Nee...........even gevraagdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:23 schreef Prowl het volgende:
Zijn het Gothics?
Ik had er zat hier iig, en agressief ook nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
Die wespen he.......
Ik hoor van een hoop mensen dat er wesepen zijn..
Dat vind ik vreemd.. omdat ik er geen 1 nog gezien heb hier in mijn omgeving..
Hoe kan dat nou![]()
Sure en Sinterklaas bestaat ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:34 schreef FBIFile het volgende:
Ga eens schoonmaken.
Helpt tegen ongedierte .
We hebben in de muur van de woonkamer een nest zitten van die rot beestenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
Die wespen he.......
Hoe kan dat nou![]()
Wel blij om hoor.. want dat zijn hufters![]()
Meteen ausradieren die gasten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:55 schreef Xanthe het volgende:
[..]
We hebben in de muur van de woonkamer een nest zitten van die rot beesten![]()
Dat dacht ik ook, tot 1 week terug toen wij gingen bbq'en, Kwamen er een stuk of 5 gezellig mee doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
Die wespen he.......
Hoe kan dat nou![]()
Wel blij om hoor.. want dat zijn hufters![]()
Vanavond gaat het gebeurenquote:
Is niet erg als ze zich zelf maar op de BBQ leggenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:33 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot 1 week terug toen wij gingen bbq'en, Kwamen er een stuk of 5 gezellig mee doen.![]()
Veel s6 in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:34 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Vanavond gaat het gebeuren![]()
Had al even het vermoeden , maar konden het geluid niet traceren. Sinds een paar dagen ook steeds vaker wespen in de woonkamer. De hond is al geprikt , de dochter er al bijna op 1 gestaan en ik ben als de dood voor die beesten ivm. allergie voor wespen steken.
Gisteren hoorde ik er weer 1 in de woonkamer vliegen dus met de foetsie(geweldige uitvinding) dat beest geëlectrocuteerd. Maar ik bleef het gezoem van wespen horen en een soort geknaag-achtig geluid. Uiteindelijk met een glas op de muur gaan luisteren (enkel steens buiten muur en binnen een gipswandje) en ja hoor gezoem en dat zelfde rare geknaag-achtige geluid.
Mijn partner bij thuis komst het laten horen waren die beesten natuurlijk stil , maar een uurtje later hoorde hij ze ook. Na 2 tellen buiten hebben staan kijken was het meteen duidelijk dat het klopte want de beesten vlogen af en aan bij de buiten muur.
Gewoon bij dat gat in de buitenmuur gaan staan, iedere wesp die zich buiten waagtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:48 schreef valek het volgende:
[..]
Veel s6 in ieder geval.
Ben benieuwd of het gelukt is om die k*tbeesten te ausradieren.
of je electrisch vliegenmapper zo monteren dat ie voor dat gat komt te zitten. ervoor zorgen dat dat ding altijd aan staat, en ze worden een voor een gezaptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:51 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Gewoon bij dat gat in de buitenmuur gaan staan, iedere wesp die zich buiten waagt
*ZAP*
Duurt wel even natuurlijk maar lost het definitief op. Je kunt natuurlijk ook gif in dat gat spuiten maar als daar aan de binnenkant alleen maar een gipswandje aan zit, hmm..
Daar hoef je niet allergisch voor te zijn; een wespensteek in je slokdarm is dodelijk voor iedereen omdat het daar gaat zwellen en je stikt. Van een gewone wespenallergie gaan maar zeer weinig mensen dood.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef Neola30 het volgende:
Ik ben ook allergies voor wespen, en als die verkeerd prikt, kan je binnen 5 minuten dood zijn.
Neeeeuh hoor, ik ben niet bang :S
Een spin met harige poten van een halve meter lang laat ik toch echt niet lopen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:07 schreef zatoichi het volgende:
Verder lekker de spinnen laten zitten, want een wesp in een web kan niet bij jou komen
Hehe die heb ik ook in huis; al moet ik zeggen dat sinds ik een kat in huis heb er nog maar weinig heb gezien. Daarvoor zo'n twee/drie per dag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:47 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Een spin met harige poten van een halve meter lang laat ik toch echt niet lopen...
.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:55 schreef Zuen het volgende:
MISSCHIEN ZITTEN ER OOK WEL APEN EN VARKENS EN KONIJNEN ENE KINDERENN IN JE UHIS HUIS EDUS JE MOET OPPASSEN ANDERSL OOPT HET UIT DE HAND
Ja, leuk zijn die...quote:
Ik heb ooit eens een veel grotere in huis gehad. Ik heb dat beestje met de schep buiten gezetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, leuk zijn die...![]()
Zie ik hier ook af en toe over de vloer lopen, ik wist niet eens dat die in nederland voorkwamen.
Dan kun je 'm het beste een kilometer verder uit je huis zetten, want anders zit ie zo weer binnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:24 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een veel grotere in huis gehad. Ik heb dat beestje met de schep buiten gezet
Zo'n nuttig beestje ga je toch niet dood maken? Als ik de gemeente opbel halen ze mijn hele huis overhoop.
Dat zal het dan zijn het huis waar ik hiervoor in woonde was van na de oorlog en gerenoveerd en heb ik ze nog nooit gezien. Nu een oud huis met genoeg kieren ed. een zolder die (nu nog) onbewoond is , overigens geen kruipruimte. Maar wel een heleboel grond erbij en dan hebben we het over de grond van de buren rond om ons nog niet gehad...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef zatoichi het volgende:
Jaja die bedoel ik.
Teringsnel zijn die beesten; en je hoort ze ook nog. Maar die vangen dus echt een hoop beesten. Overigens komen die dus net zo goed in de stad voor; want ik woon aan de rand van het centrum van Utrecht, en zie ze dus vrijwel elke dag.
Maar ja ik heb dan ook een oud huis, met achtertuin en een flinke grote kruipruimte onder het huis. Daarnaast allerlei kieren en gaten, dus een paradijs voor deze beesten
heb ik gisteren aangeschaftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:47 schreef Snuwerd het volgende:
neem een elektrische vliegenmepper
Ruikt dat lekker he? Overigens een wesp moet je behoorlijk goed roosteren anders loopt ie zo weer verder na even knock-out te zijn geweest (had ik een paar dagen terug).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
heb ik gisteren aangeschaft![]()
gisteren al een wesp en een motje geroosterd![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:55 schreef Zuen het volgende:
MISSCHIEN ZITTEN ER OOK WEL APEN EN VARKENS EN KONIJNEN ENE KINDERENN IN JE UHIS HUIS EDUS JE MOET OPPASSEN ANDERSL OOPT HET UIT DE HAND
Ik vang ze met die electrische vliegenmepper en transporteer ze dan uit het raam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:51 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ruikt dat lekker he? Overigens een wesp moet je behoorlijk goed roosteren anders loopt ie zo weer verder na even knock-out te zijn geweest (had ik een paar dagen terug).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |