hoe vind ik die dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:04 schreef Darkhelmet76 het volgende:
ik zou dr ontslaan en n nieuwe moeder zoeken...![]()
drink geeneens meer....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "ik wil geld van mijn moeder om breezers te kopen topic !!!"
Whehe je hebt ze dus wel gedronken !!!!quote:
Gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:01 schreef kyraaa het volgende:
titel zegt het al....
klaag klaag klaag klaag....
was vandaag, neej, gisteren, na twaalf uur al nu, jarig.....
had haar zelfs nog gebeld om tien uur maar ze is het gewoon vergeten...![]()
hoop dat ik veel pijn gedaan heb 20 jaar geleden!!!!![]()
net 20 geworden en nu al niet meer drinken?!quote:
Zeg Maikuuuul...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe je hebt ze dus wel gedronken !!!!
Oke overniew "verkapt: mamma geef me geld voor nieuwe baterijen voor mijn dildo topic !!1"
Mag ik jouw een smsje sturen dan? feliciteer ik je wel evenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:09 schreef kyraaa het volgende:
ik wou gewoon een telefoontje van: gefeliciteerd met je verjasardag van mn moeder...
geen geld, geen batterijen of breezers....
gewoon een simpel: felicitatie
jaaaaa heb ernaar gevraagd...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:10 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom is je moeder het vergeten? Heb je daar naar gevraagd?
En zo praat je niet over je moeder![]()
ben je mn moeder dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:11 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Mag ik jouw een smsje sturen dan? feliciteer ik je wel even![]()
nietes. je wil dr gewoon neucken op dr verjaardagquote:
Schopje R&Pquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:11 schreef kyraaa het volgende:
[..]
jaaaaa heb ernaar gevraagd...
ze zat dronken te wezen en wist niet welke dag het was....
Is ie nou toch al te laatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
nietes. je wil dr gewoon neucken op dr verjaardag![]()
hahaha tis na twaalfen, kans gemistquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
man, dat doe ik pas als ik iemand leer kennenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ok danquote:
neej ik had gehoopt op mn moeder aan de telefoon die zou zeggen: " hoi met je moeder, gefeliciteerd met je verjaardag, ik ben je niet vergeten. groetjes mij doei doei " en dan ophangen....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Ok danZe is je verjaardag vergeten. Wees blij, scheelt je een hoop ergernissen. Of wil je nog steeds bevestiging van haar hebben en hoopte je stiekum op een Diddle-stickerboek en een dikke knuffel
![]()
volgens mij ben jij met deze woorden sowieso geclassificeerd als meisje dat met een half biertje, wat ik ergens in de bar gevonden heb, al te neuken. klopt dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:01 schreef kyraaa het volgende:
titel zegt het al....
Hoi, met je moederquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:26 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej ik had gehoopt op mn moeder aan de telefoon die zou zeggen: " hoi met je moeder, gefeliciteerd met je verjaardag, ik ben je niet vergeten. groetjes mij doei doei " en dan ophangen....
![]()
ik had het nest al verlaten toen ik 15 jaar jong wasquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoi, met je moederWelcome in the real world, girl
Daar heb je vriendinnen voor, meid, je moeder hoor je te haten anders verlaat je het nest nooit
![]()
Ik wil me helemaal nergens mee bemoeien enzo (en dat doe ik dus ook verder niet),quote:
in dat geval een zeer dikke knuffel en kom maar ff lekker tegen me aan staan. zonder bijbedoelingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik had het nest al verlaten toen ik 15 jaar jong was![]()
![]()
tnxquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
in dat geval een zeer dikke knuffel en kom maar ff lekker tegen me aan staan. zonder bijbedoelingen natuurlijk.
HET nest kan op vele manieren worden uitgelegd heh. Maar het siert je dat je nog steeds reageertquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef kyraaa het volgende:
[..]
![]()
geen idee waar je op doelt... mn moeder weet nl nergens vanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:46 schreef vosss het volgende:
Ik wil me helemaal nergens mee bemoeien enzo
maar is het niet bij je op gekomen dat het "zomaar zou kunnen zijn" dat jouw moeder hetzelfde denkt over hoereren?
Absoluut NoFi verder, maar het zou kunnen lijkt me?!
Hee Vosss hoe laat ben je er.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil me helemaal nergens mee bemoeien enzo (en dat doe ik dus ook verder niet),
maar is het niet bij je op gekomen dat het "zomaar zou kunnen zijn" dat jouw moeder hetzelfde denkt over hoereren?
Absoluut NoFi verder, maar het zou kunnen lijkt me?!
Dat duidt ook al op problemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef kyraaa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:01 schreef kyraaa het volgende:
titel zegt het al....
nee echt? zou je denkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:52 schreef rene29 het volgende:
Ze mag je gewoon niet.
oooow je bent echt serieus, dat is echt helemaal niet leuk. steek een kaarsje op en dan zal de warmte van het kaarsje dat ik heb branden je hart verwarmen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:48 schreef kyraaa het volgende:
[..]
tnxdas
![]()
maar goed dat ik in de klaagbaak zit... heb echt ff grandioos de pest in nu
ok. sterkte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef kyraaa het volgende:
tuurlijk ben ik serieus... anders had ik het wel in onzin geopend!!!
duh
Of R&Pquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef kyraaa het volgende:
tuurlijk ben ik serieus... anders had ik het wel in onzin geopend!!!
duh
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:05 schreef releaze het volgende:
mn vader weet niet eens hoe hij mn naam moet schrijven of hoe oud ik ben. mn moeder herinnert hem aan mn verjaardag, en ik ben nog wel zijn eerste kindje zou toch menen dat ie dat allemaal wel wist! maar nee hoor!
Een oom van me is er jarenlang van overtuigd geweest dat zijn dochter jonger was dan ik, een jaar later was geboren.. tja.. simpel.
Maar dat moeders het vergeet......
Daar heb je de reden waarom ze niet heeft gebeld. Het ligt niet aan jou maar aan de drank. Het liefst heb je een moeder die normaal reageert en spontaan belt op je verjaardag. Maar als ze een probleem heeft ( door drank ) kun je dat gedrag van haar niet verwachten. Hopelijk gaat het in de toekomst beter met haar en zal ze je verjaardag niet meer vergeten. In ieder geval gefeliciteerd van mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:11 schreef kyraaa het volgende:
[..]
jaaaaa heb ernaar gevraagd...
ze zat dronken te wezen en wist niet welke dag het was....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je moeder is dus alcoholist en jij bent prostituee? Gaat lekker... Ik kan de verbanden wel leggen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef kyraaa het volgende:
[..]
geen idee waar je op doelt... mn moeder weet nl nergens van
Nou, nou, nou.... zo'n reactie is toch nergens voor nodig...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar je moeder is dus alcoholist en jij bent prostituee? Gaat lekker... Ik kan de verbanden wel leggen...
Toch nog gefeliciteerd...
Ach, vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.... zo'n reactie is toch nergens voor nodig...
Ja, als jij dat in dit geval belangrijker vindt dan een beetje tactquote:
Is het uit of heb je tegenwoordig zo'n open relatie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval een zeer dikke knuffel en kom maar ff lekker tegen me aan staan. zonder bijbedoelingen natuurlijk.
Wat een onzin zeg. Zij mag klagen wat ze wil, maar als ik dan een verband zie van waar het probleem vandaan komt, ben ik meteen weer bot. Wat is dat toch tegenwoordig, niemand kan meer tegen een stootje. Als je eerlijk bent, dan vinden mensen je meteen tactloos of bot. Ik hou niet van dat rondgedraai op niks af.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, als jij dat in dit geval belangrijker vindt dan een beetje tact
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |