quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Armageddon het volgende:
MotoGP? Demo download neem ik aan?
Ben net aan het verhuizen geweest man. Ik heb het niet meer zo bijgehouden.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
[..]Waar heb je het over?
Die demo staat er al weken op en die volledige versie ligt ook al een tijdje in de winkel.
Hehe oke, maar dan loop je wel een demo of 8 achter denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben net aan het verhuizen geweest man. Ik heb het niet meer zo bijgehouden.
Update me men! Wat is hot and what not?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe oke, maar dan loop je wel een demo of 8 achter denk ik
LOLquote:Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxyde.com/stream_2842_en.html
Zeker dat beest die stroom afgeeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
kut Kameo. Heel het spel is super simpel, en dan ineens zo'n kut eindbaas (die inktvis)![]()
staat je NAT bij network options open?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef Jasza het volgende:
Waarom kan ik zovaak niet joinen bij on-line burnout, ligt zeker aan me router settings ofzo
Zeg dat wel ff kutten....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker dat beest die stroom afgeeft.
Ja ff kutten.
Morgenavond ben ik volgens mij thuis, dus ik zou ook wel mee willen doen. Weet het nog niet zeker.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:04 schreef Wessiej het volgende:
Mij best.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxyde.com/stream_2842_en.html
Heerlijke layout hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 01:16 schreef NX het volgende:
[..]
You are the second one to hear it!
Xbox 360 | Saints Row #1 | Thug For Life...
Het lijkt zoooooooo extreeem op GTAquote:Op maandag 31 juli 2006 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
Sjo ben je er nog?
http://xboxyde.com/stream_2844_en.html
Die is toffer
Godver... gun battlesquote:Op maandag 31 juli 2006 09:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het lijkt zoooooooo extreeem op GTAGeeft niet uiteraard zolang het goed lijkt.... het spel is wel een stuk mooier iig... en ik vind de binnen lokaties ook iets beter. Targetsysteem ziet er wel beter uit vind ik en je gaat wat minder snel dood.... nu krijg je echt gun battles
Ja maar echt lange.... vanuit de auto echt schieten... niet meteeen dood maar gewoon even op elkaar knallen..... er is zelfs tijd om te vluchten. Twee auto's stonden even stil... vol op elkaar te schieten.... 2 passagiers legde het loodje voordat de bestuurder wilde vluchten.... maar die werd door de ruit geraakt door een kogel...quote:
Naaaaaaakt zeg ik jequote:Op maandag 31 juli 2006 09:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar echt lange.... vanuit de auto echt schieten... niet meteeen dood maar gewoon even op elkaar knallen..... er is zelfs tijd om te vluchten. Twee auto's stonden even stil... vol op elkaar te schieten.... 2 passagiers legde het loodje voordat de bestuurder wilde vluchten.... maar die werd door de ruit geraakt door een kogel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |