Voor de mensen die het graag ook eens willen proberen: eerst met de tondeuse op de laagste stand en daarna met een scheermes - werkt echt super.
quote:zo doe ik het zelf ook altijd, werkt prima en ik heb geen last van jeuk
Op zondag 20 januari 2002 02:56 schreef Kyori het volgende:
Ik heb er nog nooit negatieve reacties op gehad.Voor de mensen die het graag ook eens willen proberen: eerst met de tondeuse op de laagste stand en daarna met een scheermes - werkt echt super.
'k Heb me vroeger altijd geschoren, geenenkel probleem als je het maar geregeld doet. Thans scheer ik alleen hetgeen door een cockring past, de rest hars ik. GEWELDIG, geen stoppeltjes meer, de haren die weer opkomen zijn veel zachter, en op de lange termijn loopt de haargroei zelfs terug. Het doet heel even pijs, maar het resultaat is super. Eén keer per drie a vier weken ff afzien, en verder geen omkijken naar.
En de medesaunabezoekers? Laat maar kijken, je komt het steeds meer tegen.
P.
quote:Ik denk en voel al bijna AUW. Harsen. Hmmm mij niet gezien
Op maandag 21 januari 2002 11:59 schreef Pagan het volgende:
Hars roeleert'k Heb me vroeger altijd geschoren, geenenkel probleem als je het maar geregeld doet. Thans scheer ik alleen hetgeen door een cockring past, de rest hars ik. GEWELDIG, geen stoppeltjes meer, de haren die weer opkomen zijn veel zachter, en op de lange termijn loopt de haargroei zelfs terug. Het doet heel even pijs, maar het resultaat is super. Eén keer per drie a vier weken ff afzien, en verder geen omkijken naar.
En de medesaunabezoekers? Laat maar kijken, je komt het steeds meer tegen.P.
Gewoon met een scheermesje waar je normaal ook je gezicht mee scheert, zo lang je de boel goed strak en glad houd gaat het prefect..
Het enige minpuntje is dat als de haartjes net weer aan beginnen te groeien is dat ze dan in je been enzo gaan steken en dat kan af en toe best vervelend zijn maar dat is na een paar dagen ook weer voorbij.
Het is weer tijd om het scheermes te hand te nemen
ZOu het alleen niet doen as jullie van te voren mot hebben gehad
quote:Is ook heel stoer, neem maar van mij aan!
Op zaterdag 19 januari 2002 23:14 schreef MasterDisaster het volgende:
Lijkt me ook wel stoer helemaal kaal van onder
Zag er wel strak uit vond ik... Alleen 2 probleempjes:
-Na een tijdje groeiden weer van die kleine haartjes die zwaarder zijn geworden, waardoor het jeukte als ik normaal liep
- Ben vergeten after-shave op te doen
.... imagine that.
tjsa.. nu kort ik het zo af en toe bij.
Maar zeg.. dat harsen he?... Hoeveel keer in de per err... maand zul je het moeten doen om het daar ondering een beetje netjes te houden?... Waar haal ik dat spul?
quote:Als de haartjes ongeveer 1 centimeter lang zijn kun je ze weer harsen, gemiddeld 1x per maand. Voordeel is ook dat de haren zachter terugkomen en na verloop van tijd neemt de haargroei steeds meer af.
Op dinsdag 22 januari 2002 23:34 schreef eGo2k het volgende:
Maar zeg.. dat harsen he?... Hoeveel keer in de per err... maand zul je het moeten doen om het daar ondering een beetje netjes te houden?... Waar haal ik dat spul?
Suc6
P.
quote:Ik weet wel dat mijn vriendin gewoon op d'r hurken gaat zitten, dan gaat het perfect.
Op vrijdag 25 januari 2002 13:17 schreef PW1979 het volgende:
Vraagje. Hoe doen vrouwen dat eigenlijk? Kijk op de onderbuik begrijp ik het wel. Maar hoe doe je het bij de schaamlippen (in de buurt)?
T.
De jeuk is niet zo'n probleem en gaat wel weg, daarnaast gebruik ik vocht inbrengende creme (Nivea) en dat scheelt enorm en houd de boel mooi glad en soepel.
quote:
Op maandag 04 februari 2002 10:43 schreef Fliepke het volgende:
Toch vraag ik me af hoe de mensen hier hun haren van zak afscheren, niet dat ik het heb geprobeerd, maar ik kan me een situatie voorstellen dat het een beetje fout gaat en dan is het toch wel effe huilen... het is toch immers geen rechte gladde huid bij je zak.
Eerste keer? even bij knippen en voorzichtig scheren, dus niet Rats rats zoals in het gezicht, maar soepel scheren zonder echt druk op het mesje te zetten....neem vooral de tijd hiervoor....
....want 25 pleisters op je leuter en ballen is geen gezicht.
quote:Nou moet ik zeggen het voor ogen komen van een arts voor mij geen enkel probleem is. en voor hem dat het zaakje geschoren is ook niet.
Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Van af welke leeftijd scheren jullie al dan
Lijkt me een beetje lullig om voor de dokter testaan met kale zaakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |