quote:Op zondag 30 juli 2006 03:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahaaa.... wil je verkering met me?
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
Als ik hier geen printscreentje van had gemaakt zouden jullie mij nooit geloven...![]()
[afbeelding]
Dat kan helemaal niet!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
Als ik hier geen printscreentje van had gemaakt zouden jullie mij nooit geloven...![]()
[afbeelding]
Proest! Haha geniaalquote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
[afbeelding]
ooh tis echt, ik zie het gezicht van wietse!!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
[afbeelding]
ooh tis wietse niet eht is Ma......quote:Op zondag 30 juli 2006 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh tis echt, ik zie het gezicht van wietse!!!!!
Dat is Wietse niet, dat is de hamsterman!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh tis echt, ik zie het gezicht van wietse!!!!!
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef Blame het volgende:
[..]
Dat is Wietse niet, dat is de hamsterman!![]()
[afbeelding]
volgens mij is hamster niet zo'n vroege vogelquote:Op maandag 31 juli 2006 07:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag weer een glimp van Hamster kunnen opvangen ;-)
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:07 schreef wietse.cc het volgende:
He, Pssssst... Zal ik eens iets verklappen?
Er komt een 2e cam bij (tijdelijk) zodat het beest ook te zien is als het voor in het hok zit, bij eten en drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |