Zucht.. Hij gaat zeker 25 euro meer betalen dan de standaard prijs en het hier dan nog blij komen roepen ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
core versie ? dus zonder harde schijf ?
Hoop ik wel dat de besturing flink op de schop is gegaan sinds de demo, want die zoog.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:25 schreef Mystikvm het volgende:
Afzetterij of niet, nadat ik de kwijl van Hellfire van zijn preview van TDU af had geveegd houd ik nog steeds deze game in de gaten. Nog steeds een potentiële topper.
Overigens als de game echt realistisch is rijd je niet meer dan 10 kilometer met die Alfa Romeo voordat hij begint te roesten.
Jij bent toch die irritante fanboy?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:41 schreef ViezeFreddy het volgende:
Saints Row!
Ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij bent toch die irritante fanboy?
Wordt toch wel een hele vette titel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Werkt toch niet op een pal xbox.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:14 schreef MMaRsu het volgende:
Als een winkel hier in de buurt ( Dimplus ) nou ff Dead Rising importeerd uit amerika ben ik daar al van voorzien
N3 is in Japan allang uit en was deed het daar redelijk. De verkopen zijn er iets door gestegen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:48 schreef Sjotime het volgende:
De demo van N3 is idd niet echt al te best..... als dat onder andere de Japanse markt moet veroveren heeft M$ een probleem
Lijkt me sterk maar ok........ Japanners zijn wel wat kritischer denk ik. Denk aan dat Enchanted Arms niet veel verandering zal brengen daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
N3 is in Japan allang uit en was deed het daar redelijk. De verkopen zijn er iets door gestegen.
Die was daar ook al uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lijkt me sterk maar ok........ Japanners zijn wel wat kritischer denk ik. Denk aan dat Enchanted Arms niet veel verandering zal brengen daar.
Die muziek ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.saintsrow.com/
Gruwelijke nieuwe website
Dat filmpje als je boven de helicopter met je muis gaat is cool........... treinen laten ontsporenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |