Seedorf is veranderd sinds dien... net als Kluivert en Davids... voor alle 3 moet je niet teveel geld neer willen leggen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:29 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, daarom kwam hij met Ajax tot de CL-finale en beleefde hij daar zijn internationale doorbraak, hoi.
Het doet nog altijd pijn he.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef Haruhi het volgende:
Hoe kan je als Nederlander nou voor Brugge zijn.
Oh wacht, dat is een anti-Ajax club. Hoe triest kan je wezen.
Het CL verlies in Brugge, waardoor we 4e en dus definitief uitgeschakeld werden.quote:
Maar daar was je uiteindelijk toch niks mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Daarentegen was die overwinning in Amsterdam heerlijk, 2 kools van Sonck
Och, was ik alweer vergeten. Alsof iemand zich daar nu nog druk om maakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het CL verlies in Brugge, waardoor we 4e en dus definitief uitgeschakeld werden.
Daarentegen was die overwinning in Amsterdam heerlijk, 2 kools van Sonck
Dat is waar, maar dan kan die overwinning nog wel heerlijk zijn. Op het moment zelf dan, zeg maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar daar was je uiteindelijk toch niks mee.
True.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan die overwinning nog wel heerlijk zijn. Op het moment zelf dan, zeg maar![]()
Precies.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Och, was ik alweer vergeten. Alsof iemand zich daar nu nog druk om maakt.
Of Zlatan die een-op-een met de keeper over schiet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
True.
Kut Saeternes die die gigantische kans op 1-1 liet liggen. Open goal missen.
hehe dat doet mij denken aan Munchen uit. Ik liep na de rust naast het uitvak over die gekke omloop me te vervelen en natuurlijk vooral op te fokken. Staat daar ineens een wijsneus in Bayern shirt wat te schelden in het Nederlands richting een Ajax gast. Die Ajax gozer helemaal over de rooie, toen heb ik m daar maar ff weggehaald aangezien die turtles al klaarstonden om m mee te nemen.quote:Usericon van Haruhi
Hoe kan je als Nederlander nou voor Brugge zijn .
Oh wacht, dat is een anti-Ajax club. Hoe triest kan je wezen.
Wat was dat een kutwedstrijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hehe dat doet mij denken aan Munchen uit.
Zelden zo'n club mensen gezien die rechtstreeks uit de jaren '80 leken te komenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:03 schreef Erwtensoep het volgende:
En zo gevaarlijk zijn die brugge pietjes ook weer niet. 3 jaar geleden moesten ze door de ME worden gered voordat ze begonnen te roepen om hun moeke.
Op het Marienplatze hehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat was dat een kutwedstrijd![]()
Wat was dat een geweldige dag![]()
*check*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Op het Marienplatze hehe![]()
'krieg nicht vergessen *hik*"
En daarvoor het afscheid van Hazes, fakkeltjes etc. gruwelijk.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:45 schreef PLAE@ het volgende:
Die herrie voor het vak dan. Ik heb er een gehoorbeschadiging of 2 opgelopen
En iets met das fantom ofzo werd je ook helemaal gek van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |