abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41648247
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:22 schreef Joyce86 het volgende:
Ja ik heb m gewoon gedownload...
tuurluk!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_41650245
Gaat er iemand het concert vanavond opnemen? Zo ja, zou ik een kopietje kunnen krijgen (uiteraard tegen onkosten). Wij kunnen hier zelf niet opnemen!
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_41650684
Hoezo "tuurlijk"... hoe kom ik er anders aan?? Ik heb m gewoon bij Limewire gevonden..
pi_41650875
Wat is het voor concert dat vanavond wordt uitgezonden??
pi_41651006
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:12 schreef Koningin het volgende:
Wat is het voor concert dat vanavond wordt uitgezonden??
Het "Close Encounters" concert Live vanuit Leeds. Dus hetzelfde concert als dat ie in Nederland heeft gegeven.
pi_41657446
JIPPIEEE het is begonnen!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41657955
Lekker hoor
pi_41657975
stelletje EIKELS daar bij Veronica... gooien ze er reclame doorheen.. mis je gewoon een heel nummer... sukkels
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41658009
90.000 mensen

BUTRECLAMES!
pi_41658046
1) Robbie is een vadsig mannetje geworden.
2) Hij doet niet zijn best om mooi te zingen, hij schreeuwt meer.

Maar desondanks: Top-entertainer!
pi_41658124
Als Rob vadsig wordt, dan gaan er bij mij alarmbellen rinkelen...

Overigens ik luisterde laatst nog eens naar "Live in Berlin" en nog steeds een goede stem, en das niet zo heel lang terug.

Ik denk dat de tour misschien al (te) lang duurt en dat dat zijn weerslag begint te hebben.
pi_41658148
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:20 schreef Vicky het volgende:
stelletje EIKELS daar bij Veronica... gooien ze er reclame doorheen.. mis je gewoon een heel nummer... sukkels
Nee hoor.
Ze maken er netjes reclameblokken tussen. Het is nu niet meer live, maar wordt telkens met vertraging uitgezonden om reclame er tussen te kunnen doen.
pi_41658400
we hebben niets gemist... want de setlist klopt gewoon met a'dam. die was toen:

Radio
Rock DJ
Trippin?
Monsoon
Sin, sin, sin
Millennium
Make me pure
Me and my shadow (met Jonathan Wilkes)
Strong (met Jonathan Wilkes)
Back for good (Take That versie)
Advertising Space
Place to crash
Come undone (Take a walk on the wild side alt.)
Feel
--
Let me entertain you
Angels
Kids
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41658513
oeh... 2x 90.000 bezoekers... arm Leeds

Welk concert had eigenlijk het meeste aantal bezoekers allertijden?
Live Aid vind ik niet echt tellen overigens.

"Largest Concert Audience For A Rock Artist
The largest paying audience ever attracted by a solo performer was an estimated 180,000–184,000, in the Maracanã Stadium, Rio de Janeiro, Brazil, at a Paul McCartney concert held on April 21, 1990."

http://www.guinnessworldr(...)d.asp?recordid=50502

Largest Free Rock Concert Attendance
Rod Stewart's free concert at Copacabana Beach, Rio de Janeiro, Brazil, on New Year's Eve, 1994, reportedly attracted an audience of 3.5 million.

3.5 miljoen ??? SJEZUS

[ Bericht 46% gewijzigd door jack4ya op 09-09-2006 22:43:58 ]
pi_41658745
Ik wist helemaal niet dat vanavond het concert in Leeds live uitgezonden werd op Veronica, maar zat toevallig even te zappen gelukkig!

Wel gaaf hoor, al die mensen die uit hun dak gaan.. Het 21 juni gevoel van de Arena komt weer helemaal boven
amokaapjeeh O+
pi_41659047
"I'm having an erection all over the universe!"

pi_41659088
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef jack4ya het volgende:
"I'm having an erection all over the universe!"

hij is zo wie zo wel lekker bezig vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41659185
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

hij is zo wie zo sowieso wel lekker bezig vandaag
Waarom hebben we dit nou niet in Ned. (HDTV)

"Get close to Robbie Williams as his Close Encounters tour comes to Sky One from Roundhay Park in Leeds for the first ever live music broadcast in HD.

You'll feel like you're onstage with the great entertainer himself as he brings his extraordinary live act into our home. There's even a choice of camera angles for you to choose from so you can get the view of Robbie that you want. Within reason, young lady."

(die laatste zin... jolig)
pi_41659252
Ah, hij was ziek zei hij net, en heeft een injectie in zijn kont gehad van de doc.
pi_41659326
Haha ja maar een paar weken geleden hing hij hetzelfde verhaal op, alleen toen was hij oververmoeid omdat hij te veel sex had gehad en had ie een vitamineshot in zijn bil gehad
pi_41659524
vind het ook niet zo vreemd dattie oververmoeid was/is, die vent draait overuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41659527
En in Amsterdam had-ie de dag ervoor paddo's gebruikt. Ik vind dit echt een mega tam concert. Als je dat vergelijkt met zo'n vorige tours, dit is echt tam... Het komt pas los in de toegift.

Zeker wat nu bezig is, met die andere knakker die-ie lekker schaamteloos aan het pluggen is, is maar saai.

Ligt misschien aan mij, maar ik kwam naar het concert om weer hetzelfde gave feestje mee te maken als ervoor, maar dit keer was het het gewoon niet.
pi_41659900
JvS dat had ik ook. Het concert 3 jaar geleden was gewoon zooo onwijs gaaf. Ik vind deze ook wat magerder.. maar hij blijft wel goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41660177
Wanneer komt Robbie een keer uit de kast trouwens?
pi_41660272
Rob is geen homo, hoogstens Bi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')