abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:50:01 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40263752
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_40263822
Rudebox vind ik niet veel soeps.
Hopelijk blijft ie niet doorgaan in deze stijl.
pi_40270522
Nu op radio3 overigens

Alsjeblieft robbie, ga hier niet mee door
pi_40271202
Het gaat toch om een eenmalig project, onder een andere artiestennaam? Gewoon een uitstapje
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_40271482
Ik vind die site een beetje ondoorgrondbaar. Of ligt dat aan het feit dat ik Firefox gebruik?
pi_40272337
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:33 schreef mark_03 het volgende:
Het gaat toch om een eenmalig project, onder een andere artiestennaam? Gewoon een uitstapje
Jij bedoelt Pure Francis? Volgens mij brengt Robbie Rudebox gewoon uit onder zijn eigen naam, tenminste, dat heb ik gelezen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_40276521
Dat dacht ik ook ja. Overigens lopen er nu twee topics over dit.
pi_40280127
Ik vind het leuk. Beetje kloten met verschillende stijlen. Zo ook dat uitstapje met de big bands.
Onderschriftloos
pi_40280378
Rudebox is gewoon de eerste single van Robbie's nieuwe album... en het nummer is absoluut kut! Slechtste single-release van het jaar!
Nothing takes the past away like the future!
pi_40284191
Jullie hebben gewoon geen smaak en zijn bang voor veranderingen! Ik vind de single wel cool!
Onderschriftloos
pi_40284492
Dat ze het slecht vinden hoeft natuurlijk niet te zeggen dat ze geen smaak hebben. Ieder zijn mening. Ik vind het ook wel leuk dat hij eens wat anders probeert. Intensive Care was nu niet echt een succes.
pi_40286542
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:12 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze het slecht vinden hoeft natuurlijk niet te zeggen dat ze geen smaak hebben. Ieder zijn mening. Ik vind het ook wel leuk dat hij eens wat anders probeert. Intensive Care was nu niet echt een succes.
Niet? Ik dacht dat het best wel een goed verkocht album was.
Onderschriftloos
pi_40286598
Het verkocht niet slecht, dat zeker niet.
Maar ga alle kritieken maar na, het zou voor zijn naam niet goed zijn als hij nog 1 of 2 van zulke albums zou uitbrengen. Het is anders (waarmee ik niet per definitie slechter wil zeggen), maar kan echt niet tippen aan een album als SWYW of IBEY. Ook niet aan Escapology trouwens. Het grootste deel van de verkoop heeft hij denk ik te danken aan dat Tripping een hit werd en zijn naam.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:39:14 #14
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_40287048
Wel leuk, het is retro, groovy en heeft een lekkere beat...
Ben opzich wel benieuwd naar wat hierop komen gaat... opzich heeft robbie altijd weleens excentrieke nummers gehad, denk aan tripping, radio etc...
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_40297535
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef JeroenV het volgende:
Het verkocht niet slecht, dat zeker niet.
Maar ga alle kritieken maar na, het zou voor zijn naam niet goed zijn als hij nog 1 of 2 van zulke albums zou uitbrengen. Het is anders (waarmee ik niet per definitie slechter wil zeggen), maar kan echt niet tippen aan een album als SWYW of IBEY. Ook niet aan Escapology trouwens. Het grootste deel van de verkoop heeft hij denk ik te danken aan dat Tripping een hit werd en zijn naam.
Vind het niet eens een slecht album ...
pi_40297657
Intensive Care is ook op zich geen slecht album maar het is toch wel minder dan zijn andere albums. Mijn persoonlijke favoriet is Escapology, maar ook S(w)ing when you're winning vond ik erg lekker.

Intensive care is gewoon duidelijk een andere stijl en het past naar mijn idee ook niet echt bij zijn vorige albums en nummers, ik vond het concert dit jaar ook een stuk minder dan 3 jaar geleden, de nummers van intensive care leenden zich wat mij betreft niet echt voor een robbie concert.

Overigens vond ik zijn uitstapje met Maxi Jazz van faithless toen wel geslaagd met het nummer for my culture.

Ook delovely vond ik best wel grappig klinken.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 16:18:02 #17
4180 Hare
Come fly with me!
pi_40299763
tvptje
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:42:56 #18
134538 chansadres
Black & White
pi_40301760
Ik vindt hem eigenlijk best leuk in een foute manier
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_40305277
Guy Chambers heeft blijkbaar meer invloed gehad op zijn muziek dan dat we verwacht hadden.
pi_40309926
Ook ik vond Rudebox na de eerste keer niks aan, maar afgelopen donderdag was de verrassing des te groter dat Rudebox voorbij kwam op het eind van het concert in Berlin. Dit was een van de nrs. waar Robbie het meeste plezier in had om te zingen en ik vind het nu ook een tof nummer. Ben benieuwd naar de rest. Wat een gekte trouwens bij z´n hotel.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:25:24 #21
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40322153
pi_40326705
Ik moet zeggen dat ik rudebox wel een erg cool nummer vind . Ook dat bovenstaande filmpje is erg ok!
pi_40326722
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rudebox live in Milaan
tsja, ik moet zeggen je raakt eraan gewend maar vind het nog steeds geen geweldig nummer. Vind het ook echt geen nummer om op een concert te spelen, het knalt niet, het mist iets.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:59:41 #24
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_40329330
live is het even erg, imo

*hopelijk komt het niet op de nieuwe live DVD
  zondag 30 juli 2006 @ 19:24:07 #25
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40329966
Ik kan me nog herinneren hoe iedereen reageerde op Radio... en dat vind iedereen ook tof nu..
pi_40330508
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe iedereen reageerde op Radio... en dat vind iedereen ook tof nu..
Radio vond ik een gaaf nummer. Maar ook niet van de kwaliteit als een hoop nummers van zijn voorgaande albums
  zondag 30 juli 2006 @ 20:25:19 #27
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_40331538
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
'iedereen'?

Rudebox en Radio zijn gewoon echt slechte nummers...
  zondag 30 juli 2006 @ 20:46:55 #28
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40332297
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:25 schreef Hankster het volgende:

[..]

'iedereen'?

Rudebox en Radio zijn gewoon echt slechte nummers...
Radio is ècht niet slecht
pi_40340129
RUDEBOX!!1!!1 CAUSE YOU"RE SO NASTY!

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40341620
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:25 schreef erikh het volgende:

[..]

tsja, ik moet zeggen je raakt eraan gewend maar vind het nog steeds geen geweldig nummer. Vind het ook echt geen nummer om op een concert te spelen, het knalt niet, het mist iets.
Live is het inderdaad echt niks, helaas. Juist het refrein had ie moeten zingen, en dat doet ie niet.
  maandag 31 juli 2006 @ 08:49:06 #31
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_40343488
Dit is een dancenummer en daar is niets mis mee. Robbie houdt gewoon van muziek, en verschillende soorten muziek. En maakt wat ie leuk vindt. Ik vind dat het vooral laat zien dat ie gek van muziek is in al zijn facetten.
Het zijn de zogenaamde fans (of juist anti's) die zijn muziek onmiddelijk in hokjes willen stoppen.

"S(w)ing when you are winning" was ook een muzikaal uitstapje, dat toevallig mij ook lag. Rudebox vind ik wel aardig, maar meer niet, nou ja en??

Als Robbie dit wel doen prima, graag zelfs, maar ik zou nooit zeggen "hopelijk komt dit niet op de cd". Je koopt iets omdat het je aanspreekt of omdat muziek van de artiest je aanspreekt. Niet omdat de artiest iets doet wat JIJ wil dat hij doet.
pi_40343549
Klinkt lekker.
RW blijft tenminste niet bij 1stijl waar hij veel succes mee heeft, hij durft risico's te nemen en dat mag ik wel.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  maandag 31 juli 2006 @ 12:56:18 #33
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_40349453
Ja, dat is zeker ook iets wat mij aanspreekt in Robbie's carrière: de kerel is heel veelzijdig bezig (ookal vind ik Rudebox en Radio 10x niks )
Eergister stond de Knebworth DVD op, gister avond weer naar Albert Hall gekeken: een wereld van verschil, maar beiden met evenveel klasse!
pi_40350382
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:56 schreef Hankster het volgende:
Ja, dat is zeker ook iets wat mij aanspreekt in Robbie's carrière: de kerel is heel veelzijdig bezig (ookal vind ik Rudebox en Radio 10x niks )
Eergister stond de Knebworth DVD op, gister avond weer naar Albert Hall gekeken: een wereld van verschil, maar beiden met evenveel klasse!
Robbie was echt uitzonderlijk dik op die dvd en slecht bij stem en TOCH is het een leuke dvd.
pi_40363400
Tis weer eens wat anders
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_40400993
Weet nog niet zo goed wat ik van Rudebox moet vinden. Vindt het wel een leuk tussendoortje zeg maar, maar hoop dat ie niet heel veel van dit soort nummers gaat maken, dat zou ik wel minders vinden.
Gutopboale
pi_40409069
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef Mapani het volgende:
Weet nog niet zo goed wat ik van Rudebox moet vinden. Vindt het wel een leuk tussendoortje zeg maar, maar hoop dat ie niet heel veel van dit soort nummers gaat maken, dat zou ik wel minders vinden.
Ha, er komt gewoon een album van, hoor. (Staat ten minste wel gepland.)
Hij is al veul langer bezig met dance dan dit ene nummer.
pi_40413896
Dat er een heel album van komt is wel leuk, daar ben ik ook echt benieuwd naar.
Maar hoop wel dat ie daarna terug gaat op de weg van voor IC (en zelfs een beetje voor Escapology).
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:14:49 #39
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_40416255
Vind het een leuk nummer. Had er veel bagger over horen uitstorten en vreesde het nummer al voor ik het hoorde. Maar vind het dus wel een lekker nummer...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sammy3000 op 02-08-2006 13:40:41 ]
pi_40416359
Men schrok ook van Trippin toen het uitkwam, maar rest van de nummers op IC klonken toch anders. Dus niet meteen oordelen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:24:10 #41
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_40425592
ik vond hem ten tijde van Sing When You're Winning op z'n best eigenlijk. Heerlijke plaat is dat. Hoorde gisteren nog The Road To Mandalay in de H&M, blijft een prachtnummer
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:48:05 #42
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_40427644
Sing When You're Winning was inderdaad de laatste goede plaat van Robbie. Daarna is het jammergenoeg kwalitatief sterk omlaag gegaan. Hij herhaalt zichzelf een beetje en weet niet echt meer te prikkelen.
Hij maakt nog wel lekkere nummers, maar dat is slechts een enkele track op de CD.

Met Radio verrasste hij me. Maar toen IC uitkwam, was ik weer teleurgesteld. Nu verrast hij opnieuw met zijn nieuwe single. Maar ik hou m'n hart weer vast voor het album dat erop volgt...
pi_40429497
Sing Wing You're Winning had elk nummer op single uitgebracht kunnen worden, zo goed was hij. Veel zijn er ook echt uitgebracht. Maar daardoor heb ik hem te veel gedraaid, vind eigenlijk nu I've been expecting you het beste.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:11:26 #44
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_40449857
Ik heb heel erg moeten wennen aan rudebox, ik begin heb nu een beetje leuk te vinden na de zoveelste keer het nummer te beluisteren. Ben ook erg benieuwd wat de rest van de cd gaat worden.
pi_40633308
Het blijft een k*tplaat!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:43:47 #46
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_40634669
inderdaad
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar de rest van het album
pi_40634788
pi_40634964
Zo da's snel!
pi_40639378
Wat erg dat iedereen nu op de housy/dance hype springt, als je nou een geniale producer in de armen neemt zoals Stuart Pierce kan er nog wel wat uitkomen maar dit is gewoon simpele zooi, de elektrohouse hype duurt nu alweer twee jaar maar als nu zelfs mainstream artiesten ermee beginnen wordt het wel heel erg
pi_40640323
Ik vind het toch wel een lekker nummer. Vind de clip niet zoveel aan.

Ik vind het wel humor. Je weet echt nooit wat je van robbie kan verwachten maar opzich hebben alle nummers wel wat op hun eigen manier.
Ik denk als je de komende cd en IC met elkaar zou mixen dat je een goede cd hebt met van alles wat. IC was toch wat meer rustige nummers en dit wordt volgens mij wat losser en minder depressief
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_40862170
quote:
Robbie Williams live vanuit Leeds

Robbie Williams is zaterdag 9 september live te zien op de Nederlandse televisie. Hij geeft die avond een concert in Leeds en Veronica zendt dit rechtstreeks uit om 22.00 uur.

De Britse superster gaf in juni een aantal concerten in de Amsterdam ArenA. Ongeveer 200.000 fans zagen hem toen optreden, aldus Veronica. In Leeds brengt hij, naast nummers van zijn laatste album (o.a. Sin, Sin, Sin, Make me pure en Tripping), ook klassiekers van Take That en nummers als Angels, Radio en Kids ten gehore.
pi_40862456
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ahhh uit de Telegraaf?!
Leuk nieuws btw!
pi_40862457
DP

[ Bericht 100% gewijzigd door Megalomaniac op 16-08-2006 14:26:04 ]
pi_40866605
Ik vind het vet, lijkt op Sexyback achtige shizzles van Justin Timberlake. Verder vind ik niet vet, maar dit nummer is wel leuk voor effe.
pi_40920233
Ik vind het wel een lekker nummer, keer weer anders.
٩๏̯͡๏)۶
pi_40923228
Beter dan "Radio", al ben ik er ook 1 die ff moest wennen
What we've got here, is a failure to communicate. Some men, you just can't reach. So you get what we've had here last week. Which is the way he wants't, Well: He gets it! (Guns N' Fuckin' Roses - Civil War Intro)
pi_40928434
en wat betekent Rudebox nou ?

