mannen op teenslippers zijn zo enorm om op te kotsen dat ik er niet eens een topic over wil openen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Het kan nog veel erger![]()
Ik heb mannen op teenslippers gezien!En ja, ze waren aan het werk.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wilde vandaag mijn slippers aandoen voor te werken in de Loller1000
Maarja ik til meestal lege kratten op met mijn voet dus das niet zo chillers met slippers
Waar zeur je dan over, mens het is nu al een paar dagen boven de 30 graden, dichte schoenen zijn op dit moment, not done!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:09 schreef S1nn3rz het volgende:
dat je als je vrij bent voor schut wilt lopen moet men helemaal lekker zelf weten.
Op een bouwput welquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef cyberstalker het volgende:
Oh ja hoor, teenslippers zijn levensgevaarlijk onder werktijd.
Een avatar van Paris Hilton hebben is pas gay.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mannen op teenslippers zijn zo enorm om op te kotsen dat ik er niet eens een topic over wil openen.![]()
gay is het. gewoon fucking gay.![]()
uh uh teenslippers zijn niet geil.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Kindervriend het volgende:
Lekkere wijven komen sowieso nooit in aanraking met pallets, als alles goed is hoor.
En teenslippers zijn geil. TS is gay. Klaar.
nee, de aanstichters van hooligans als ava is tofquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Een avatar van Paris Hilton hebben is pas gay.
nee idd, er werken in winkels alleen maar lelijke wijven he kutkloontjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Kindervriend het volgende:
Lekkere wijven komen sowieso nooit in aanraking met pallets, als alles goed is hoor.
En teenslippers zijn geil. TS is gay. Klaar.
houd je bek jijquote:
Bij fok-alto's jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:09 schreef S1nn3rz het volgende:
dat je als je vrij bent voor schut wilt lopen moet men helemaal lekker zelf weten. feit is en blijft dat teenslippers not done zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |