quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:56 schreef draculettetje het volgende:[..]
Yep ik had een nieuwe aan mijn reeks toegevoeg, namelijk Tramadol, maar daar had ik dus echt heel veel last van de bijwerkingen van.
en nu heb ik dus (naast al die andere die ik al heb) Temgesic, bevalt dus beter,
maar als jij nou toch bezig bent met medicijnen uitvinden zonder de bijwerkingen enzo, wil je dan ook even voor mij kijken????
Medicijnen hebben vaak bijwerkingen, dat is het nadeel van medicijnen. Ze lossen een bepaald probleem op en ondertussen krijg je 10 nieuwe problemen erbij
![]()
Maar over het uitvinden van een medicijn even. Ik geloof in de kracht van de geest. Dat de menselijke geest alle ziektes kan oplossen. Als je wilt dus ook. Wilskracht van de geest.
Ik heb dus hele andere medicijnen dan jij hebt. Ik heb een medicijn waar je klachten van krijgt die je kunt vergelijken met parkingson, in ieder geval heb ik een medicijn dat weer een ander medicijn nodig heeft om de bijwerkingen op te heffen. En dat medicijn wordt gebruikt bij parkingson. Maar zoals ik straks ga zeggen ( dit is een edit) ik ga via een hoger bewustzijn vaker boven de medicatie staan. Zodat ik niet eens merk dat ik medicatie krijg. Zoals vandaag met een flinke dosis chaos in het hoofd, om de medicatie van slag te maken.
En dan vraag ik me echt soms af waarom ik die troep inneem. En dan vraag ik me ook af of de psychiatrie zich geen ongezonde tak voelt met al die zooi die ze voorschrijven. Of een psychiater zichzelf wel in de ogen durft te kijken als hij in de spiegel kijkt.
Maar goed, gebrek aan beter dan maar. Ze gunnen je ook de tijd niet om te herstellen als je een probleem hebt. En vaak is het niet eens een probleem, je gaat als mens wel eens een bepaalde ontwikkeling door. En dan zien ze dat meteen als ziekte.
Ik ben dus in mijn ogen helemaal niet ziek. Ik ben een bepaalde ontwikkeling doorgegaan. Ik zie het juist als positief die ontwikkeling. Het bewust worden als mens zijnde. Ze zouden dat moeten zetten onder gezondheid inplaats van onder ziekte.
Maar zo slim zijn ze niet. In de psychiatrie zijn ze alleen in staat om te denken in termen van ziekte. Dat is juist hun uitgangspunt. Alles wat je daar zegt is ziek. Iedere gedachte wordt bekeken vanuit het uitgangspunt dat de gedachte ziek kan zijn.
Omdat de hele psychiatrie ziek is. Niet eens de mensen die er belanden maar die hele instelling.
En dan hoop ik dat een psychiater meeleest
![]()
Dat er ergens in Nederland een psychiater is die dit leest. Dat de psychiatrie zich eens wat bewuster wordt van zichzelf. De psychiatrie heeft een gebrek aan bewustzijn en is ouderwets. De psychiatrie ontwikkeld zichzelf te langzaam.
En ik durf te wedden dat heeeeeel veel "patienten" daar, slimmer zijn dan menigeen hulpverlener. Alleen plaats de hulpverlener zich altijd boven de patient.
[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2006 10:13:39 ]