Iemand al de lyrics ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_40928537
Do the rudebox, Shake your rudebox x4

Ok then back to basics grab your shell toes and your fat laces
A little hand clap for some funk faces and make your body move in the following places
goes up your back and then down your spine and when it hits your head…

Ok then back to baseheads dance like you just won at the special Olympics I got the rudebox of the back of a spaceship, so sick I just had to take it
The R.U.D.E.B.O.X. up yer jacksy, split yer kecks sing a song of semtex, pocket full of durex body full of mandrex. Are we gonna have sex (yes) will you wear your knee socks (ohh) back to the rudebox

Got this double fantasy where we just never stop, ive got one design and that’s to funk you to the top. Know whats on my mind there’s only one thing you will find, I got one design and that’s to bump you til you drop

Rudebox, do the rudebox, cos you so nasty
Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty

Ok then back to spaceship, take both pills fuck the matrix
Jack those jills shake your Playtex rock 3 stripes not the asics
A.D.I.D.A.S old school cos it’s the best – yes
Tk max cost less yes
Jackson looks a mess bless

Ok then what to do, if you try to jack me ill rudebox you, if you rudebox me ill rudebox your whole crew cos its what I do aint that right boo – true

I’ll ride with you if you can get me to the border cos the sheriff’s after me for what I did to his daughter. I did it like this – you did it like that – I love it when you double clap clap

Grab this double fantasy where we just never stop, ive got one design and that’s to funk you to the top. Know whats on my mind there’s only one thing you will find, I got one design and that’s to bump you til you drop

Ok then check the tan line, make your body shape like you’re stood on a landmine call me on my mobile not the landline and the jack the mainline at the same time

Ok this is what we do, got a jam so fresh its nice for you
Ok give it what you got and dial 808 for the bass to drop
Ok then whats the fracas grab your cardy your lead hat and your bus pass you don’t sweat much for a fat lass grab your rudebox cos your box is righteous

Ok bum rush the show I got high speed dubbing on my stereo and all the tunes in the box are the cherrio, I know I told you before, did you hear me though

Grab this double fantasy where we just never stop, ive got one design and that’s to funk you to the top. Know whats on my mind there’s only one thing you will find, i got one design and that’s to bump you til you drop

Do the rudebox, shake your rudebox (repeat to fade)
pi_40928584
en waar zingt hij dus over (mijn vriendin en ik wisten het niet)
♥ K, N, R en F ♥
pi_40928710
Tis een dansje...
pi_40928809
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Tis een dansje...
thanx Ik dacht al
♥ K, N, R en F ♥
pi_40928849
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

thanx Ik dacht al
Meest inhoudloze track ooit door meneer Williams..maar wel lekker!
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:28:43 #63
4180 Hare
Come fly with me!
pi_41004954
Meer mensen die gister het concert van Robbie hebben geluisterd op Caz!??

Was zo vele malen beter dan het concert in Adam waar ik ben bijgeweest. Hij was weer bezig als vanouds, vond het allemaal net zo leuk en enthousiast klinken als Live at Knebworth
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_41007375
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 18:28 schreef Hare het volgende:
Meer mensen die gister het concert van Robbie hebben geluisterd op Caz!??

Was zo vele malen beter dan het concert in Adam waar ik ben bijgeweest. Hij was weer bezig als vanouds, vond het allemaal net zo leuk en enthousiast klinken als Live at Knebworth
Ik heb er niet naar kunnen luisteren...
Maar ik ben er op een andere manier aangeraakt. En brand het nu op een ceedeetje
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:03:22 #65
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41021407
vertel...
pi_41024263
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:59 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik heb er niet naar kunnen luisteren...
Maar ik ben er op een andere manier aangeraakt. En brand het nu op een ceedeetje
Ja, ik ook . Best leuk concert ... alles van juni kwam weer een beetje boven .
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:47:19 #67
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41024778
waar is hij neer te laden dan?
pi_41027232
Wat een muzikaal fenomeen is het toch. Wat een veelzijdigheid. Geweldig wat die vent allemaal doet. Ben geen fan van al zijn muziek maar heb mateloos respect voor hem.
En dit vind ik wel een aardig nummertje
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:50:56 #69
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41032444
1. Rudebox - produced by Soul Mekanik
2. Viva Life On Mars - produced by Soul Mekanik
3. Lovelight (Lewis Taylor cover) produced by Mark Ronson
4. King Of The Bongo - (Manu Chao cover) produced by Mark Ronson
5. She's Madonna - produced by Pet Shop Boys
6. Keep On - Produced by Mark Ronson
7. Good Doctor - Produced by Mark Ronson
8. The Actor - produced by Brandon Christy
9. Never Touch That Switch - produced by Soul Mekanik
10. Louise - produced by William Orbit
11. We’re The Pet Shop Boys -- Produced by Pet Shop Boys
12. Burslem Normals – Produced by Soul Mekanik
13. Kiss Me - Produced by Dave 'Joey Negro' Lee
14. The 80s – Produced by Jerry Meehan
15. The 90s - Produced by Jerry Meehan
16. Summertime - Produced by William Orbit
17. Bonus track - Dickhead – Produced by Jerry Meehan
pi_41032469
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1. Rudebox - produced by Soul Mekanik
2. Viva Life On Mars - produced by Soul Mekanik
3. Lovelight (Lewis Taylor cover) produced by Mark Ronson
4. King Of The Bongo - (Manu Chao cover) produced by Mark Ronson
5. She's Madonna - produced by Pet Shop Boys
6. Keep On - Produced by Mark Ronson
7. Good Doctor - Produced by Mark Ronson
8. The Actor - produced by Brandon Christy
9. Never Touch That Switch - produced by Soul Mekanik
10. Louise - produced by William Orbit
11. We’re The Pet Shop Boys -- Produced by Pet Shop Boys
12. Burslem Normals – Produced by Soul Mekanik
13. Kiss Me - Produced by Dave 'Joey Negro' Lee
14. The 80s – Produced by Jerry Meehan
15. The 90s - Produced by Jerry Meehan
16. Summertime - Produced by William Orbit
17. Bonus track - Dickhead – Produced by Jerry Meehan
Hillarische tracklist!
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:53:36 #71
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41032521
quote:
RUDEBOX
A Track By Track Guide

“It wasn’t till I was in the studio the other day listening to a few of the tracks back, I was with the Soul Mekanik boys and the thought hit me…Do songs like the ones you like, I’m eight albums in, why didn’t I think of this before. Doh! I’ve just been scared to make this record before I think.

My solo career started when the Britpop explosion did, and I thought, try and make songs that sound like that, but this is now…I’m 32 years old, eight albums in, and this is the record I’ve always wanted to make. It’s the start for me. It’s reignited how I think about what I can do with music myself. I’ve always been scared to try out different things and this album I think I’ve lost the fear of where I should be in my head as a populist, as a populist artist, and it means I can just go and do wonky pop now, which is all I really wanted to do anyway.

It has become something on which I’ve found myself. This is the right direction for me personally, this is what it is. I saw the whole Robbie thing coming to a close, I couldn’t make another album like the ones I’d made, and this has just opened up a thousand other doors. What I am excited about now is making more music. I love all the stuff on the album, I love Rudebox, it’s a favourite song of mine. I don’t know what’s gonna happen now, I’m excited about getting it out there, but I’m more excited about making more.”

RW, August 2006

Rudebox
Danny & Kelvin (aka Soul Mekanik) sent me the very basic drum track and it just became a floor shaker with lyrics straight outta Stoke on Trent. My heads been in some strange places and taken some strange exit turns since I was 16. When we get in the studio we gel and we know where we are going, we get excited when it’s right. I think I’m/we’re onto something. I just think the synchronicity of where we come from and how we are as people adds its own certain chemistry in the studio. It’s a bit strange to be playing this live at the moment cos no one knows it and the venues are massive and playing something so leftfield can be quite daunting, it is something I haven't done on any other tour (played something no one knows) usually I am a big fan of give them what they want. This time I decided it is a case of give them what they don't know they want yet.

Viva Life On Mars
For me it is doing away with all I have been taught and instead of investing my faith in a Catholic religion, I decided that the fantasies on the internet are more interesting than the fantasies at the pulpit. I see it as 'Oh Brother Where Art Thou', meets Primal Scream when they were good; there has been 3 World Cups since then. Is this my first ever hoe down? A few hoes have bought me down before…

Lovelight
I wouldn’t have known about Lovelight if it hadn’t have been for Tom Middleton’s ‘The Trip’ album - he put it on there, and I fell in love with it instantly…I can’t believe how big that song is and no one knows it. It is amazing to work with a white boy with a ghetto pass like Mark Ronson. He is on the cutting edge of all that is good out there and still manages to love pop. I feel honoured to work with somebody that puts cynicism aside in favour of the truth. I was concerned about singing that vocal, because its full on falsetto all the way through it and I’d only ever done that on the chorus of a track called ‘Tripping’ that I did a couple of years ago. I knew that Lewis Taylor had done such a great vocal that it would be really hard to replicate but I think I did good singing…

King Of The Bongo
I didn’t pick this song, It picked me…’King Of The Bongo’ was played to me by a couple of friends of mine six years ago, and I always thought “I’ve got to cover this..” and now was the right time. ‘King Of The Bongo’ to me is like an unwritten Disney Film. How did Lily Allen end up on here? I knew about her as I had met her at the studio. The Lily Allen Phenomenon is not solely contained to the UK she seems to be doing well everywhere...good on her too.

She's Madonna
My life seems to be like a never ending edition of Jim'll fix it. I am truly blessed. The odds of Robbie Williams making a ninth album ten years ago would have been more than long against. To be writing this album and having my heroes work with me feels phenomenal. I played Tour De France by Kraftwerk and said “I like this, Can we do something like this, but not much like this,” but then everything else came together pretty quickly. In case anyone asks…There is nothing tongue in cheek about this song at all, I have always fancied Madonna. I'd have hoped for it to be this good, but you can never tell before venturing into the studio. It is just a bonus that it worked out so well

Keep On
There were 3 things I taped off the TV that I used to watch on repeat when I was a kid– Prince’s Alphabet St Tour, Public Enemy @ Brixton and The Happy Mondays at G Mex. I suppose I was interested in the Happy Mondays because they looked like psychedelic next door neighbours with faces and attitude that I understood. Little did we all know that in 2006 we would still be chasing 1989? I can't remember lyrics at the best of times, there are so many in this so I doubt I will ever do it live. It is about choosing a different kind of life and believing in the boogie and all it brings.

Good Doctor
Originally we had a sample from the ‘Return of Django’ by the Upsetters, but we got rid of that, but we could always do that later. Sorry The Upsetters…It came from trying to bend the rules of a sober life, I am 32 and am still trying to look for a short cut, there isn't one. Is it hard to rhyme all those medical terms? No but it is hard to find a perfect balance

The Actor
Partly written on Oscars Night, ‘The Actor’ is about living in LA, and how it has given me little respect for the acting profession. I don't see this as a dance song at all; I see it as a story over Germanic electro pop.

Never Touch That Switch
The first records I bought were electro records and I never thought in a million years it would be something Robbie Williams could do. It only struck me in the studio as we were recording. Although I didn't write this one it just reminded me of pre-narcotics and pro-stealing your mums’ lino. What does it mean? I don't know, it is in the eye of the beholder. To me ‘Never Touch That Switch’ is all about never opening your system to the mood altering experience...you don't know what it can do to you.

Louise
When I was writing and recording Intensive Care with Stephen Duffy, ‘Louise’ by the Human League kept on being the centre point on what I wanted to achieve with the record. With Louise I remember when it first came out, and then I didn’t listen to it for ages until the middle of the 90’s. When I heard it again, it kind of broke my heart thinking of a period of time I had back when…I wanted to make an album that would hopefully break a few hearts in 10/15 years time. Louise was the template for the Intensive Care album, so it seemed the natural next step to play homage to it and I think we’ve done a good version of it. I’d always wanted to work with William Orbit, I love my ambient melancholy.

We're The Pet Shop Boys
I just love the fact that the Pet Shop Boys covered it, it is not one of their songs and I love the irony of me covering a cover. Above all that the romance for me in this song is paramount. Did I feel like a Pet Shop Boy when I was recording it? Yes absolutely (said with a big smile). Chris Heath (The person who co-wrote ‘Feel’ my autobiography with me) played it to me and I fell in love with it. I must say when I’ve listened to it back and when I get a chance to sing it, the “What have I, What have I, What have I done to deserve this” bit sends shivers down my spine, everytime it comes up. It’s a sense of history, yours and mine and those particular lyrics really affect me. It’s an honour to do it. I love the Pet Shop Boys and I was pleased to learn that amongst pop genii I can hold my own.

Burslem Normals
It is about an ideal of youth; It is about how in the 80's and the early 90's there were so many avenues to explore and so many gangs to be a part of. Youth Culture these days depressingly seems just about the Chav. Back then we had so much choice and the Burslem Normals was a piece of graffiti from the town I was born in, I don't know what they were into, but they sound cool as fuck.I have always liked what I like and it has always been varied and fortunately I find myself find a position where I do not have to pigeon hole myself. The sentiment in this song is the same as the sentiment in the song 'Heaven From Here' but wonkier.

Kiss Me
Stephen Duffy plays like he hates it; I wanted to do it as I wanted him to see how good the track is. Also when this track came out in 1981, something nice must have been happening to me at the time, because it makes me feel full of hope. Youth’s yearning for life and love and all of that. Does he like it? I don't know, I daren't ask him. Ok, so I just asked him, and yes he does.

80s
I was obsessed by a track by the Mitchell Brothers called ‘Routine Check’ and also a big fan of Mike Skinner of The Streets and what he does over records, be it rapping or poetry. Its very similar to Ian Dury’s stuff to me, Im also a big fan of his, he was the first white British rapper. I’ve always always wanted to be a rapper, I’ve always been jealous of rappers because of how comfy they are and how cool they look, they’ve always got a tracksuit on and trainers and I have to dress up cos Im a popstar... I want to be a rapper but the world won't let me. The only reason I have craved my own niche is because it is not that easy. I love words and will continue to use them. It is bitter sweet about a decade where I formed an opinion, I was wrong.

90s
The 90s on the other hand was, originally going to have a sample from one of my top 5 favourite songs…Wichita Lineman in it. I didn’t like it at first, but I came around to it and did some poetry on it, some comfy rapping, with very English storytelling like a modern Roald Dahl but fatter! The 90’s then on became the 90’s after we took the sample out. I look back at it now with a fondness in my heart. I think they are just two nice bookends; ‘The 80s’ – up until I’d left school, lost my virginity, done all kinds. Then there was the whole Take That story to tell which was ‘The 90’s’. It’s weird now, I’ve spunked all the best material so I’ll have to do something drastic so that we have some source material for the next one.

