abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 07:13:09 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315343
Hoe is de naam "Freak" ???

Vandaag ben ik 2 keer freak genoemd. Een fucking freak nog wel

Past de naam freak bij mij???

Of ben ik gewoon een beetje anders
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 30 juli 2006 @ 07:20:43 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315353
Freak

Wat een naam

Ik ga voor freak door het leven

Nee, voor half-gare gebakken anti-realist. Anti-realist die alsnog gelijk gaat krijgen Alsnog gelijk krijgen al is het via de grootste omweg, al moet ik het alfabet door 100101 delen en de wiskunde omgooien. Al moet ik Chinees leren en de chinese taal integreren in het Nederlands of Engels. Al duurt het nog 10000 miljard jaar. Deze missie moet volbracht worden

Omdat de realiteit totaal geen waarde heeft

En juist omdat de realiteit geen waarde heeft, zal deze jongen zich inzetten voor een betere wereld

Met hart en nieren, vol aan de bak

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2006 07:27:27 ]
  zondag 30 juli 2006 @ 07:25:12 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315358
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:09 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff Morgen laatste dag kermis
Ga je in de achtbaan

Tilburgse kermis neem ik aan of niet?

Ik vond de break-dance altijd tof op de kermis. En dan was ik altijd aan dat ronde ding aan het draaien omdat ik dacht dat de "wagen" harder zou draaien

Bleek helemaal niet te kunnen.

Ik leef niet snel in een illusie, maar de illusie dat je de wagen van de break-dance kon beinvloeden door aan dat stuur te draaien heb ik lang gehad
pi_40315451
quote:
Op zondag 30 juli 2006 07:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe is de naam "Freak" ???

Vandaag ben ik 2 keer freak genoemd. Een fucking freak nog wel

Past de naam freak bij mij???

Of ben ik gewoon een beetje anders
Ow....pffff... er zijn er wel meer hier die zo genoemd worden hoor.
Dat is zo erg niet.

En hey... beter freak dat saaie drol.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40315501
Goéiemorgen en weltrusten maar weer.....

Dromenvanger, je bent een poepie !
En inderdaad.... in het donker met blote voeten op het gras dansen is heerlijk !

Fijn dat jij gewoon doet wat goed voelt
Geamuseerde arrogantie en BReeZaH en emancipatorisch zwijn
door nokwanda
  zondag 30 juli 2006 @ 08:43:37 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315513
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow....pffff... er zijn er wel meer hier die zo genoemd worden hoor.
Dat is zo erg niet.

En hey... beter freak dat saaie drol.
Inderdaad

En woorden doen geen pijn als je de woorden niet persoonlijk doet opvatten

Ik heb me voorgenomen om me niet meer zo snel persoonlijk aangesproken te voelen. Als iemand tegen mij begint te zeuren van dit of dat, dan doe ik net alsof ze het tegen de Paus hebben

En je hebt volkomen gelijk

Beter de grootste freak dan een saaie drol

Saaie drollen heb je totaal niets aan.

Lang leve de gekheid
  zondag 30 juli 2006 @ 08:46:07 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315522
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:38 schreef xE-eteoZ het volgende:
Goéiemorgen en weltrusten maar weer.....

Dromenvanger, je bent een poepie !
En inderdaad.... in het donker met blote voeten op het gras dansen is heerlijk !

Fijn dat jij gewoon doet wat goed voelt

Nu alweer richting bed

Dansen is sowieso prettig Vooral als niemand kijkt

Ik doe lekker waar ik zin in heb inderdaad. Veels te lang rekening gehouden met wat anderen wel niet kunnen denken. Altijd was ik zo, vooral toen ik nog jong was. Zo van, letten ze op me, is het niet vreemd dit en dat.

Laat ze maar lekker de schijt krijgen

Ik ben mezelf tenminste, misschien gek volgens een paar mensen, maar ik hou het leven tenminste luchtig.

En ik weet van mezelf dat ik vaak genoeg wel de spijker op de kop sla. Alleen combineer ik het zoveel mogelijk met onzin.

Alsof onzin zo erg is

Laat mij maar lekker onzinnig zijn, zo word ik tenminste oud. Nee fout gezegd, zo blijf ik tenminste jong
pi_40315531
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:46 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nu alweer richting bed

Dansen is sowieso prettig Vooral als niemand kijkt

Ik doe lekker waar ik zin in heb inderdaad. Veels te lang rekening gehouden met wat anderen wel niet kunnen denken. Altijd was ik zo, vooral toen ik nog jong was. Zo van, letten ze op me, is het niet vreemd dit en dat.

Laat ze maar lekker de schijt krijgen

Ik ben mezelf tenminste, misschien gek volgens een paar mensen, maar ik hou het leven tenminste luchtig.

En ik weet van mezelf dat ik vaak genoeg wel de spijker op de kop sla. Alleen combineer ik het zoveel mogelijk met onzin.

Alsof onzin zo erg is

Laat mij maar lekker onzinnig zijn, zo word ik tenminste oud. Nee fout gezegd, zo blijf ik tenminste jong
Wauw
Geamuseerde arrogantie en BReeZaH en emancipatorisch zwijn
door nokwanda
  zondag 30 juli 2006 @ 08:57:45 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315564
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:48 schreef xE-eteoZ het volgende:

[..]

Wauw

Weet je wat het ook is hier

Het idee dat anderen een oordeel vellen over mij, dat kan me soms een gigantisch klote gevoel geven. Maar dat ben ik zelf dus schuld helemaal. En dan gaat het niet alleen over internet maar ook in het echt.

Als anderen je beoordelen, dan moet je daar schijt aan hebben, maar dat is niet altijd makkelijk omdat je nogmaals jezelf vaak aangesproken voelt. Die andere persoon heeft totaal geen recht om een oordeel te vellen, zo iemand moet naar zichzelf kijken. Sowieso hebben mensen geen recht van spreken als het aankomt op het leven van iemand anders.

Tenzij iemand een moord gepleegd heeft, maar dan zelfs kun je denken dat het aan de rechter is om zo iemand te veroordelen.

Mensen die elkaar beoordelen en veroordelen Dat zie je jammer genoeg nog veels te vaak. Alsof het mens eigen is. Is het mens eigen dan is het wel een heel erg vervelend karakter-trekje.

Nu even snel omschakelen naar internet explorer. Fire-fox doet irritant

Maar over mensen onderling, hoe mensen met elkaar omgaan hier en elders op de wereld. Soms denk ik wel eens dat het een ziekte is.

De bijbel gedeeltelijk gelezen en daar zat zelfs ziekte in. Wie weet zit het gewoon erin.
  zondag 30 juli 2006 @ 09:00:02 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315571
Maar alsnog zeg ik van.

Schijt eraan!!!!

En ik ben nu 29 jaar en over 2 jaar heb ik nog meer schijt eraan. Totdat ik schijt heb aan alle mensen Ben dus ook niet van plan om ook maar 1 mm in te leveren als het aankomt op mensen die me niet liggen.

Dan denk ik vanzelf van. " Of die mensen passen zich aan, of die mensen rotten op".

Ik ben makkelijk maar als iemand moeilijk begint te doen dan is het straks echt voorbij

Lekker voor mezelf kiezen.

Zoals Nokwanda al zei een week geleden ook. Lekker eens voor jezelf kiezen. Geen ruimte inleveren. En gewoon voor jezelf kiezen.
  zondag 30 juli 2006 @ 09:04:22 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315592
Nu tijd om nieuwe koffie te zetten

Ooit komt het helemaal goed met mij Ik weet dat het goed komt. Sowieso zal de toekomst goed komen op welke manier dan ook.

En de gedachte dat het goed komt, werkt bevredigend. Vooral als je weet dat je zelf invloed erop kunt uitoefenen. Dat je geen slachtoffer bent ook.

Denk je dat je slachtoffer bent van je eigen leven dan is het klote. Daarom zeg ik van. "Ik maak de wetten "

Om het even overdreven uit te drukken

De wetten van mijn eigen leven dus
pi_40315624
eerts even goedmorgen zeggen en dan lezen!

Goede Morgen allemaal!

Heb als een blok geslapen! En niet eens echt last van nieuw pilletje!
Wel beetje naar gevoel in m'n hoofd en wat hoofdpijn, eventjes wat duf, en toen ook even lekker gaan slapen! Maar ook wakker worden! (niet zoals bij de vorige alleen maar op de bank kunnen liggen! ) (ow sorry DV die vind jij vervelend)
  zondag 30 juli 2006 @ 09:17:53 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315641
Ik heb ook als een blok geslapen Buiten geslapen, weet niet eens hoe laat ik in slaap gevallen ben. Werd dus wakker toen ik licht-flitsen zag van vuurwerk.

Welke vind ik vervelend

Ik weet niet wat ik vervelend vind

Ik leef nu in complete chaos Maar het is gewoon ultiem om te leven in chaos af en toe, dat ik overeind blijf staan in deze chaos Dat maakt sterker.

Chaos en toch genieten

Chaos en toch een beetje orde. Hoewel je me niet moet vragen wat links en rechts is nu
pi_40315647
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:09 schreef vamperotica het volgende:
Pfffff Morgen laatste dag kermis
ja volgend jaar weer, vanavond wel vuurwerk

[quote]Op zondag 30 juli 2006 05:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo buiten geslapen

wordt je dan niet lek geprikt door de muggen?????
lijkt me heeerlijk!
  zondag 30 juli 2006 @ 09:21:03 #190
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315664
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:18 schreef draculettetje het volgende:

wordt je dan niet lek geprikt door de muggen?????
lijkt me heeerlijk!
Vannacht geen enkele muggen-bult opgelopen Wel vorige week muggen-bulten gehad maar die zijn ondertussen weg

Tis inderdaad lekker slapen buiten Was wel even fris toen ik wakker werd, maar toen heb ik kleren aangetrokken. Ik sliep dus alleen in korte broek en met ontbloot bovenlijf buiten

Maar toen werd ik wakker en dacht ik van..." Tis toch wel koud".

En daarna even staan dansen

En handen in de lucht gestoken. Ziet tof uit als je handen in de lucht steekt en dan naar je handen kijkt. Vooral als je de handen op een bepaalde manier in de lucht steekt

Zo van...... ik ga even mijn sterren-beeld positief beinvloeden
  zondag 30 juli 2006 @ 09:22:27 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315672
Wat voor pilletje is het wat je inneemt trouwens draculletje?

Tegen de pijn?
  zondag 30 juli 2006 @ 09:40:59 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315806
Zo, ik moet even helemaal bijkomen

Contact-lenzen in, bril af. Koffie. Sigaret.

En vooral doorgaan

Ik merk dat de chaos weer nieuwe mogelijkheden schept, soms vraag ik me af waarom ik die medicatie nog doe innemen dus. Ik wil juist nieuwe chaos krijgen. Maar goed. Ik vraag me wel meer af. Dat ze medicatie voorschrijven met bijwerkingen bijvoorbeeld. En nog meer maar dat is voor later. Dat ze dus medicatie voorschrijven met veel bijwerkingen en net doen alsof het niets voorsteld, en dan ook nog de intentie wekken dat het normaal is allemaal. Dat ze je vol bewustzijn verkrappende middelen stoppen. En als je dan daar komt om te praten dan spelen ze voor gedachte-politie Maar ook dat hoort erbij Ooit zal ik daarboven staan.

1 ding weet ik zeker. Ooit is er geen medicatie meer nodig. En dan is het niet dat ze een nieuw medicijn uitvinden, dan doe ik dat zelf. Die hele gebeurtenissen waren nodig om te komen tot dit. Tot dit en wat dit is dat is maar de vraag.

Om te komen tot inzicht, ik had nooit inzicht. Ik moest wel even doordraaien om tot inzicht te komen

En dan zeggen ze dat het een ziekte is

Het meest mooie wat me is overkomen zul je bedoelen!!!!

Inzicht krijgen in de duistere kanten en nog meer, inzicht krijgen in de hoge pieken. Inzicht krijgen in de realiteit en nog meer

Maar goed, ik ga even roken en muziek luisteren.

Vandaag wordt een mooie vage dag. Een echte dag om actief bezig te zijn met ontwikkelen. Ontwikkelen van boven naar links.

Ik probeer me ook zo min mogelijk in te houden voortaan, ik schrijf gewoon op wat eruit stroomt.

Schijt aan die zeikers. Ben niet gek en dat weet ik zelf het beste

Ben goed maar niet gek
  zondag 30 juli 2006 @ 09:45:40 #193
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315851
En dan zeg ik maar zo.

Wat voor de een gek is, dat is voor de ander normaal. En wat voor de een normaal is dat is voor de ander gek.

Dat geldt dus tevens voor de psychiatrie die goed zijn met indelen van ziektes. De psychiatrie die iedere afwijkende gedachte doet onderzoeken alsof het allemaal gerangschikt moet worden, de psychiatrie leidt zelf aan een dwangmatige ziekte. Ze delen alles in ziektes in terwijl ze zelf de grootste neurose hebben . De psychiatrie die geen plaats maakt voor een afwijkende gedachte. De psychiatrie die met normen doet werken. Alles indelen en alles met normen vergelijken.

Fuck the norm, fight the law!!!

pi_40315910
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor pilletje is het wat je inneemt trouwens draculletje?

Tegen de pijn?
Yep ik had een nieuwe aan mijn reeks toegevoeg, namelijk Tramadol, maar daar had ik dus echt heel veel last van de bijwerkingen van.
en nu heb ik dus (naast al die andere die ik al heb) Temgesic, bevalt dus beter,

maar als jij nou toch bezig bent met medicijnen uitvinden zonder de bijwerkingen enzo, wil je dan ook even voor mij kijken????
pi_40315928
Daar denk ik de laatste tijd ook vaak over na..... die behoefte tot stempeltjes zetten.
Maar ik ken maar al te veel mensen die dat zelf ook wel lekker vinden. Die met een stempeltje niet aan bepaalde verantwoordelijkheden naar zichzelf en de maatschapij toe hoeven. Voor wie het stempeltje een instrument is.

Dat je soms met medicijnen beter kunt functioneren als er een bepaalde diagnose is, is best okay.... iig.... dat kan ik me voorstellen.
Maar om jezelf dan terug te kunnen trekken...... dat is een luxeprobleem. Het alles diagnostiseren is een luxe ding.

Stel dat je elders woont... neem bijvoorbeeld een gebied waar je maar moet zien hoe je kan overleven. Waar bijvoorbeeld net je halve familie is weggevaagd door een aardbeving of tsunami. Dan wordt je gek..... maar dat kun je je dan niet veroorloven want je kinderen moeten eten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 30 juli 2006 @ 10:06:54 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40315973
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Yep ik had een nieuwe aan mijn reeks toegevoeg, namelijk Tramadol, maar daar had ik dus echt heel veel last van de bijwerkingen van.
en nu heb ik dus (naast al die andere die ik al heb) Temgesic, bevalt dus beter,

maar als jij nou toch bezig bent met medicijnen uitvinden zonder de bijwerkingen enzo, wil je dan ook even voor mij kijken????
Medicijnen hebben vaak bijwerkingen, dat is het nadeel van medicijnen. Ze lossen een bepaald probleem op en ondertussen krijg je 10 nieuwe problemen erbij Maar over het uitvinden van een medicijn even. Ik geloof in de kracht van de geest. Dat de menselijke geest alle ziektes kan oplossen. Als je wilt dus ook. Wilskracht van de geest.

Ik heb dus hele andere medicijnen dan jij hebt. Ik heb een medicijn waar je klachten van krijgt die je kunt vergelijken met parkingson, in ieder geval heb ik een medicijn dat weer een ander medicijn nodig heeft om de bijwerkingen op te heffen. En dat medicijn wordt gebruikt bij parkingson. Maar zoals ik straks ga zeggen ( dit is een edit) ik ga via een hoger bewustzijn vaker boven de medicatie staan. Zodat ik niet eens merk dat ik medicatie krijg. Zoals vandaag met een flinke dosis chaos in het hoofd, om de medicatie van slag te maken.

En dan vraag ik me echt soms af waarom ik die troep inneem. En dan vraag ik me ook af of de psychiatrie zich geen ongezonde tak voelt met al die zooi die ze voorschrijven. Of een psychiater zichzelf wel in de ogen durft te kijken als hij in de spiegel kijkt.

Maar goed, gebrek aan beter dan maar. Ze gunnen je ook de tijd niet om te herstellen als je een probleem hebt. En vaak is het niet eens een probleem, je gaat als mens wel eens een bepaalde ontwikkeling door. En dan zien ze dat meteen als ziekte.

Ik ben dus in mijn ogen helemaal niet ziek. Ik ben een bepaalde ontwikkeling doorgegaan. Ik zie het juist als positief die ontwikkeling. Het bewust worden als mens zijnde. Ze zouden dat moeten zetten onder gezondheid inplaats van onder ziekte.

Maar zo slim zijn ze niet. In de psychiatrie zijn ze alleen in staat om te denken in termen van ziekte. Dat is juist hun uitgangspunt. Alles wat je daar zegt is ziek. Iedere gedachte wordt bekeken vanuit het uitgangspunt dat de gedachte ziek kan zijn.

Omdat de hele psychiatrie ziek is. Niet eens de mensen die er belanden maar die hele instelling.

En dan hoop ik dat een psychiater meeleest Dat er ergens in Nederland een psychiater is die dit leest. Dat de psychiatrie zich eens wat bewuster wordt van zichzelf. De psychiatrie heeft een gebrek aan bewustzijn en is ouderwets. De psychiatrie ontwikkeld zichzelf te langzaam.

En ik durf te wedden dat heeeeeel veel "patienten" daar, slimmer zijn dan menigeen hulpverlener. Alleen plaats de hulpverlener zich altijd boven de patient.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2006 10:13:39 ]
  zondag 30 juli 2006 @ 10:12:12 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40316025
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:00 schreef nokwanda het volgende:
Daar denk ik de laatste tijd ook vaak over na..... die behoefte tot stempeltjes zetten.
Maar ik ken maar al te veel mensen die dat zelf ook wel lekker vinden. Die met een stempeltje niet aan bepaalde verantwoordelijkheden naar zichzelf en de maatschapij toe hoeven. Voor wie het stempeltje een instrument is.

Dat je soms met medicijnen beter kunt functioneren als er een bepaalde diagnose is, is best okay.... iig.... dat kan ik me voorstellen.
Maar om jezelf dan terug te kunnen trekken...... dat is een luxeprobleem. Het alles diagnostiseren is een luxe ding.

Stel dat je elders woont... neem bijvoorbeeld een gebied waar je maar moet zien hoe je kan overleven. Waar bijvoorbeeld net je halve familie is weggevaagd door een aardbeving of tsunami. Dan wordt je gek..... maar dat kun je je dan niet veroorloven want je kinderen moeten eten.
Over medicijnen en diagnose. Medicijnen drukken het bewustzijn in. Medicijnen zorgen vaak voor een verdoofd gevoel. Ik ben van mening dat wanneer je een geestelijk probleem hebt, dat je dan met je volledige bewustzijn dat probleem moet oplossen. Dat je het hele probleem leert inschatten dus. Levenslange verdoving van de geest zorgt ervoor dat je nooit je hele geestelijke "ziekte" onder ogen kan komen.

Over mijn eigen medicatie. Ik heb vaak het gevoel dat ik boven het middel sta. Ik doe dat bewust dus. Of bewust. Ik krijg medicatie die bedoeld is om mijn geest te verdoven en ondertussen ben ik bezig om mijn geest te verruimen.

Tegenstrijdig of niet

Over het leven met een diagnose, ik heb gesprekken gehad met mensen die hun hele leven indelen omdat ze een diagnose hebben. Mensen die alles gooien op hun ziekte. Dat bij die mensen de ziekte heerst inplaats van het leven.

Zulke mensen zijn dus echt ziek. En dat is allemaal aangepraat door de psychiatrie. Mensen gaan leven naar de ziekte, mensen worden de ziekte. De psychiatrie is geen genezende instelling. Eerder een ziek makende instelling.

Over rampen even, dan is het inderdaad overleven. Je kunt dan ook niet stil staan en moet doorgaan. Kinderen moeten eten, zelf moet je eten. En dan leef je onder de meest erge omstandigheden door alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:15:04 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40316046
Maar goed, ik moet deze week even op gesprek weer. En dan komt vanzelf weer meer naar voren daar. Ik laat me dus echt niet de les lezen Dat ik die medicatie nog inneem is een apart verhaal te noemen. Maar dat komt vanzelf wel goed nog.

Bewustwording treedt vanzelf op, en zijn mijn behandelaren niet bewust genoeg.

Dan maak ik ze wel bewust

Nog een missie in mijn leven, de psychiatrie bewust maken van het eigen falen

Al die doktoren die het hoog in de bol hebben, laten beseffen dat ze ziektes produceren. Ziektes produceren dus, ziektes aan de lopende band produceren inplaats van ziektes oplossen.

Volgende patient, volgende patient, volgende patient.

zondag 30 juli 2006 @ 10:27:18 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40316166
Nog een ronde

Weet je hoe ik het zie in de psychiatrie ?

Mensen komen daar met een "probleem". Zelfs probleem kun je twijfel bij trekken. Mensen zitten even vast of hebben even moeite met ontwikkelen.

Maar moet je dat als ziekte zien??? Ik denk dus echt van niet. Dan gooien ze het al snel op hersen-ziekte maar zelfs daar geloof ik niet helemaal in.

Mensen van borderline tot schizofrenie, van adhd tot en met manisch depressiviteit. Allemaal hebben ze een bepaald "probleem". Al die mensen moeten door een bepaalde ontwikkeling gaan. Mensen belanden in een fase waar ze misschien juist sneller ontwikkelen dan anderen.

En dan zeggen ze bij de psychiatrie. Ziek, ziek ziek.

Je belandt daar op welke manier dan ook. Ze nemen het boekje DSM IV bij de hand en delen je in bij de ziekte die volgens hen bij je past.

Vervolgens verlangen ze dat je je hele leven als ziek zijnde door het leven gaat.

Ik heb daar zo vaak gezegd dat ik niet ziek ben. En dan zeggen ze dus echt van. "Je bent wel ziek".

Ik lach er nu om maar het is te gek voor woorden.

Ik ben niet ziek en ik ben nooit ziek geweest

Menig psychiater die "zieker" is dan mij. Of juist menig psychiater die wel eens zelf in ontwikkeling mag gaan. Dat ze zichzelf ontwikkelen dus. En eens inzien wat ziek zijn precies inhoudt.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:29:44 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40316196
Mensen gesproken die stemmen in hun hoofd hebben dus, mensen die al 12 keer geprobeerd hebben om zelfmoord te plegen. Maar die stemmen zijn ze gewoon niet de baas dus. Maar goed, het zal wel aan de hersens liggen. Nee fout. Het ligt aan je denken. Als jij boven je denken staat zal je nooit stemmen in je hoofd krijgen.

Heeft totaal niets met hersens te maken. En dan is nog altijd geldig dat je denken je hersens aanstuurt. Je hersens zijn slechts een hulpmiddel. Hersens zijn volgens mij niet eens zo zeer van belang.

Het gaat om het denken, denken dat ook boven je hoofd kan plaats vinden dus.

Misschien zie ik het wel fout, maar ik voel me nu weer helder. Alsof ik het goed inschat allemaal. Al die zogenaamde zieke mensen bestaan niet. Dat de psychiatrie die mensen ziek heeft verklaard is een feit, maar ziek zijn ze niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')