Alsof er toch overal ..... iets inzit. Had dat op mijn weblog al geschreven. In de ziel en de geest en gewoon in alles. Alsof er iets inzit dat fout is. Zo'n vaag voorgevoel heb ik. Tis niet eens een vaag voorgevoel, het is gewoon een feit dat veel niet in orde is.
Dan spreek ik liever niet voor anderen maar toch, ik heb genoeg mensen gezien die niet in orde zijn, en op straat zie je dat ook vaak terug.
Ik ga het dan niet op helderheid gooien maar toch stiekem wel. Helderheid. Heerlijk helder heineken heb je en je hebt een andere helderheid.
Zelf ben ik dan ook niet altijd even helder, en dan neem ik even die depressie mee nu. In die depressie zie je pas hoe duister het kan zijn. Totaal gebrek aan helderheid in een depressie. Vandaar dat ik vaak spreek over helderheid. Het verschil tussen helderheid en depressie.
En dan kun je natuurlijk alles gooien op de hersens maar volgens mij is een depressie meer dan alleen een stof in de hersens dat ontbreekt. Of niet?
Duistere kanten van het leven. De duistere kanten.
Wilde bijna gaan praten over het boek dreamcatcher, waarbij wederom die parasieten naar voren komen, klevers in het bewustzijn en dat heb ik dus ook al vaker geschreven op fok. Je bewustzijn gekoppeld aan de realiteit en dan misschien een of ander iets dat toegang krijgt tot het bewustzijn.
Buitenaardse slechte energie, dan praat ik niet eens over buitenaarse wezens. Maar ik weet het niet zeker dus.
Weet 1 ding wel zeker en dat is dat ik nu helder ben
![]()
Wilde bijna zeggen dat het te helder voor woorden is, maar het kan altijd nog meer helder.
En die helderheid heb ik dus nooit gehad in het leven, nu pas begint dat vaker terug te komen
![]()
Een gevoel van vertrouwen, de omgeving die vertrouwd aanvoelt. Loep-zuiver.
Alsof die negatieve buitenaardse energie weg is. Energie in de kosmos die weg is nu.
En hoe meer ik schrijf, des te helderder het allemaal lijkt
![]()
Alsof de vuiligheid weg is
![]()
En vroeger was het vuil in de omgeving. Of was het vuil in mijn hersens? Ben ik nu mijn hersens aan het opschonen met gedachten?
Even opgeschreven dus. Soort kladblok. Mag toch wel of niet????