Das Fantom scoorde wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef PLAE@ het volgende:
Die herrie voor het vak dan. Ik heb er een gehoorbeschadiging of 2 opgelopen
En iets met das fantom ofzo werd je ook helemaal gek van![]()
Ik neem toch aan dat PLAE dat wel weet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Das Fantom = Roy Makaay.
Hihihiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat voelde ik me kut zeg![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat PLAE dat wel weet?
Edit: nee dus.
Oh, oh, weer een jood met humor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ga even naar je eigen CL topic wil je.....
Of wacht....
![]()
![]()
Ja, en ik gaf een serieus antwoord lees maar trug in het topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh, oh, weer een jood met humor.
Het houd ook niet op, hè.
Ik stelde gewoon een serieuze vraag.
Uhm, ververs mijn geheugen eensquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef PLAE@ het volgende:
Luik zou gruwelijk zijn.
Alhoewel de overheid dat allemaal ook niet vergeten is.
Doet me denken aan het boek Vak 127, daar wordt deze wedstrijd en het Oktoberfest ook helemaal in beschreven. Heb ik toevallig deze zomervakantie gelezen, best een aanrader.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
*check*
Met een erg vreemd gevoel naar München afreizen.......
Kom je daar en dan is het Oktoberfest, allemaal duitsers in lederhosen en dan staan er opeens allemaal groepjes Ajacieden in de tent JODUH JODUH te schreeuwen
Meeste mensen konden het wel waarderen was gezellig feessie![]()
Toch zal ik de volgende kreten nooit meer vergeten:
Bayeren VIERRRRRRRR
Ajax NULLLLLLLL
Danke schön
Biite Sehrrrrrrrrrr
![]()
Je kan toch ook in 1 zin uitleggen wat er gebeurt is?quote:
Klopt, boek leest heerlijk weg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het boek Vak 127, daar wordt deze wedstrijd en het Oktoberfest ook helemaal in beschreven. Heb ik toevallig deze zomervakantie gelezen, best een aanrader.
Oude rekening vereffenen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef PLAE@ het volgende:
Luik zou gruwelijk zijn.
Alhoewel de overheid dat allemaal ook niet vergeten is.
Stukje van de NOS?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker objectief stukje ook van de NOS daarover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |