Marlo!! Ik ben er weer! Ik kom gezellig hier oud en nieuwvieren.
* Marlo geeft Dagobert een dikke knuffel en samen gaan ze gezellig beneden in de lounch tv zitten kijken. Totdat het 12 uur is.
Alexanderr kijkt even snel in de receptie of dat kleine monstertje van een Marlo nergens is en glipt dan met de kruiwagen naar binnen.
Ergens op één van de bovenste etages is al snel een schuilplaats gevonden, een plekje dat niemand zal vinden.
Hij trekt Craziest en Callista hardhandig uit de kruiwagen en bindt ze beiden vast aan het bed.
De nog altijd angstig piepende Callista krijgt een harde klap op haar hoofd en is dan eindelijk ook stil.
Dan gaat Alexander gaat op zoek naar een oude krant waar hij in flink de schaar inzet.
Evne later is de brief met de eis voor het losgeld klaar, in schots en scheve kapitalen bij elkaar geplakt, glipt hi nog één keer naar buiten onderweg naar de Tuinen van Fok.......
[Dit bericht is gewijzigd door Alexanderr op 06-01-2002 11:29]
Zo eens even denken wat ik alleemaal kan gaan doen met 10 miljoen fokeuro's
Haha misschien maak ik er wel 20 van, die Lurky-vrouw zit volgens mij wel goed in de slappe was, daar kan ze best wel wat van delen
Craziest en Callista slapen inmiddels hun alcoholroes uit en Alexanderr ligt te dromen over zijn nog te ontvangen fortuin.
Een mooi begin van deze druilerige zondag.....
Tranen biggelen over het kleine spruitjes wangen terwijl Alexanderr haar vervolgens stevig aan een stoel vastbind.
De kleine kan zich met geen mogelijkheid meer bewegen en ademen gaat ook uiterst moeizaam.
Tevreden bekijkt Alexanderr het resultaat. Dan besluit hij om beneden eens het ontbijtbuffet leeg te roven. Met zulke activiteiten moet een mens nu eenmaal goed eten.
Alexanderr trekt bruut een sok van Craziest uit en duwt die hardhandig in Callista's mond
Tjonge zeg, klote koter wat kan jij gillen zeg
Alexander besluit zijn 2 gevangen dan maar alleen te laten en gaat het dorp eens in om te kijken hoe de zaken ervoor staan
en wannere hij zijn geld in ontvangst zou kunnen nemen, wnat hij wil toch echt zo snel mogelijk van die 2 gekidnapte gekken af...
Goddamned!!! Ik kan ook nog niet een minuutje weggaan of het loopt hier alweer fout zeg
Met drie treden tegelijk rent Alexanderr de trappen op en smijt de deur van de kamer open...
Callista houdt van schrik haar mond en Alexanderr kijkt verbaasd naar de dikke bult die zij links in haar buik heeft.
Nee hè?! Gadverdamme, je hebt die stinksok van hém toch niet opgevroten?!
Nou ja, jullie zullen wel honger hebben, ik zal eens kijken of er wat in de minibar zit.
Alexanderr komt even later terug met een fles gin, een blikje cola en een paar zakjes nootjes
De cola en nootjes geeft hij aan Callista, en wees er zuinig op, daar moet je zeker tot eind van de week mee doen.
De fles gin kiept ie in een keer achterover in de keel van Craziest, die prompt verstikkende geluiden begint te maken, maar even daarna met een glimlach op zijn lippen naar het plafond staard
Zo jij red je ook voorlopig wel weer even, nou niet meer zeiken jullie allebei.
Ik ga even een tukkie doen, moet nadenken.......
Dat zal Kasper wel weer zijn geweest met zo'n meisje vannem. Die doen altidj van die rare spelletjes in hun kamer.
* Marlo staat op en gaat beneden in de lounch lekker eten.
Hij besluit een mes te pakken en loopt op Craziest af, terwijl deze luid begint te kermen snijdt Alexanderr in één keer zijn oor eraf.
Met de overgebleven stukken krant maakt Alexanderr een nieuw briefje:
ME VROU W LU RKY, U ZUL T N U TOG ECHT HEEL S NEL MET GELD OP D E PROPP EN MOET EN KO MEN VOOR DAT ER N IE T S MEER OVER I S VAN UW GELIE VDEN!!!
Dan pakt Alexanderr een envelop met stopt het briefje samen met het linkeroor van Craziest daarin en loopt naar beneden, Craziest hevig bloedend achterlatend.
Alexanderr beent rechtstreeks naar de Tuinen van Fok.....
Hij besluit dat het misschien maar beter is om Craziest even los te maken
Man, wat loop jij je aan te stellen zeg!!! Hier heb je een handdoek, beetje bloed en je loopt te kermen als een klein kind
Je bent echt geen haar beter dan die kleine wurm van je, tssssk en dat noemt zich Don
Boos trekt Alexanderr de minibar weer open en giet in één keer een nieuwe fles rum achterover...
De Don denkt niet na pakt een mes en snijdt het andere oor er ook af. Stuur die maar naar James toe Alexanderr.
Oh en je komt het hotel de komende tijd ook niet meer uit. Ik vind het veelste leuk hier met jou
Alexanderr gooit de lege fles rum opzij, waar die met een harde plof op Callista's hoofd terecht komt.
Met een woedende blik in zijn ogen kijkt hij Craziest aan, hoezo Ik kom de komende tijd het Hotel niet meer uit?!!!!!
Alexanderr loopt kwaad op Craziest af, maar vergeet dat die nog steeds het mes in zijn handen heeft en voelt plots een stekende pijn in zijn lies.
Verbaasd kijkt Alexanderr naar het heft van het mes dat uit zijn dijbeen steekt.
De Don maakt van dat ogenblik gebruik om Alexanderr onderuit te schoppen, maar die trekt Don Craziest in zijn val mee terwijl hij hem hard op de lege bloedende plekken van zijn hoofd slaat.
Misselijk van de pijn valt Don Craziest om en komt bovenop Alexanderr terecht
Wat doe je man?!! roept Alexanderr verontwaardigd uit en duwt Craziest van zich af.
Craziest kijkt hem slechts met een vage glimlach aan, tis net of die hem niet kan horen, denkt Alexanderr, komt zeker door die idiote gaten in zijn hoofd
Op handen en voeten kruipt Alexanderr over de vloer op zoek naar het rechteroor van de Don, dat hij notabene zelf heeft afgesneden
Als het oor gevonden is pakt Alexanderr het van de vloer en schreeuwt keihard in het oorschelpje:
HALLLLLLLLLOOOOOOOO, KUN JE ME HOREN?????!!!!!!!
Ja, ik ben nieuw hier en wil graag een kamer. Eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt.
* lost95 kijkt nog eens naar het plafond en vraagt zich af wat er daar allemaal gebeurd.
* gooit sleutel*
Prettig verblijf verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |