abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40261317
Mijn vriendin en ik zijn helemaal weg van onderstaande meubelserie:
(er is ook een salontafel, dressoir, hoge kast, bijzettafel e.d. van)

http://www.sanders-meubelstad.nl/product_aanbieding.php?cat=&pid=107
http://www.sanders-meubelstad.nl/product_aanbieding.php?cat=&pid=123

Het komt nauwelijks voor dat we het samen compleet eens zijn over meubels! Helaas is de prijs ver boven ons budget Wellicht dat iemand soortgelijke meubels kent voor een mooiere prijs?

Bij de Ikea vinden we dit: (kleur zwartbruin)
Artikel bij IKEA

Maar dit is het toch nét niet! Zeker die wieltjes vind ik niks! Heeft iemand tips?
Bedankt!

[ Bericht 7% gewijzigd door Marsepein op 28-07-2006 09:10:13 (Layout ivm lange IKEA url.) ]
  vrijdag 28 juli 2006 @ 08:59:58 #2
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40261400
Ik geloof dat ze bij Leenbakker (hoe goedkoop wil je het hebben?) een serie hebben die hier erg op lijkt.
pi_40261463
Inderdaad wel beetje Leenbakker/Ikea prijsgehalte of eventueel iets door boven. Ben gisteren nog door Leen Bakker gelopen, maar is me niet opgevallen... zal snel nog eens een ronde lopen! Thanx
pi_40261748
Als je het bij Leen Bakker of Trendhopper niet kunt vinden, dan raad ik je aan om op de 2é hands markt te gaan kijken. Je zit qua meubels (die een beetje mooi zijn) snel op of boven het prijsniveau van Sanders Meubelstad (lees: zo duur is Meubelstad ook weer niet).
pi_40261812
Inderdaad ik heb samen met mijn vriendin ook meubels gekocht en wij waren voor de salontafel, tv meubel,dressoir en eetkamer tafel 1500 euro kwijt.
De stoelen 6 stuks was 900 euro bij elkaar. Dus 2400 euro alles kompleet. Als je zeg dat het boven je budget zit wordt het vrijlastig maar kijk eens bij profijtmeubel zijn ook heel goedkoop.
Hou er wel rekening mee dat bij meubels wel vaak prijs kwaliteit is. Kijk als jij een tafel van 200 euro koop moet je er niet van verwachten dat die 10 jaar mee gaat en dat je erop kan staan. Er wordt gewoon zwakker hout gebruikt.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:32:42 #6
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40261973
Goedkoop is duurkoop.
pi_40262062
@Ultralaser
Zoiets wilde ik ook ongeveer uitgeven. Het hoeft nu ook geen tien jaar mee te gaan, hoop over een aantal jaar een wat ruimer budget te hebben voor wat mooiere meubeltjes
Thanx voor de tips!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:39:17 #8
139643 lilalush
smells good
pi_40262106
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:54 schreef DMDRP het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn helemaal weg van onderstaande meubelserie:
(er is ook een salontafel, dressoir, hoge kast, bijzettafel e.d. van)

http://www.sanders-meubelstad.nl/product_aanbieding.php?cat=&pid=107
http://www.sanders-meubelstad.nl/product_aanbieding.php?cat=&pid=123

Het komt nauwelijks voor dat we het samen compleet eens zijn over meubels! Helaas is de prijs ver boven ons budget Wellicht dat iemand soortgelijke meubels kent voor een mooiere prijs?

Bij de Ikea vinden we dit: (kleur zwartbruin)
Artikel bij IKEA

Maar dit is het toch nét niet! Zeker die wieltjes vind ik niks! Heeft iemand tips?
Bedankt!
Hoe herkenbaar! Ik heb die Ikea versie gekocht maar gewoon de wieltjes er niet onder gedaan. Die vond ik ook spuuglelijk en niet handig. Ziet er goed uit zonder wielen hoor.
Ik zal eens kijken of ik handig genoeg ben om er een foto van te maken en deze in dit topic te posten..........
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:41:46 #9
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_40262152
DMDRP, zoek eens op marktplaats ofzo? misschien dat iemand er van af wil
www.wildpianoz.nl Wild Pianoz Show.
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_40262260
Kan me het nauwelijks voorstellen Maar ben wel aan het zoeken op verschillende sites!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:52:17 #11
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_40262319
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:41 schreef RecomServ het volgende:
DMDRP, zoek eens op marktplaats ofzo? misschien dat iemand er van af wil
haha heb je gelijk in de hele ikea catalogus is op marktplaats te vinden
pi_40262428
Is deze eettafel wat je zoekt?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40262429
@Lilalush, ben benieuwd naar je foto! Zat er ook aan te denken om hem dan maar zonder wieltjes neer te zetten.

@Joosd, ben juist niet op zoek naar de Ikea meubels!
pi_40262468
@Deetch, deze hebben willen wij inderdaad aanschaffen. Nog lang niet zo mooi als van Sanders..maarja daar is de prijs ook naar he
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:41:34 #15
153023 spk2go
like.no.other
pi_40263543
In Woerden zit een zaak, Mammoet wonen, dat verkoopt heel veel (dump?)partijen van meubels. Ze zijn igg hardstikke goedkoop. De laatste keer dat ik er was, hadden ze heel wat tafels met leistenen erin, alleen ze waren cremekleurig. Eeen beetje handige DHZ-er maakt daar een donkere kleur van zoals hij wil, ze waren nl nog niet geverft meen ik. dit is hun site: http://www.mammoetwonen.nl
Third Day roelt!
pi_40263778
Bij Leen Bakker hebben ze de Bombay-serie, die lijkt best veel op de tafel die je bij Sanders gezien hebt.
Prijs is laag, kwaliteit ook
Ik heb deze tafel een aantal jaren gehad en hem ondertussen weer weggedaan. Als je er zuinig op bent en zorgt dat er niet teveel krassen op komen, dan heb je er een mooie tafel aan voor een super prijsje. Bij ons was ie al snel lelijk, maar we zijn er ook niet echt zuinig op geweest, de kat had er aan gekrabt, bloempotten verschoven waardoor diepe krassen ontstonden etc.
Bij een kwalitatief goede tafel is dat niet zo'n probleem, maar bij zo'n fineertafel wordt het er niet mooier op
Bij Pronto Wonen heb ik ook soortgelijke tafels gezien.
Veel succes met je zoektocht!
pi_40267444
http://www.wooncenter.com/webshop/catalog/product_info.php?cPath=23_86&products_id=150

Ben nu deze tegen gekomen, dit is ongeveer hetzelfde (ook met leisteen), alleen verkeerde kleur. Heb nu gemaild of deze ook in zwart/bruin verkrijgbaar is!
pi_40267645
www.goossens.nl

is ook het kijken waard zitten in villa arena (amsterdam) en nog 11 filialen zuidelijker. Hebben aantal dingen die erop lijken, en hebben laagste prijs garantie, dus je zult de spullen daar nergens goedkoper vinden
pi_40271260
Trendhopper staat iets identieks, weet alleen de prijs niet
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:29:03 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_40273311
Nog een goedkoop adres voor je

http://www.haco.nu/
pi_40284855
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Tuutje het volgende:
Trendhopper staat iets identieks, weet alleen de prijs niet
een idee geven van de prijs: 499 voor

ze hebben er in elk geval leuke dingen
pi_40294701
hoi,

wij gaan direkt zo'n soort meubels bestellen bij molenaar meubelen in udenhout.
de meubels zijn nu in de reklame

tv kast van 1.60 E 660
eettafel van 2.20 x1.05meter E 700
salontafel van 1.05 bij 1.05 E 475
opbergkast met 2 deuren 1.90x1.10x48 E1100

en er bestaan ook nog boekenkasten en buffetkasten en een dresssoir van. weet niet of deze klasse ook nog te duur voor je is. je kunt hier alles op maat en kleur laten maken zoals jezelf wilt.

hoop dat je er wat aan hebt
groetjes kleine83
in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
pi_40294732
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:54 schreef DMDRP het volgende:

Maar dit is het toch nét niet! Zeker die wieltjes vind ik niks!
Dan haal je die wieltjes eraf.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:02:44 #24
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_40294754
misschien een rare vraag, maar waarom spaar je niet wat langer door tot je het wel kunt betalen?
dan heb je in ieder geval de meubels die je echt graag wilt.
From feudal serf to spender.
pi_40295156
Bedankt allemaal... zitten paar goede tips bij!

@s1nn3rz: Omdat we binnenkort gaan verhuizen en geen meubels hebben... Een jaar in een leeg huis wonen is ook niet echt relaxt!
pi_40302878
hoi,

ben benieuwd waar je nu kunt slagen, we hebben vandaag ook nog maar de boekenkast erbij gekocht. we vonden hem allebei zo mooi alleen zo duur maar hij was nu al afgeprijsd dus die hebben we ook maar gedaan.

succes

groetjes kleine83
  zondag 30 juli 2006 @ 00:08:48 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_40310895
www.winckelaer.nl

hebben ook veel in de koloniale stijl, varierend van redelijk tot extreem duur
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_40316083
Tot nu toe heb ik nog niet echt een winkel gevonden waar ze hetzelfde aanbieden. Alleen de serie van kleine83 lijkt er heel veel op! (is het niet dezelfde serie?). Helaas nog wel te duur

De Bombay serie bij Leen Bakker was niet wat ik bedoelde. Die serie is echt koloniaal en dat is niet wat ik zoek. Het gaat hier om eiken meubel zwartbruin in oliekleur, maar valt voorlopig nog niet echt een goedkope variant in te vinden. Ga me nu nog wat meer in de 2e hands site's verdiepen!
pi_40317106
hoi,

ik heb zo'n serie ook gezien bij beter meubel. op de site kun je online in het boek kijken en dan op pagina 8 staat de serie afgebeeld. als je rechts bovenin vergroot dan kun je de prijzen ook zien.
alleen wij vonden persoonlijk de meubels van molenaar mooier maar hij lijkt er heel veel op.alleen de prijs van de boekenkast is weer gunstiger en de prijs van de eetafel weer niet, dus volgens mij nog bij elkaar heel duur.

ook heb je nog een serie bij piet klerkx die er heel veel op lijkt.alleen daar weet ik de prijzen niet van.

bij molenaar in udenhout kun je ook eventueel een goedkopere serie meubels uitkiezen en ook in die olijfkleur laten maken. hun maken alles zelf dus misschien is dat een idee.
succes

groetjes kleine83
pi_40345417
Kleine83, heb het boek van Beter Meubel ook thuis liggen, helaas zijn ze, net als menig ander winkel, toch te duur. Piet Klerkx heeft het ook:
http://meubelwereld.pietklerkx.nl/shop/productdetail.asp?product_id=02400001%2A%2A000&variant_id=1
maar ook weer te duur.

Heb jij enig idee hoe duur het is om ze in olijfkleur te laten maken? Misschien is dat wel een goed idee! Koop ik via marktplaats goedkope tafels en kasten en laat ik hem bewerken in de olijfkleur.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:05:33 #31
38256 DiNoW
nerd-power
pi_40353390
Ik zoek ook zo'n kast en graag ook lekker cheap even tvp
really..
pi_40367431
hoi,

ik durf helaas niet te zeggen wat het kost om alles te laten behandelen in olijfkleur. wij hebben wel gevraagd of ze de poten van onze eetkamerstoelen ook konden behandelen in onze kleur blank ecolak (want wij laten deze meubels in de kleur blank ecolak maken) en toen vertelde hij dat daar eigenlijk geen beginnen aan was omdat hij nooit dezelfde kleur kreeg als de rest en vooral omdat nu de kleur donkerbruin is.voor jou zou dan alles gedaan worden dus kleur verschil zul je niet hebben en olijfkleur is donker dus dat zou ook geen probleem moeten zijn. misschien dat je ze een keer zou kunnen bellen of het in ieder geval een optie is. ze zijn erg vriendelijk en zoeken alles meteen voor je uit.succes

groetjes kleine83
pi_40369760
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:24 schreef winterapfel het volgende:

[..]

een idee geven van de prijs: 499 voor

[afbeelding]

ze hebben er in elk geval leuke dingen
Klopt, dit is van Trendhopper. Heb hier toevallig nog een foldertje van deze serie liggen van een tijdje terug. Vico-serie. Lijkt veel op de meubels van TS in de OP.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40390196
kijk eens in knibbler in heerlen woonboulevard

hier hebben wij 1700 euro alles voor betaald. Bij knibbler kopen ze dingen op van bedrijven die failliet gaan. Alles is massief hout de alleen achterzijde niet
Wil je iets weten ask me :D
pi_40392927
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef icqnummer het volgende:
kijk eens in knibbler in heerlen woonboulevard

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hier hebben wij 1700 euro alles voor betaald. Bij knibbler kopen ze dingen op van bedrijven die failliet gaan. Alles is massief hout de alleen achterzijde niet
knibbeler verkoopt de feelings collectie
http://www.feelings-collectie.nl/parser.php?cn=25

verder te koop bij al deze bedrijven
http://www.feelings-collectie.nl/

Jij plaatst het Costa interieur uit die collectie, geen opkopertje dus, maar wel een mooi en goed product!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')