Summertime
When it was originally written it was one of the first, if not the first songs I wrote when I came out of Take That and the feel of the song is a complete juxtapose of how I was at the time. When I wrote ‘Summertime’, which is a very euphoric, up song I don’t think I could have been anymore depressed, deluded, lost. I remember I went down to London in a pair of Vivian Westwood tartan bondage trousers, a pair of black Patrick Cox and a lovely white Vivian Westwood shirt…I was skinny as, a right proper raver and I moved in with a lady on new years night, and by February I was just fat! fat and horrible and lost, all over the place. That was when I met up with Ant Genn and we wrote the song together, Ant was my indie enfant terrible; I adored him cos he was cool as fuck and Northern and funny, I wanted to be him, but drugs took their tole on both of us. At least I have a lasting memory of an amazing yet catastrophic summer, plus I love the fact that little bunnies freeze in the snow.

Dickhead (Bonus Track)
Dickhead was definitely leant from the Mitchell Brothers, so they are to blame for this whole thing. Conversely amongst my friends, Dickhead is the biggest compliment that can be paid, if I call you a Dickhead I like you, but it means the reverse on this record. Life sometimes seems to be a Krypton factor course of idiots, unfortunately idiots speak the loudest. This song is for everyone that thinks I am a Dickhead, I am just reciprocating, the feeling is mutual.

‘Rudebox’ is released on October 23rd on EMI Records
pi_41032756
Wordt vast de moeite waard
pi_41097652
And now back to spaceship, take both pills fuck the matrix

Geweldig nummer!!!
pi_41100207
wanneer komt ie uit in engeland?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:54:17 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41111530
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
wanneer komt ie uit in engeland?
Lezen is niet je sterkste kant ?
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
‘Rudebox’ is released on October 23rd on EMI Records
pi_41113158
Dan pas? Ik dacht midden september man.
pi_41114381
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste kant ?
[..]
`
nee ik heb andere sterke kanten
pi_41121695
Gaat de cd toch Rudebox heten?
pi_41130951
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Megalomaniac het volgende:
Nee, 1974 toch?
pi_41131363
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Megalomaniac het volgende:
lezen is niet je sterkste kant he?
pi_41131498
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Robbie Williams topic #6: Do the Rudebox!
Sterkste? Neen...
Wel erg goed, wat niet van jou gezegd kan worden blijkbaar. Ik reageerde op ZIJN post...
pi_41131544
Volgens mij wordt dit album echt een klassieker, zelfs al zijn alle liedjes crap
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_41131811
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:43 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij wordt dit album echt een klassieker, zelfs al zijn alle liedjes crap
heb je ze gehoord dan?
pi_41131990
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

heb je ze gehoord dan?
Je kan je ook niet als een niet lezende leek gedragen...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:15:52 #85
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41134624
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

nee...dat is niet JOUW sterkste kant
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:17:26 #86
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41134666
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

heb je ze gehoord dan?
omg....ga feesten, jongen
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2006 @ 23:20:48 #87
88815 The_Emotion
98.3
pi_41345664
Ik vind Rudebox wel erg wennen, eerst vond ik het 3x niks, maar nu ik het wat vaker hoor klinkt het toch best lekker
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_41620968
Rudebox nog steeds errug lekker nummer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41623234
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:41 schreef kbeurden het volgende:
Rudebox nog steeds errug lekker nummer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie al te downloaden dan
pi_41625094
En zo ja, waar....
pi_41625295
nee toch?
pi_41626601
Ik heb ook nog eens gekeken maar zie ook nog niks.
pi_41629138
Ik ben aan het twijfelen of ik morgenavond op veronica het concert op ga nemen, of niet.
pi_41631298
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik morgenavond op veronica het concert op ga nemen, of niet.
Tuurlijk wel... waarom niet
Ik kan het niets eens opnemen, maar ik zou het erg graag opnemen hoor.
pi_41631483
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:15 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Tuurlijk wel... waarom niet
Ik kan het niets eens opnemen, maar ik zou het erg graag opnemen hoor.
Ik kan het dus ook niet opnemen, want onze video heeft de gewoonte om de band er na ongeveer een uurtje uit te gooien . Er is ook verder niemand thuis die de video aan kan zetten.
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:43:48 #96
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_41637758
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:20 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ik kan het dus ook niet opnemen, want onze video heeft de gewoonte om de band er na ongeveer een uurtje uit te gooien . Er is ook verder niemand thuis die de video aan kan zetten.
huh wat waar wordt er uitgezonden??????

Ah zie t al
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5749537

vet... wordt dus opnemen ben helaas niet thuis
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:11:20 #97
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41641491
och..zondag kan je het toch wel downloaden ergens op internet ..

Ik ben benieuwd vanavond
pi_41645215
Rudebox is een enorm tof nummer... in t begin vond ik m ook niet zo leuk. Maar hoe vaker je m luistert hoe toffer dat ie wordt..

Lovelight is trouwens ook een enorm leuk nummer.. klinkt een beetje als Jamiroquai maar dan veel beter. Dit album gaat ons denk ik wel verassen en een andere kant van Robbie laten zien. In Lovelight hoor je haast niet dat het Robbie is die zingt.. die man is veelzijdig!
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:16:07 #99
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_41646813
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef Joyce86 het volgende:
Rudebox is een enorm tof nummer... in t begin vond ik m ook niet zo leuk. Maar hoe vaker je m luistert hoe toffer dat ie wordt..

Lovelight is trouwens ook een enorm leuk nummer.. klinkt een beetje als Jamiroquai maar dan veel beter. Dit album gaat ons denk ik wel verassen en een andere kant van Robbie laten zien. In Lovelight hoor je haast niet dat het Robbie is die zingt.. die man is veelzijdig!
ja precies... had ik ook
Is lovelight al te beluisteren dan?
Heb m zelf nog niet gehoord...
pi_41646949
Ja ik heb m gewoon gedownload...
pi_41648247
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:22 schreef Joyce86 het volgende:
Ja ik heb m gewoon gedownload...
tuurluk!
pi_41650245
Gaat er iemand het concert vanavond opnemen? Zo ja, zou ik een kopietje kunnen krijgen (uiteraard tegen onkosten). Wij kunnen hier zelf niet opnemen!
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_41650684
Hoezo "tuurlijk"... hoe kom ik er anders aan?? Ik heb m gewoon bij Limewire gevonden..
pi_41650875
Wat is het voor concert dat vanavond wordt uitgezonden??
pi_41651006
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:12 schreef Koningin het volgende:
Wat is het voor concert dat vanavond wordt uitgezonden??
Het "Close Encounters" concert Live vanuit Leeds. Dus hetzelfde concert als dat ie in Nederland heeft gegeven.
pi_41657446
JIPPIEEE het is begonnen!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41657955
Lekker hoor
pi_41657975
stelletje EIKELS daar bij Veronica... gooien ze er reclame doorheen.. mis je gewoon een heel nummer... sukkels
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41658009
90.000 mensen

BUTRECLAMES!
pi_41658046
1) Robbie is een vadsig mannetje geworden.
2) Hij doet niet zijn best om mooi te zingen, hij schreeuwt meer.

Maar desondanks: Top-entertainer!
pi_41658124
Als Rob vadsig wordt, dan gaan er bij mij alarmbellen rinkelen...

Overigens ik luisterde laatst nog eens naar "Live in Berlin" en nog steeds een goede stem, en das niet zo heel lang terug.

Ik denk dat de tour misschien al (te) lang duurt en dat dat zijn weerslag begint te hebben.
pi_41658148
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:20 schreef Vicky het volgende:
stelletje EIKELS daar bij Veronica... gooien ze er reclame doorheen.. mis je gewoon een heel nummer... sukkels
Nee hoor.
Ze maken er netjes reclameblokken tussen. Het is nu niet meer live, maar wordt telkens met vertraging uitgezonden om reclame er tussen te kunnen doen.
pi_41658400
we hebben niets gemist... want de setlist klopt gewoon met a'dam. die was toen:

Radio
Rock DJ
Trippin?
Monsoon
Sin, sin, sin
Millennium
Make me pure
Me and my shadow (met Jonathan Wilkes)
Strong (met Jonathan Wilkes)
Back for good (Take That versie)
Advertising Space
Place to crash
Come undone (Take a walk on the wild side alt.)
Feel
--
Let me entertain you
Angels
Kids
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41658513
oeh... 2x 90.000 bezoekers... arm Leeds

Welk concert had eigenlijk het meeste aantal bezoekers allertijden?
Live Aid vind ik niet echt tellen overigens.

"Largest Concert Audience For A Rock Artist
The largest paying audience ever attracted by a solo performer was an estimated 180,000–184,000, in the Maracanã Stadium, Rio de Janeiro, Brazil, at a Paul McCartney concert held on April 21, 1990."

http://www.guinnessworldr(...)d.asp?recordid=50502

Largest Free Rock Concert Attendance
Rod Stewart's free concert at Copacabana Beach, Rio de Janeiro, Brazil, on New Year's Eve, 1994, reportedly attracted an audience of 3.5 million.

3.5 miljoen ??? SJEZUS

[ Bericht 46% gewijzigd door jack4ya op 09-09-2006 22:43:58 ]
pi_41658745
Ik wist helemaal niet dat vanavond het concert in Leeds live uitgezonden werd op Veronica, maar zat toevallig even te zappen gelukkig!

Wel gaaf hoor, al die mensen die uit hun dak gaan.. Het 21 juni gevoel van de Arena komt weer helemaal boven
amokaapjeeh O+
pi_41659047
"I'm having an erection all over the universe!"

pi_41659088
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef jack4ya het volgende:
"I'm having an erection all over the universe!"

hij is zo wie zo wel lekker bezig vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41659185
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

hij is zo wie zo sowieso wel lekker bezig vandaag
Waarom hebben we dit nou niet in Ned. (HDTV)

"Get close to Robbie Williams as his Close Encounters tour comes to Sky One from Roundhay Park in Leeds for the first ever live music broadcast in HD.

You'll feel like you're onstage with the great entertainer himself as he brings his extraordinary live act into our home. There's even a choice of camera angles for you to choose from so you can get the view of Robbie that you want. Within reason, young lady."

(die laatste zin... jolig)
pi_41659252
Ah, hij was ziek zei hij net, en heeft een injectie in zijn kont gehad van de doc.
pi_41659326
Haha ja maar een paar weken geleden hing hij hetzelfde verhaal op, alleen toen was hij oververmoeid omdat hij te veel sex had gehad en had ie een vitamineshot in zijn bil gehad
pi_41659524
vind het ook niet zo vreemd dattie oververmoeid was/is, die vent draait overuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41659527
En in Amsterdam had-ie de dag ervoor paddo's gebruikt. Ik vind dit echt een mega tam concert. Als je dat vergelijkt met zo'n vorige tours, dit is echt tam... Het komt pas los in de toegift.

Zeker wat nu bezig is, met die andere knakker die-ie lekker schaamteloos aan het pluggen is, is maar saai.

Ligt misschien aan mij, maar ik kwam naar het concert om weer hetzelfde gave feestje mee te maken als ervoor, maar dit keer was het het gewoon niet.
pi_41659900
JvS dat had ik ook. Het concert 3 jaar geleden was gewoon zooo onwijs gaaf. Ik vind deze ook wat magerder.. maar hij blijft wel goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41660177
Wanneer komt Robbie een keer uit de kast trouwens?
pi_41660272
Rob is geen homo, hoogstens Bi
pi_41660375
Tof concert! Was het helemaal vergeten, was ik Kill Bill aan het zoeken, was ie met Radio bezig.
Robbie gaat natuurlijk voor.
pi_41660469
wassie nou net tekst kwijt? xD
pi_41660820
Die Chicken & Chips stand is ook geweldig!
Mijn ouders nemen het op voor me op DVD maar nu zie ik net dat het uitloopt en dus niet gelijk met aan de tijd in de gids. Pa en ma slapen al en ga ze maar niet wakker bellen. Neem het wel weer van iemand anders over op dvd
pi_41660867
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 23:30 schreef Megalomaniac het volgende:
wassie nou net tekst kwijt? xD
meerdere malen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41660983
"That was a bit embarrassing, that serves me right for being cockey!"

"I fell like a twat!"

"Gelukkig wordt dit niet uitgezonden!"

[ Bericht 28% gewijzigd door jack4ya op 09-09-2006 23:48:51 ]
pi_41661037
Awwww!!!
Ik lag hier wel te roflen!!!
pi_41661279
Vrij genant!!!!! Hahahahahaha.
pi_41661855
Vanaf 23 oktober ligt Robbie´s nieuwe album, Rudebox74 genaamd, in de winkels. Dit is de tracklist van het nieuwe album:

01. Rudebox
02. Viva Life On Mars
03. Lovelight
04. King of the Bongo
05. She's Madonna
06. Keep On
07. Good Doctor
08. The Actor
09. Never Touch That Switch
10. Louise
11. We're the Pet Shop Boys
12. Burslem Normals
13. Kiss Me
14. The 80s
15. The 90s
16. Summertime
17. Dickhead (bonus track)

bron
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_41661958
Nigel Martin-Smith... Kiss my ass!

(YEAH!.... ik dacht trouwens dat ie daar wel over heen was...)

Hello sir, remember me?
I'm the man you thought I'd never be.
The boy who you reduced to tears,
The lad called "thingy" for six whole years.
Yeah that's right, my names bob,
The one who landed the popstars job.
The one who you told: "Look don't touch"
The Kid who wouldn'y amount to much.
Well I'm here, and you're still there
With your fake sports car and receding hair
Dodgy, farout trousers that you think are smart
Married to the woman that teaches art
Married to the life
Married to the school
"I want to sing and dance sir"
Now who's the fool?
Sing and dance, you thought I was balmy
"Settle down thingy, join the army"
And who were you to tell me this
The dream I want I'll have to miss
Sir is god, he's been given the right
To structure lives overnight.
Now I know life's true path,
Tanks and guns, that'll be a laugh.
Nah, not me, I'm a mega civillian
I won't leave my life riding pillion
But thanks for the advice and I'm sure it'll do
For the negitive dickheads just like you.
As for now the different weapon
Stage and screen is about to beckon
And here I sit in first class
Bollocks sir, kiss my ass.

(uit Baby Girl Window)

[ Bericht 44% gewijzigd door jack4ya op 10-09-2006 00:15:01 ]
pi_41664058
Ik zat eerst ook te vloeken op Veronica toen ze er reclame tussen gooiden, maar daarna merkte ik dat ze niks hadden geknipt. Gelukkig maar Zo gaaf om te zien, net alsof je weer in de Arena bent. Alleen nu met beter zicht Robbie zag er iig wel uit alsof ie het naar zijn zin had daar
pi_41667556
Yup en de torrent al gevonden!
  zondag 10 september 2006 @ 10:09:48 #137
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41668166
Ik vond het een leuk concert!
Maar...ik blijf de setlist mager vinden (Ghosts blijft een betere opener ipv Radio en waar was Place To Crash? Een van de betere nummers van het album imo), en Robbie bleef maar schreeuwen tijdens de nummers. Op Knebworth deed hij het ook af en toe en was het cool, maar nu zat ik me er echt een beetje aan te ergeren....en hij was wel rete vals

Verder...gave show, leuke momenten ('chicken and chips' ) en 90% entertainment

Maar Knebworth, ookal was z'n stem daar echt slecht, blijft toch beter.
pi_41668882
Ik vond robbie dit keer beter dan in de arena, opkomst was weer matig maar daarna kwam de sfeer er goed in, beter dan in amsterdam in ieder geval.

Hij was top
pi_41671294
quote:
Op zondag 10 september 2006 08:02 schreef jack4ya het volgende:
Yup en de torrent al gevonden!
Waar??
pi_41671843
Ik vind Rudebox een lekker nummer, heel anders dan wat we van Robbie gewend zijn inderdaad, maar darom niet minder goed. Het is toch juist goed als een artiest zichzelf steeds blijft vernieuwen.
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41675558
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:05 schreef Joyce86 het volgende:
Hoezo "tuurlijk"... hoe kom ik er anders aan?? Ik heb m gewoon bij Limewire gevonden..
Ik heb daar ook gezocht, maar kan hem niet vinden hoor!
  zondag 10 september 2006 @ 16:47:36 #142
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41678940
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:55 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik vind Rudebox een lekker nummer, heel anders dan wat we van Robbie gewend zijn inderdaad, maar darom niet minder goed. Het is toch juist goed als een artiest zichzelf steeds blijft vernieuwen.
ja, maar dan mogen de nummers nog wel enig niveau hebben
  zondag 10 september 2006 @ 16:48:50 #143
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41678989
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:35 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Waar??
de eerste torrentsite die ik intik is al raak

http://torrentspy.com/search?query=Robbie+Williams
  zondag 10 september 2006 @ 17:28:16 #144
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41680167
Ik moest eerst wennen aan Rudebox, maar ik ga hem toch wel steeds leuker vinden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_41691637
Trouwens die download is slechte kwaliteit... ik zou jullie aanraden te wachten op een betere
pi_41695036
Er zal ook wel een dvd-tje komen van de tour.
pi_41700891
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Hankster het volgende:

[..]

ja, maar dan mogen de nummers nog wel enig niveau hebben
Tsja, ik vind het dus wel een goed nummer. Kwestie van smaak dus
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41701860
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:53 schreef jack4ya het volgende:
Trouwens die download is slechte kwaliteit... ik zou jullie aanraden te wachten op een betere
Ik ben er nu ene aan het downloaden van 1.1 Gb. Is deze wel beter?
pi_41805174
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:50 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik ben er nu ene aan het downloaden van 1.1 Gb. Is deze wel beter?
Die heb ik ook Kwaliteit is goed
......Signature-loos......
pi_41806173
quote:
Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef Even het volgende:

[..]

Die heb ik ook Kwaliteit is goed
YEAH!
pi_41809404
Single van Rudebox gekocht
  donderdag 14 september 2006 @ 21:39:11 #152
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_41815492
Ik begin Rudebox steeds meer en meer te waarderen. Echter, hij blijf ik hem véél minder vinden dan dan wat op zijn albums van voor IC staat. Ben bijzonder benieuwd naar het album.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_41826690
Staat op 4 in de top40.
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:52:50 #154
124375 LeroyBrown
pi_41828699
Wow, verbaast me echt In Engeland schijnt ie wel flink geflopt te zijn, in de eerste week van de verkoop slechts 7.000 stukt verkocht, waarmee hij niet eens in de top 10 kwam daar.
pi_41833807
Ik moet zeggen dat ik het inmiddels wel een fijn nummer vind ja, begin nu ook erg benieuwd te worden naar de rest van het nieuwe album.
pi_41844286
Robbie Williams te uitgeput om op te treden

SHANGHAI (ANP) - Duizenden Aziatische fans van Robbie Williams moeten nog even wachten voordat ze hun idool kunnen zien. De Britse zanger heeft zijn geplande concerten in China en India afgezegd vanwege ,,stress en uitputting''. Dat meldden concertorganisatoren vrijdag.

Klinkt niet zo best
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:19:44 #157
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41844448
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:14 schreef PV het volgende:
Robbie Williams te uitgeput om op te treden

SHANGHAI (ANP) - Duizenden Aziatische fans van Robbie Williams moeten nog even wachten voordat ze hun idool kunnen zien. De Britse zanger heeft zijn geplande concerten in China en India afgezegd vanwege ,,stress en uitputting''. Dat meldden concertorganisatoren vrijdag.

Klinkt niet zo best
Te uitgeput? Ik vond hem bij dat concert in Leeds een vrij vitale indruk maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n tour slopend is.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_41856506
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef MaLo het volgende:

[..]

Te uitgeput? Ik vond hem bij dat concert in Leeds een vrij vitale indruk maken. Maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n tour slopend is.
Hij zat ook onder cortizonsteroiden die avond. Dat vertelde hij nog
pi_41856852
kennis van me zou naar Bangkok gaan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:53:33 #160
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41856958
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:19 schreef MaLo het volgende:

[..]

Te uitgeput? Ik vond hem bij dat concert in Leeds een vrij vitale indruk maken.
vrij vitaal?
hij was juist veel te druk man...
pi_41857233
Cd Robbie Williams mogelijk later uit door ruzie

LONDEN (ANP) - De nieuwe cd van de Britse popster Robbie Williams komt als gevolg van een juridische strijd tussen de zanger en zijn voormalige manager mogelijk later in de winkels. Ex-manager Nigel Martin-Smith eist dat het nummer 'The 90s' van het album wordt verwijderd, melden Britse media. Williams heeft laten weten dat hij absoluut niet van plan is het nummer te verwijderen. Martin-Smith vindt dat het nummer van het album Rudebox moet worden verwijderd omdat de tekst 'ernstige en volslagen onjuiste aantijgingen' aan zijn adres bevat.

De productie van de cd's zou nog niet begonnen zijn ivm dit gedoe.
  maandag 18 september 2006 @ 14:53:17 #162
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41920624
Ah Robbie zit nu op niveau Justin TImberlake Het past idd naadloos bij de troep die de laatste jaren in de Top 40 staat.

