Gelukkig, ik kan toch geen 5 games tegelijk spelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Wessiej het volgende:
Splinter cell uitgesteld tot eind Oktober.
hehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik kan toch geen 5 games tegelijk spelen.
JOEPIE als de gameplay kut is vergeleken bij PES heb je daar geen fuck aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ alle competities met namen
+ meer echte shirts
+ grafisch beter
Waarom zou je niet op Live willen zitten? Ga me nu niet zeggen dat iedereen jou zo'n toffe knaap vindt dat je plat wordt gegooid met invitesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:15 schreef MMaRsu het volgende:
Godver ik haal altijd goede scores met Geowars als ik niet op Live zit. Nu weer mn record verbroken, nu staat die op 810.000
Kutzooi
Ik zal jou eens openen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Sjotime het volgende:
Ja zeer zeker hier.... dit topic was ook eerder geopend...
okquote:
Ik moest zo hard proesten dat het snot op mn toetsenbord vielquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
ok
Maar je neemt me wel eerst mee uit eten schoft
Ik heb geen router en om nou steeds die kabel overal in en uit te gaan pluggen heb k niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op Live willen zitten? Ga me nu niet zeggen dat iedereen jou zo'n toffe knaap vindt dat je plat wordt gegooid met invites
Ja dat vond ik ook maar vaagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef Atuniel het volgende:
http://www.xboxyde.com/stream_2838_en.html
Ik ga de game eigenlijk steeds minder vinden..
Beetje op de auto's surfen (wtf) en op andere dingen knallen om maar gelanceerd te worden en dan parachutespringen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |