daar misschien wat tot rust komen. Tussendoor aan een lekker ijsje lebberen, aan ranja slobberen...

Nou ja, ik hoor het nog wel. Ik ga nu maar eens kijken of mijn barretje er nog steeds staat. Wegens alle commotie rond Het Hotel ben ik er niet aan toegekomen mijn zaak nog een beetje bij te houdende afgelopen dagen. Er zal wel het een en ander aan huishoudelijke activiteiten plaats moeten vinden...

* Gerdo groet de aanwezige mensen en wandelt vredig in de richting van zijn stranbar.

pi_5711962
* rickmans groet pluisje

Het was gezellig, maar pas wel op voor vreemde mannen hoor op het eiland, voor je het weet moet ik weer het halve eiland voer rennen om je te redden

* rickmans rent achter Gerdo aan

Wacht op mij... wacht op mij....

zondag 8 september 2002 @ 20:54:27 #140
34375 Gerdo
pi_5712043
* Gerdo hoort geroep achter hem, draait zich om en ziet een dolenthousiaste Rickmans in zijn richting rennen. Gerdo houdt zichzelf staande en laat Rickmans naderen.

Dag meneer Rickmans! Wat kan ik voor je doen? Toch besloten een kijkje te komen nemen in mijn strandbarretje? Je bent in ieder geval van harte welkom!

pi_5712057
Ja dat lijkt me wel iets, kan tenminste wel wat afwisseling gebruiken
  zondag 8 september 2002 @ 21:00:54 #142
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5712173
Ja zeg nu ben ik helemaal alleen
pi_5712223
quote:
Op zondag 08 september 2002 21:00 schreef pluisje het volgende:
Ja zeg nu ben ik helemaal alleen
maar je mag heus wel langskomen hoor, zegt rickmans, volgens mij vindt Gerdo dat echt niet erg...
  zondag 8 september 2002 @ 21:03:11 #144
34375 Gerdo
pi_5712226
Lijkt me erg gezellig. De eenzame avonden in mijn strandbar beginnen me enigszins te vervelen, en nu vind ik natuurlijk troost in de grote hoeveelheden perenijs die ik naar binnen werk, maar een gesprek op z'n tijd is misschien een beter alternatief.

Ik weet alleen niet zeker of ik bij de intrek op het eiland nu ook m'n stretcher heb meegenomen, of dat die nog op het vaste land staat... Ik hoop het niet, want ik zou het vervelend vinden mijn gast geen goed bed aan te kunnen bieden.

We zullen zien, loopt u mee? Het is niet zo ver meer hiervandaan!

---
Edit:

Pluisje, natuurlijk vind ik het niet erg als je meekomt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
---

zondag 8 september 2002 @ 21:39:56 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5712903
* pluisje gaat vannacht lekker met de heren mee, zo alleen is ook maar alleen
  maandag 9 september 2002 @ 17:56:29 #146
34375 Gerdo
pi_5724161
* Gerdo vindt het erg leuk dat Rickmans en Pluisje gezellig met hem meegaan, maar maakt zich wel een beetje zorgen om de rommel die het in zijn strandbarretje is, de gasten moeten natuurlijk geen verkeerd beeld krijgen van de anders zo nette Gerdo.

Rickmans, Pluisje, ik zal alvast maar zeggen dat door die commotie van de afgelopen dagen mijn strandtentje er niet zo heel erg opgerukimd bij zal liggen. Hopelijk geen probleem om tussen een berg lege perenijs-verpakkingen te liggen?

maandag 9 september 2002 @ 18:35:01 #147
34375 Gerdo
pi_5724603
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:26 schreef PizzaPablo het volgende:
* PizzaPablo kijkt tussen door nog even naar de bar waarop de Festina perenijs meisjes in weinig kleding de eerste klanten voor enig vermaak zorgen. Een mooi gezicht zit hij te denken.
* al wandelend richting zijn strandtentje met Rickmans en Pluisje hoort Gerdo om zich heen opgewonden verhalen van mensen die in zekere PizzaHut zijn geweest. Gerdo richt zich tot de opgewonden mensen:

Ik wist niet eens dat we een PizzaHut hadden! Wat zegt U? Perenmeisjes? In de PizzaHut? Het moet natuurlijk niet gekker worden! MIJN perenmeisjes in een PizzaHut? Ik zal daar eens even wat van gaan zeggen, want dat kan natuurlijk niet hè!

* ontzet zet Gerdo en sprintje in richting de PizzaHut (waar is die tent eigenlijk???) en stormt als een dwaas de hut in, en richt zich tot een maffe VisVent en een oververhit Italiaans mannetje dat uit de keuken komt. Potverdorie!! Wat is hier allemaal aan de hand?? MIJN perenmeisjes in een PIZZAHUT???

Meisjes, kom mee, we gaan naar huis! Jullie laten je toch niet voor het karretje van zo'n maffe pizzabakker en een vis-verkoper spannen hè? Ik mag toch hopen dat jullie weten dat jullie beter verdienen!

* gewillig komen de meisjes va de bar en volgen Gerdo in de richting van de strandtent, alwaar Rickmans en Pluisje al op hem staan te wachten.

pi_5822481
* Het is nog vroeg in de morgen. Een legioen wakkere hotelkamermieren uit de Kerk wandelt het hotel binnen. Ze zijn op zoek naar ranja.
In de lobby vinden ze ranjakringen op de tafelbladen en een paar achtergebleven bekertjes met restjes ranja. In de keuken staat een slecht afgesloten jerrycan ranja die net als de rest wordt opgeslurpt. Tot er geen ranjamolecuul meer over is.
Op een kamer op de eerste verdieping vinden de mieren een ranjadoortrokken hotelkamer. De matras zit vol ranja-angstzweet, ranjatranen en onverdund ranjasnot. Alles wordt opgesmikkelt.
Verzadigd gaan de mieren terug naar de Kerk waar ze hun zoete vrachtje lossen. Een stel mieren blijft achter in het hotel want de ranja kan elk moment aangevuld worden. Je weet maar nooit... Ze krioelen controlerend door de kamers, hallen, zalen en keuken.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 02:28:16 #149
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_6117499
Gerdo's bar lijkt niet open te zijn.
Met mijn ziel onder mijn arm strompel ik dan maar naar de lobby van het hotel.

'Ranja on the rocks graag'
Is het laatste wat ik zeggen zal, damn you ranja.
Mij krijg je niet loslippig.

Kan ik ook cash betalen?

maandag 7 oktober 2002 @ 20:01:16 #150
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_6156655
* Marlo komt aangelopen met een glaasje met oranje ranja met steentjes erin.

Alstublieft

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')