Waar blijven de nummers zoals Angels, Feel, Let Me Entertain You, She's The One enz.?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 18 september 2006 @ 16:42:55 #163
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41923759
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:

Waar blijven de nummers zoals Angels, Feel, Let Me Entertain You, She's The One enz.?
bij Guy Chambers op de schrijftafel...
pi_41926990
Kut dat ie uitgesteld is
pi_41928074
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah Robbie zit nu op niveau Justin TImberlake Het past idd naadloos bij de troep die de laatste jaren in de Top 40 staat.

Make Me Pure?
pi_41928105
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:30 schreef PV het volgende:

[..]

Make Me Pure?
Make Me Pure is kut.
  maandag 18 september 2006 @ 19:38:10 #167
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41928336
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:30 schreef PV het volgende:

[..]

Make Me Pure?
Oh vast wel. Ik zag het vandaag op TMF. Zo'n standaard Top 40 nummertje weet je wel...
  maandag 18 september 2006 @ 19:44:23 #168
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41928564
Ik vind Make me pure niet zo geweldig. Ook niet slecht, maar niet zo'n topnummer als Feel of Angels.
pi_41932447
Ik heb vandaag Lovelight voor het eerst gehoord, maar vind het best okay hoor!
pi_41936329
Waar?
pi_41942904
I'm an assassin and I had a job to do
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:45:58 #172
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41943008
quote:
Zang is wel aardig. Muziek staat me totaal niet aan. Weer dance, bah.
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:04:26 #173
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41943270
Nee, dit Lovelight vind ik helemaal niks. Het doet me denken aan een kruising tussen George Michael en de Scissor sisters.
Dan vind ik Rudebox een stuk leuker.
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:20:56 #174
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41943492
ik vind 'em leuker dan Rudebox...dit heeft wel iets.
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:28:43 #175
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41943605
Wanneer zou hij weer naar Nederland komen. Ik wil weer naar een concert
pi_41943670
Lovelight is lekker!
pi_41945463
Iets teveel justin timberlake gehalte.
vind rudebox idd leuker
het klinkt wel weer totaal anders, das wel weer gaaf

[ Bericht 38% gewijzigd door -Jean- op 19-09-2006 12:37:18 ]
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:23:21 #178
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41947502
Ik vind t een beetje George Micheal
pi_41948181
Ben benieuwd, vanavond als ik thuis kom de nieuwe clip maar even op Tourtube checken
Bedankt voor de info!
Work hard, play harder!
Last.fm
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:37:39 #180
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41949731
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind t een beetje George Micheal
Jij hebt mijn post gelezen
pi_41949995
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef MaLo het volgende:
Wanneer zou hij weer naar Nederland komen. Ik wil weer naar een concert
Nooit
I'm an assassin and I had a job to do
pi_41950013
te gay!
het swingt wel een beetje
pi_41951568
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:48 schreef partyyboyy het volgende:
te gay!
Beetje wel ja
Beetje George Michael, dan vond ik Rudebox leuker.
pi_41953303
En toch is het wel een relaxt nummer nu ik het nog een keer luister
pi_41961180
klinkt best aardig zoals het klonk bij euh..die smeerkees Giel Beelen. Die had een illegale versie
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:45:19 #186
124375 LeroyBrown
pi_41964640
'k Vind hem beter dan Rudebox.
  woensdag 20 september 2006 @ 09:21:31 #187
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_41974935
en zo is het maar net!
pi_41979142
Hehehe... deze kende ik nog niet -> http://www.youtube.com/watch?v=1vQAUNtgI0o
pi_41979243
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:10 schreef jack4ya het volgende:
Hehehe... deze kende ik nog niet -> http://www.youtube.com/watch?v=1vQAUNtgI0o
pi_41979481
Lovelight...wel aardig nummer...maar ik zat te wachten op de uithaal...maar het bleef het hele nummer eigenlijk een beetje hetzelfde
pi_41992052
In het kader van de YouTube linkjes: http://www.youtube.com/watch?v=8NTC7boN20k
http://www.youtube.com/watch?v=VSeehGraUKI
http://www.youtube.com/watch?v=Yd2wMSHSiGs

[ Bericht 45% gewijzigd door ChatGirl op 20-09-2006 19:55:49 ]
pi_41995505
is lovelight nog ergens anders te vinden? Want YouTube heeft ze er af gehaald?
pi_42024404
Mwoah, weet niet met dit nummer. Wel aardig, maar niet echt bijzonder .
pi_42024487
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef partyyboyy het volgende:
is lovelight nog ergens anders te vinden? Want YouTube heeft ze er af gehaald?
http://www.youtube.com/watch?v=pOr7JByCL3g
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_42024994
Place To Crash
pi_42025342
quote:
dank u!
pi_42029900
wow, vet nummer. ik hoop dat hij in deze richting blijft. vooral dat geluidje tututututuuuuuuuuuututu. vet man.
pi_42031119
en de video is weer Removed
pi_42047386
Hier een compleet overzicht van Robbie videos...misschien tijd om een OPje samen te stellen.

2006 - Lovelight
2006 - Rudebox
2006 - Place To Crash
2006 - Sin Sin Sin
2005 - Advertising Space
2005 - Make Me Pure
2005 - Tripping
2004 - Misunderstood
2004 - Radio
2004 - Me And My Monkey
2003 - Sexed Up
2003 - Something Beautiful
2003 - Come Undone
2002 - Feel
2002 - My Culture (with 1 Giant Leap & Maxi Jazz)
2002 - Mr Bojangles
2001 - Somethin' Stupid (with Nicole Kidman)
2001 - We Are The Champions (with Queen)
2001 - Road to Mandalay
2001 - Eternity
2001 - Let Love Be Your Energy
2000 - Supreme
2000 - Kids (with Kylie Minogue)
2000 - Rock DJ
1999 - It's Only Us
1999 - She's The One
1999 - Strong
1998 - No Regrets
1998 - Millennium
1998 - Let Me Entertain You
1997 - Angels / Angels (US Version)
1997 - South of the Border
1997 - Lazy Days
1997 - Old Before I Die
1996 - Freedom

[ Bericht 13% gewijzigd door Megalomaniac op 22-09-2006 14:45:21 ]
pi_42049137
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:29 schreef Megalomaniac het volgende:
Hier een compleet overzicht van Robbie videos...misschien tijd om een OPje samen te stellen.

2006 - Lovelight
2006 - Rudebox
2006 - Place To Crash
2006 - Sin Sin Sin
2005 - Advertising Space
2005 - Make Me Pure
2005 - Tripping
2004 - Misunderstood
2004 - Radio
2004 - Me And My Monkey
2003 - Sexed Up
2003 - Something Beautiful
2003 - Come Undone
2002 - Feel
2002 - My Culture (with 1 Giant Leap & Maxi Jazz)
2002 - Mr Bojangles
2001 - Somethin' Stupid (with Nicole Kidman)
2001 - We Are The Champions (with Queen)
2001 - Road to Mandalay
2001 - Eternity
2001 - Let Love Be Your Energy
2000 - Supreme
2000 - Kids (with Kylie Minogue)
2000 - Rock DJ
1999 - It's Only Us
1999 - She's The One
1999 - Strong
1998 - No Regrets
1998 - Millennium
1998 - Let Me Entertain You
1997 - Angels / Angels (US Version)
1997 - South of the Border
1997 - Lazy Days
1997 - Old Before I Die
1996 - Freedom
Goed bezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')