Nee, hij ligt te w88 tot je hem een blowjob geeft. Hup gaat ff langs.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef Exciter101 het volgende:
Slaapt ie nou op z'n rug? Aaaah, schatje!
Iemand met een IP-Banquote:
Beetje zwaar, die IP cam is zwaarder en groter dan het beest zelf, is een dwerghamster =Pquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kan je die camera niet op zijn kop plakken...
ik kon niks beters verzinnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef Bierbroeder het volgende:
ivm de warmte is hamster gesmolten
onze excuses voor het ongemak
gloeiende! je hebt hem de verkeerde kant op geloktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ik heb em even nieuw eten en water gegeven =P Maar dat zit voor in...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
pff kan niet w88 hou ons niet langer in spanning hamster zit hier op puntje van me stoel![]()
Dat laatste had ik al wel bedacht ja, maar dan een mannetje... Het is een vrouwtje namelijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
lik anders ff aan ze poepgat TS hij ligt er zo verloren bij
koop een vrouwke voor hem ofzo
Ik kijk ineens heel anders naar dat beestje. Ik zeg BEFFEN!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef wietse.cc het volgende:
Dat laatste had ik al wel bedacht ja, maar dan een mannetje... Het is een vrouwtje namelijk.
smeltenquote:
nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
okee dit betekent het einde van onze relatie
hamsters zijn lief...en jij post zo'n plaatje....tjeeeees wat ben je wel niet met mijn cavia's van plan denk ik danquote:
hee ik heb zelf ook een mega lieve hamster gehad, splinter heette hij, ik heb dagen gehuild om zijn trieste overlijden...... (nee hget kwam niet door bovenstaand spel, en ik was nog maar een kleine tuig toen)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hamsters zijn lief...en jij post zo'n plaatje....tjeeeees wat ben je wel niet met mijn cavia's van plan denk ik dan![]()
![]()
mmmm ik denk er nog even over na of ik je nog wel zo geloofwaardig vind...ik laat het je vannacht wel weten als ik weer een keer thuis benquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee ik heb zelf ook een mega lieve hamster gehad, splinter heette hij, ik heb dagen gehuild om zijn trieste overlijden...... (nee hget kwam niet door bovenstaand spel, en ik was nog maar een kleine tuig toen)
en cavia's roeleren daar zou ik niks mee durven doen
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mmmm ik denk er nog even over na of ik je nog wel zo geloofwaardig vind...ik laat het je vannacht wel weten als ik weer een keer thuis ben![]()
jajajja voor nu zijn we even uitgeluldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
heee hee
![]()
![]()
ik had zelf een hele mooi kooi voor splinter 4 etages, allemaal trappetjes, veul speeltje en een heul mooi huissie.......snik
kijk eens hoe liefquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jajajja voor nu zijn we even uitgeluld
¿que?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, hij ligt te w88 tot je hem een blowjob geeft. Hup gaat ff langs.
Weet je zeker dat het geen zelfmoord was?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nam er vroerger altijd eentje mee naar school, lekker met dat snikhete weer in mijn kluisje.
![]()
Of mijn wasbak vullen met water en hem dan erin gooien.
![]()
Soms deed ik hem ook in een emmertje en die liet ik dan van 3 hoog zakken, gelukkig klom hij er steeds net niet helemaal uit.
Mijn hamster en ik, dikke vrienden waren we ik mis hem.
![]()
![]()
Net weer thuis....als eerste natuurlijk kijken hoe Hamster het heeft, helaas wederom zwartbeeldquote:
er is altijd FOK! na een avondje uitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:41 schreef mash_ het volgende:
je kan ook gewoon gaan slapen als je nisk te doen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |