abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2002 @ 21:11:40 #51
20086 geweten
Ik heb het...
pi_2815152
Ik scheer mijn schaamhaar ook af. Ik doe het zelfs in het model waarin mijn vriend het wil. Dit keer wilde hij streepje, doe ik dat gewoon. Normaal is het helemaal kaal, vindt hij
Ik heb geen last van jeuk, moet je na het scheren crème smeren.
...altijd al geweten dat ik veel wist.
  Eindredactie Games zaterdag 19 januari 2002 @ 16:31:32 #52
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_2866928
krabben ...........
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 19 januari 2002 @ 16:33:40 #53
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2866938
tot nu toe alleen positieve reacties
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2871022
Lijkt me ook wel stoer helemaal kaal van onder
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_2872578
Ik heb er nog nooit negatieve reacties op gehad.

Voor de mensen die het graag ook eens willen proberen: eerst met de tondeuse op de laagste stand en daarna met een scheermes - werkt echt super.

pi_2872588
quote:
Op zondag 20 januari 2002 02:56 schreef Kyori het volgende:
Ik heb er nog nooit negatieve reacties op gehad.

Voor de mensen die het graag ook eens willen proberen: eerst met de tondeuse op de laagste stand en daarna met een scheermes - werkt echt super.

zo doe ik het zelf ook altijd, werkt prima en ik heb geen last van jeuk
I always tell the truth, even when I lie!
  maandag 21 januari 2002 @ 11:59:14 #57
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_2883445
Hars roeleert

'k Heb me vroeger altijd geschoren, geenenkel probleem als je het maar geregeld doet. Thans scheer ik alleen hetgeen door een cockring past, de rest hars ik. GEWELDIG, geen stoppeltjes meer, de haren die weer opkomen zijn veel zachter, en op de lange termijn loopt de haargroei zelfs terug. Het doet heel even pijs, maar het resultaat is super. Eén keer per drie a vier weken ff afzien, en verder geen omkijken naar.
En de medesaunabezoekers? Laat maar kijken, je komt het steeds meer tegen.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  maandag 21 januari 2002 @ 15:43:08 #58
21258 Amigo
Gewoon aanwezig...
pi_2886266
quote:
Op maandag 21 januari 2002 11:59 schreef Pagan het volgende:
Hars roeleert

'k Heb me vroeger altijd geschoren, geenenkel probleem als je het maar geregeld doet. Thans scheer ik alleen hetgeen door een cockring past, de rest hars ik. GEWELDIG, geen stoppeltjes meer, de haren die weer opkomen zijn veel zachter, en op de lange termijn loopt de haargroei zelfs terug. Het doet heel even pijs, maar het resultaat is super. Eén keer per drie a vier weken ff afzien, en verder geen omkijken naar.
En de medesaunabezoekers? Laat maar kijken, je komt het steeds meer tegen.

P.

Ik denk en voel al bijna AUW. Harsen. Hmmm mij niet gezien
.:: Amigo.log::.
  maandag 21 januari 2002 @ 15:54:32 #59
18305 Tranced
Zit me niet zo aan te kijken!
pi_2886488
Ik knipte het al veel langer bij maar een paar weken geleden heb ik het helemaal afgeschoren en ik vind het stukke beter zo

Gewoon met een scheermesje waar je normaal ook je gezicht mee scheert, zo lang je de boel goed strak en glad houd gaat het prefect..

Het enige minpuntje is dat als de haartjes net weer aan beginnen te groeien is dat ze dan in je been enzo gaan steken en dat kan af en toe best vervelend zijn maar dat is na een paar dagen ook weer voorbij.

Het is weer tijd om het scheermes te hand te nemen

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc
pi_2888101
en dan whooooopz oh shit gecastreerd
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  maandag 21 januari 2002 @ 21:02:28 #61
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2890689
wat ook kan is je natuurlijk laten scheren door je vriend/vriendin.

ZOu het alleen niet doen as jullie van te voren mot hebben gehad

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2898224
Dat wil mijn vriendin ook
pi_2899429
Van af welke leeftijd scheren jullie al dan
Lijkt me een beetje lullig om voor de dokter testaan met kale zaakje
  dinsdag 22 januari 2002 @ 22:40:07 #64
21258 Amigo
Gewoon aanwezig...
pi_2904125
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 23:14 schreef MasterDisaster het volgende:
Lijkt me ook wel stoer helemaal kaal van onder
Is ook heel stoer, neem maar van mij aan!
.:: Amigo.log::.
  dinsdag 22 januari 2002 @ 23:34:09 #65
19773 eGo2k
watashi wa
pi_2904726
Ik heb mij 1 x geschoren (gewoon.. ff proberen weet je)...

Zag er wel strak uit vond ik... Alleen 2 probleempjes:

-Na een tijdje groeiden weer van die kleine haartjes die zwaarder zijn geworden, waardoor het jeukte als ik normaal liep
- Ben vergeten after-shave op te doen .... imagine that.

tjsa.. nu kort ik het zo af en toe bij.

Maar zeg.. dat harsen he?... Hoeveel keer in de per err... maand zul je het moeten doen om het daar ondering een beetje netjes te houden?... Waar haal ik dat spul?

..desu!
  woensdag 23 januari 2002 @ 12:18:03 #66
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_2908338
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 23:34 schreef eGo2k het volgende:

Maar zeg.. dat harsen he?... Hoeveel keer in de per err... maand zul je het moeten doen om het daar ondering een beetje netjes te houden?... Waar haal ik dat spul?

Als de haartjes ongeveer 1 centimeter lang zijn kun je ze weer harsen, gemiddeld 1x per maand. Voordeel is ook dat de haren zachter terugkomen en na verloop van tijd neemt de haargroei steeds meer af.
Ik gebruik Oriëntaalse hars van Veet, even warm maken en opbrengen. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en het spul lost op in water, dus daarna ff douchen en alles is weer netjes. Iedere grote drogist verkoopt het, en het is het makkelijkst om het te laten doen door je partner (en omgekeerd ook natuurlijk )

Suc6

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 23 januari 2002 @ 12:53:13 #67
16843 Knuffelbeertje
live life to the max
pi_2908696
Ik scheer mezelf al 10 jaar, alles eraf van onder.
Sinds een jaartje of 2 scheer ik mijn mannetje ook regelmatig, heerlijk gezicht, en ook veel lekkerder tijdens de sex.
Ik vind het voor iedereen een absolute aanrader.
Tegen jeuken of pukkeltjes kan je trouwens een after shave balsem gebruiken, geen pijn, en ook geen pukkeltjes.
I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
pi_2932745
Vraagje. Hoe doen vrouwen dat eigenlijk? Kijk op de onderbuik begrijp ik het wel. Maar hoe doe je het bij de schaamlippen (in de buurt)?
pi_2933852
quote:
Op vrijdag 25 januari 2002 13:17 schreef PW1979 het volgende:
Vraagje. Hoe doen vrouwen dat eigenlijk? Kijk op de onderbuik begrijp ik het wel. Maar hoe doe je het bij de schaamlippen (in de buurt)?
Ik weet wel dat mijn vriendin gewoon op d'r hurken gaat zitten, dan gaat het perfect.

T.

Wij houden niet van half werk !
  maandag 4 februari 2002 @ 09:56:30 #70
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3042621
Ik heb overal haar en laat het mooi zitten maar scheer me zelf ook op deze plek. wel zo hygienisch vind ik.
(verwacht van een vrouw dat zij het ook bij houdt teminste wel ze gebeft worden)

De jeuk is niet zo'n probleem en gaat wel weg, daarnaast gebruik ik vocht inbrengende creme (Nivea) en dat scheelt enorm en houd de boel mooi glad en soepel.

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_3042653
* meldt

één woord: tondeuse

right cookie
  maandag 4 februari 2002 @ 10:43:32 #72
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3042894
Toch vraag ik me af hoe de mensen hier hun haren van zak afscheren, niet dat ik het heb geprobeerd, maar ik kan me een situatie voorstellen dat het een beetje fout gaat en dan is het toch wel effe huilen... het is toch immers geen rechte gladde huid bij je zak.
pi_3042913
Als je bang bent dat je je snijdt doe je het toch met ontharingscreme
  maandag 4 februari 2002 @ 10:53:37 #74
17205 Profesor
I have a dream!
pi_3042948
quote:
Op maandag 04 februari 2002 10:43 schreef Fliepke het volgende:
Toch vraag ik me af hoe de mensen hier hun haren van zak afscheren, niet dat ik het heb geprobeerd, maar ik kan me een situatie voorstellen dat het een beetje fout gaat en dan is het toch wel effe huilen... het is toch immers geen rechte gladde huid bij je zak.

heeeeel voorzichtig

Eerste keer? even bij knippen en voorzichtig scheren, dus niet Rats rats zoals in het gezicht, maar soepel scheren zonder echt druk op het mesje te zetten....neem vooral de tijd hiervoor....
....want 25 pleisters op je leuter en ballen is geen gezicht.

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_3044427
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Van af welke leeftijd scheren jullie al dan
Lijkt me een beetje lullig om voor de dokter testaan met kale zaakje
Nou moet ik zeggen het voor ogen komen van een arts voor mij geen enkel probleem is. en voor hem dat het zaakje geschoren is ook niet.
Be who you are!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')